2025-07-13, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ironiskt nog kommer 90 % från Christopher och Linnea från början. Men det verkar de ha glömt. Tex anklagade Pallal mig för att sagt att Christopher våldtagit Linnea när jag bara nämnde att Linnéa anklagat Christopher för våldtäkt i polisförhör. 2 helt olika uttalanden.

Jag vet. Det handlar om att manipulera med massa ord som ska gömma ett ljud i ett enormt rösthav.
Bevis ifrågasätts och påstås vara lögner utan att kunna bevisa motsatsen. Ord. Massa massa ord utan substans.
Citera
2025-07-13, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Då ljög du när du sa att du har det.

Har nån berättat för dig vad han säger i klippet?

Är du rädd för att bli slängd?

Försöker du skrämma en användare? Igen.

Jag kan ha fel. Men jag är rätt säker på att det finns ett ljudklipp. Jag tror till och med att det har hintats om att det ska pratas om det. Har jag fel så har jag fel vilket inte innebär att jag ljuger. Bara så flashbacks största dramaqueen vet det nu.
Citera
2025-07-13, 09:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det där är något han sa på socialkontoret där två socialsekreterare samt en väktare som närvarade vittnade om. jag har haft papperna på det. har dom dock inte kvar. sen om han sa det som ordbajseri som han gör med allt annat i affekt är väl en bra gissning. han har ju som tourettes med sin glappande käft.

Får man gissa på att det papper du hade var en kopia på en polisanmälan?

Där anges namnen på de som skall vara vittnen till incidensen MEN inte mer än så.

De har inte ens kallats till förhör.

En polisanmälan är inte mer än en anmälan och säger inget om vad som skett alt inte skett.

Har den anmälan också överprövats?
Citera
2025-07-13, 09:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det stämmer inte att åtalsunderlåtelser gällande anmälan från Jocke Lundell beror på att Chrippa väntar värre straff för andra brott. Utredningen om stämpling till grov misshandel mot Jocke Lundell har lagts ner på grund av brist på bevis, inte på grund av att han väntar på ett hårdare straff för andra brott. Chrippa Berg är dock fortfarande misstänkt för en rad ekobrott, men dessa är separata från anklagelserna om våldsdåd mot sin bror.

Kan du sova nu?

Inga andra anmälningar heller har lett till åtalsunderlåtelse.
Citera
2025-07-13, 09:04
Avstängd
Citat:
Nej! Du ljuger.

Jocke har faktiskt påstått detta så det är ingen lögn av Pallal.
Citera
2025-07-13, 09:09
Avstängd
Citat:
Christopher sade väl aldrig att Jocke inte fick sprida det till allmänheten. Fan vad ni vrider på saker.

Anser du att det är rätt att sprida såna uppgifter till allmänheten?

Oavsett om de är sanna eller inte så är det olaga integritetsintrång att sprida uppgifter om någons hälsa/ohälsa.
Citera
2025-07-13, 09:14
Avstängd
Citat:
Visa att jag har skrivit att jag har klippet istället!

Och sluta redigera dina inlägg 128 gånger per inlägg.

Edit: Ja även detta inlägg jag svarade på ska redigeras. Det redigeras inte stavfel utan ändras nåt enormt i redigeringen. Banal har vart inne på detta tidigare. Detta borde vara nåt sorts missbruk och regelbrott. Det går inte diskutera med dig och svara på dina inlägg för ens efter en timme när det inte går att redigera de längre.

Jag ser ironin i att jag redigerar detta inlägg 5 min senare men jag lägger till en Edit och raderar inte massor.

Edit 2: Jag saknar verkligen en regel för diskussionförstörelse. Det är nåt enormt I denna tråd från vissa användare. Det påtalas att man bor i tråden, borde gå ut i solen, sova på nätterna, tas upp gamla inlägg från andra trådar i diskussioner, kommer med lögner om vad man skrivit här, lögner om än irl osv.

Även om inlägg redigeras så är det fortfarande originalinlägget som blir citerat i svaret.
Citera
2025-07-13, 09:23
Avstängd
Citat:
Svara på min fråga om sett/hört klippet och ha det i sin ägo är samma sak.

Är det inte dags du slutar blanda ihop användare och allt möjligt??

Har du hört/sett klippet eller inte?

Hur vet du att det ens existerar?

Varför var Jocke så upprörd över att ett påstått klipp sen inte visade sig existera?

Så upprörd så han hotade med att polisen skulle utreda vad personen gjort med klippet - ett klipp som personen då sade aldrig existerat.

Frågar dig som säger dig få information direkt från Jocke.
Citera
2025-07-13, 09:28
Avstängd
Citat:
Ja och bli sparkad i huvudet när han kör bil.. Och så måste man ju tänka lite på vad man kan få för barn också.
Men låt Kräftan tro så.
Jocke har en KVINNA han både kan lita på och känna sig trygg med..

Edit
Och jättefina barn.

Ja det har han.

Men han attraheras inte av kvinnor utan av tjejer. Ju yngre desto bättre och Linnea är bra mycket yngre än hans padda till kvinna.
Citera
2025-07-13, 09:30
Medlem
När ska vi sluta blunda för;
Linnea har flera ggr ringt/messa Jocke bakom ryggen på Chrippa och anklagat Chrippa för massa saker

Linnea var orsaken till att han fick spendera ett nyår bakom lås och bom, fortfarande så vill det där idiot-paret försöka påstå någon annan skapar drama

Chrippa satt och la fram allt på bordet hos Anjo, det som framkom där kom från Chrippas stora käft

Linnea la ut en lång video där hon påstod Chrippa misshandlat henne

Allt skit i detta kommer från Chrippa och Linnea! Sen att folk delat det vidare är ju egentligen helt irrelevant, för källan på faktan är Chrippa och Linnea!

Så kan alla bara lägga ner och flytta fokus till Anjo, Jocke och resten när grunden till att skit faktiskt är Linnea och Chrippa
Citera
2025-07-13, 09:32
Avstängd
Citat:
Nej det är inte exakt samma sak.

1. Jag kan ha fått sett klippet utan att spara ner det. Jag sparar ner väldigt lite material. Då jag sällan går tillbaka till det. Jag vet vad jag sett och hört.
2. Visade Jocke mig klippet på Messenger ens? Du antar det som mycket annat.

Jodå jag har hört klippet. Christopher hotar Anjoas barn. Jag blev rejält chockad när jag hörde det men jag bedömer det som nåt apan säger spontant och i ren frustration där och då. Det måste vara över 1 år sedan. Jag minns inte exakt vad han sade. Men jag minns att jag hört det. Jag fick höra det med svart text och enbart ljud. Jag tror det var en ljudinspelning som spelat in ljud från orginalet. För att bilden var irrelevant/att skydda integritet. Skulle jag lyssna på klippet igen skulle jag minnas många detaljer igen.

Men du får gärna tro jag inte hört klippet. Jag bryr mig inte vad du tycker. Tvärtom är det positivt enligt mig att dina vanföreställningar inte går hand i hand med min version. För då är man illa ute.

Tack, då är min fråga än mer relevant.

Varför ville Jocke att polisen skulle utreda vart klippet tagit vägen?
Citera
2025-07-13, 09:34
Avstängd
Citat:
Att barn/syskon sparkar och slåss är nästan naturligt. Även ja har klappat till mina syskon
men om din partner gör det bör du tänka om både 1 och 3 ggr

Har du gjort det som vuxen så är det något allvarligt fel på dig.

Det är ingen skillnad på om man är syskon eller partners - det är våld i nära relationer oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in