2023-11-07, 23:45
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Blir väll svårt för en gubbe att äga en hyresrätt men han kan möjligt stå på förstahands kontraktet.

Oavsett tror jag inte dom betalar hyran, grannarna har ju garanterat klagat för apan sitter och skriker mest hela dagarna. Världens jobbigaste granne alla kategorier.

Ja dom har säkert klagat..
Senast redigerad av Glitterfian 2023-11-07 kl. 23:47.
Citera
2023-11-07, 23:52
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Det låter rimligt att en småbarnsmamma motsätter sig att ens dotter ska veckopendla med flyg över hela Europa, men var ser/läser du det?

Jag skulle aldrig gå med på det, aldrig!
Han tänker verkligen inte på sin dotters bästa.. Jag tycker så synd om Chloe.. Hon saknar helt en trygg grund, detta är inte bra för henne. Jag blir frustrerad över hur alla hans nära och kära bara står och ser på hur den här situationen bara eskalerar dag för dag..
Stackars lilla barn.
Citera
2023-11-07, 23:58
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Jag skulle aldrig gå med på det, aldrig!
Han tänker verkligen inte på sin dotters bästa.. Jag tycker så synd om Chloe.. Hon saknar helt en trygg grund, detta är inte bra för henne. Jag blir frustrerad över hur alla hans nära och kära bara står och ser på hur den här situationen bara eskalerar dag för dag..
Stackars lilla barn.

Hans kommentar kommer vara " Hon är så van att resa, hon har rest regelbundet sen hon föddes, så mycket hon har rest har folk knappt rest på en livstid, så hon är van med flyg och världsvan om man jämför med andra barn "
Citera
2023-11-08, 00:00
Medlem
Von.pigpelts avatar
Haha Jackes brud var inne i Rask live på youtube ikväll och bjöd hem han till dom så han fick träffa Jacke🤭

Fan vad de ska reta gallfeber på Quasimodo.
Citera
2023-11-08, 00:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Haha Jackes brud var inne i Rask live på youtube ikväll och bjöd hem han till dom så han fick träffa Jacke🤭

Det måste svida för Chrippa om både Jocke och Jacke börjar suga av Rask.
Citera
2023-11-08, 00:12
Avslutad
Citat:

Länk på det då, hittar inte
Citera
2023-11-08, 01:00
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Länk på det då, hittar inte

Det var på hans live, https://imgur.com/a/ZWj8Qc0
Citera
2023-11-08, 01:59
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Varför valde han en thumbnail på Linneas platta röv? Är det allt hon är värd för honom? Ingen klass eller värdighet.
Citera
2023-11-08, 03:08
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Stämmer inte, de i USA bryr sig inte om ett svenskt belastningsregistret. När du ansöker om visa så frågar de om du någonsin har blivit dömd för narkotikarelaterad brottslighet. Du kommer inte få ett visa om du skriver ja i den rutan, det kan jag lova dig. Inte ens om du är JOCKEBOIS brorsa.

Självklart kan man hålla käften och åka dit ändå. Problemet för Chrippa är att han inte direkt är killen som håller käften. Samt att han är en offentlig person, så det räcker med att någon som följer honom (typ som i det här forumet) kontaktar myndigheter i USA för att han skulle få problem

Snacka skit! USA har en av världens hårdaste lagar när det kommer till att få inträde till landet så som turist eller emigrant.
Citera
2023-11-08, 07:23
Avslutad
Citat:
Det var på hans live, https://imgur.com/a/ZWj8Qc0

Låter som hon svarade på något han skrivit först
Citera
2023-11-08, 08:30
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Låter som hon svarade på något han skrivit först

Det säger jag varken bu eller bä om, men jag älskar att detta måste som sagt reta gallfeber på Quasimodo 🤭 tänka sig att han lät sig bli totalt överkörd och smiskad på anabolastjärten av Rask 👍😂
Citera
2023-11-08, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Snacka skit! USA har en av världens hårdaste lagar när det kommer till att få inträde till landet så som turist eller emigrant.

Stämmer bra. Han är så jävla rökt att få inträde till USA. Rätt åt den jävla luffaren,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in