2025-10-03, 21:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Chrippidippen har framför våra ögon gjort många saker och gjort många val som inte gör honom till en lämplig vårdnadshavare.
Varför är Julia som gjort ännu sämre val och dessutom försatt sitt barn i risksituationer ett bättre val menar du?
Citera
2025-10-03, 21:48
Medlem
Citat:
Jag är med🤷🏼‍♀️
Det var ett svar på ditt eget inlägg, ska du på allvar bråka med ditt eget skrivna inlägg? Känns onödigt väl?

Du har definitivt inte hängt med. Hade du gjort det så hade du begripit vad du svarade på.

Släpp flaskan för ikväll.
Citera
2025-10-03, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jocke försökte styra sin bror - genom lögner om hur betrodd han var av soc bland annat.
Jag tror inte ett skit på Jockes lögner om vilka mandat soc skulle ha gett honom .. eftersom jag vet att det inte är sant.

🤭🤭🤭🤭
Nu blev det rörigt😬

Släng er i väggen Putin o Trump, Jocke Lundell är den enda i världen som kan manipulera allt och alla.

Konspirationsteorier frodas hör jag..
Citera
2025-10-03, 21:51
Medlem
Citat:
Jocke försökte styra sin bror - genom lögner om hur betrodd han var av soc bland annat.
Jag tror inte ett skit på Jockes lögner om vilka mandat soc skulle ha gett honom .. eftersom jag vet att det inte är sant.

Dina argument slutar alltid med att det är Jockes fel.
Lika roligt varje gång.
Citera
2025-10-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du har definitivt inte hängt med. Hade du gjort det så hade du begripit vad du svarade på.

Släpp flaskan för ikväll.

Svarade bara på ditt eget inlägg där DU skrev SGI😅
Herregud vad jobbigt det blev för dig då tydligen.

Skriv inte om SGI och bidragsfusk om du inte vill bli ifrågasatt kring ditt påståenden.
Citera
2025-10-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Lika roligt varje gång.

När det gäller barnet så har Jocke lagt sig i och drivit sin egen agenda för att hämnas hela tiden.

Det är fakta.
Citera
2025-10-03, 21:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lika roligt varje gång.
Nej definitivt inte - men i det här fallet har Jocke under lång tid lagt sig vinn om att förstöra för Chrippa för att Chrippa inte var en lydig hund, träffade en snygg tjej och bröt sig loss. Jockes vapen har varit Julia och barnet och hans kanaler är Anjo och Rask.
Citera
2025-10-03, 21:55
Medlem
Citat:
🤭🤭🤭🤭
Nu blev det rörigt😬

Släng er i väggen Putin o Trump, Jocke Lundell är den enda i världen som kan manipulera allt och alla.

Konspirationsteorier frodas hör jag..

Jocke har försökt att manipulera soc men det lyckades inte.
Citera
2025-10-03, 21:56
Medlem
Citat:
Lika roligt varje gång.

Eller hur, jag håller verkligen med! 😅
Det är komik på hög nivå att man inbillar sig att en person har makt över alla samhällets funktioner och styr allt o alla med järnhand.
Och alla låter sig oxå villigt lydas under jocke.
Citera
2025-10-03, 22:00
Medlem
Citat:
Svarade bara på ditt eget inlägg där DU skrev SGI😅
Herregud vad jobbigt det blev för dig då tydligen.

Skriv inte om SGI och bidragsfusk om du inte vill bli ifrågasatt kring ditt påståenden.

Om du hade hängt med så hade du vetat att andra hävdade att hon får sjukpenning.

Då har jag ifrågasatt om hon har en SGI eftersom jag från början hävdat att hon går på soc.

Går man på soc så är det ett bidragsbrott om man tar emot pengar från annat håll samtidigt .

Du har INTE hängt med i diskussionen.
Citera
2025-10-03, 22:01
Medlem
Citat:
Nej definitivt inte - men i det här fallet har Jocke under lång tid lagt sig vinn om att förstöra för Chrippa för att Chrippa inte var en lydig hund, träffade en snygg tjej och bröt sig loss. Jockes vapen har varit Julia och barnet och hans kanaler är Anjo och Rask.

INGEN ÄR AVUNDSJUK PÅ LINNEA ELLER CHRIPPA!
Ingen vill va dom, ingen vill ha det som dom, ingen vill ha Linnea och ingen vill ha chrippa.
Så SLÄPP det argumentet.

Allra minst Jocke.
Han har ju allt chrippa inte har.

Åsikten den stora massan har är att Linnea ser sjukt gammal ut, hon har ögonlock som hänger längre ner än en 50-årings och det är inte normalt att ha rynkor när man är 26.
Så att hon skulle va snygg är inte vad dom allra flesta verkar tycka.
Citera
2025-10-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jocke har försökt att manipulera soc men det lyckades inte.

Hur ska ni ha det i chrippa teamet? Vi får olika bud nu, har han manipulerat soc el inte? Den ena av er menar på att det är jocke som bestämt hur allt ska bli och den andre säger att jocke inte lyckas.

Nu blev det rörigt igen🤭😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in