2023-11-07, 04:30
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
100 000 om året för ha sitt barn på skolan.

Hans bror får väll betala förmodar jag.

https://www.svenskaskolanmarbella.com/priser-antagning

Han har inte råd att hosta ut 50 lax per termin. Det går inte att betala på faktura/avbetalning 🤣
Ungen får som vanligt gå utan utbildning flera år till. Hon lär sig ingenting genom att dagligen sitta bland fyra väggar i en trång lgh utan kompisar och har en störd förälder på det som skriker och är omogen och lixom utlär absolut noll.
Citera
2023-11-07, 08:30
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Han har inte råd att hosta ut 50 lax per termin. Det går inte att betala på faktura/avbetalning 🤣
Ungen får som vanligt gå utan utbildning flera år till. Hon lär sig ingenting genom att dagligen sitta bland fyra väggar i en trång lgh utan kompisar och har en störd förälder på det som skriker och är omogen och lixom utlär absolut noll.

Jo då, hon lär sig vilket håll hon ska vrida sin överfulla blöja på så hon slipper eksem då hon springer runt med det dagligen.

Tycker det är tragiskt att se den här mediakåta jättebebisen få gå loss utan konsekvenser.
Du bäddar för att fucka din dotters framtid. Bra där Quasimodo!
Citera
2023-11-07, 10:01
Avslutad
Det här med lägenheten har jag en teori om.. I stockholms innerstad är det inte helt ovanligt att vissa människor signar upp sig för att hyra i andrahand och sen bor där några månader utan att betala för att sen bara dra. Hade inte förvånat mig om anaboladvärgen har gjort just detta.

Skulderna kan du inte rymma ifrån din jävla sopa.
Citera
2023-11-07, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Det här med lägenheten har jag en teori om.. I stockholms innerstad är det inte helt ovanligt att vissa människor signar upp sig för att hyra i andrahand och sen bor där några månader utan att betala för att sen bara dra. Hade inte förvånat mig om anaboladvärgen har gjort just detta.

Skulderna kan du inte rymma ifrån din jävla sopa.
Såhär ligger det till med lägenheten på Tavastgatan.
Där bodde en äldre herre sen 1967. Han äger den säkerligen fortfarande, men någon passar på att hyra ut den. Gubben kommer aldrig mer hem, han bor på ett äldreboende med demenskompetens...

15/9 folkbokförde sig Linnea och Christofer sig på Tavastgatan.

Vart ska paret folkbokföra sig härnäst?
Citera
2023-11-07, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Där bodde en äldre herre sen 1967. Han äger den säkerligen fortfarande, men någon passar på att hyra ut den. Gubben kommer aldrig mer hem, han bor på ett äldreboende med demenskompetens...

Lär säkert bli hos mamma och pappa igen. Förövrigt en intressant tes. Tror helt ärligt att de inte ens betalat första hyran. De pengarna från tuben utan samarbeten och ads är inte många kronor. Om de nu flyttar säger Linnea upp sig också från jobbet och lever som en tattare även hon?
Citera
2023-11-07, 10:30
Avslutad
Citat:

Blir väll svårt för en gubbe att äga en hyresrätt men han kan möjligt stå på förstahands kontraktet.

Oavsett tror jag inte dom betalar hyran, grannarna har ju garanterat klagat för apan sitter och skriker mest hela dagarna. Världens jobbigaste granne alla kategorier.
Citera
2023-11-07, 10:32
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Lär säkert bli hos mamma och pappa igen. Förövrigt en intressant tes. Tror helt ärligt att de inte ens betalat första hyran. De pengarna från tuben utan samarbeten och ads är inte många kronor. Om de nu flyttar säger Linnea upp sig också från jobbet och lever som en tattare även hon?

Nej då, Linnea verkar vara en brud som gör dom rätta valen i livet!
Sen får vi ju inte glömma att hon har fobi för att vara fattig och inte vara framgångsrik. 🤭🤡
Citera
2023-11-07, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag tror inte hon jobbar längre...
Hon verkar "träna" med PT-happybychrippa🤣🤣 och söker samarbeten med skönhetsprodukter som en "riktig" influencer...🙄
Citera
2023-11-07, 10:38
Avslutad
Citat:
Blir väll svårt för en gubbe att äga en hyresrätt men han kan möjligt stå på förstahands kontraktet.

Oavsett tror jag inte dom betalar hyran, grannarna har ju garanterat klagat för apan sitter och skriker mest hela dagarna. Världens jobbigaste granne alla kategorier.
Ja, precis, jag menar det, att det är han som står på 1:a hands kontraktet.

Tror inte heller att några hyror är betalda, därav kommer jetsetarna dra till pensionär-och-drogvänliga Marbs👌 eller liknande resort...
Att kalla det för att man flyttar, är patetiskt, han gör ingenting ordentligt.
Jävla tattare, precis som Rask. Låter högst och flaxar med guld och rikedomar... bägge tbå är dömda, vem blir det som döms härnäst, av dom två?
Citera
2023-11-07, 10:47
Avslutad
Citat:
Ja, precis, jag menar det, att det är han som står på 1:a hands kontraktet.

Tror inte heller att några hyror är betalda, därav kommer jetsetarna dra till pensionär-och-drogvänliga Marbs👌 eller liknande resort...
Att kalla det för att man flyttar, är patetiskt, han gör ingenting ordentligt.
Jävla tattare, precis som Rask. Låter högst och flaxar med guld och rikedomar... bägge tbå är dömda, vem blir det som döms härnäst, av dom två?

Chrippa är en riktig luffare som på allvar tror folk tycker han är cool.
Citera
2023-11-07, 11:11
Avslutad
Senaste Q&A säger han "Linnea har köpt PT pass online av någon lirare" Var det inte Chrippa som erbjöd det förut? Kan inte han hjälpa sin tjocka flickvän? Vi såg ju hur den andra paddan blev med åren.
Citera
2023-11-07, 11:37
Medlem
vemsfels avatar
Citat:

Trodde på riktigt han drev när han sa att hyresvärden ringt och bett han dämpa sig, men nu förstår jag att det på riktigt var uthyraren som hört av sig. Förstå att vara 34 och mindre än en månad i ny lägenhet bli tillsagd att dämpa sig…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in