2024-10-12, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Spelar det någon roll - du är ju så insatt så du kan ta reda på det själv.

När du vill ha svar från mig kan du återkomma utan dina egna fantasier om mig.

Det syns på barnet och det ser man genom hur Chrippa prioriterar och tar hand om henne för att det skall bli så bra som möjligt för henne.

Du får väl se.
Fast du som är så insatt i allt borde ju redan ha vetat om det här.

Och samma sak borde gälla för dig, du borde veta att chrippa inte ska ha barnet på full tid som du säger, annars har du blivit lurad.
Som sagt det är inte jag som kommer se dum ut i slutänden 😊
Citera
2024-10-12, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Ja han hade ju aldrig suttit helt maniskt på flashbak och även i streams och på Tuben snackat skit om Jocle o familjen om han vore sund.

Han har till och med hotat med kriminella gäng osv enligt Jocke.

Friskt att göra så mot sin familj .

Och nej . En förmögen person har nästan aldrig något behov av att gå runt i Gucci och flasha saker.
Möjligen en ny rik person.

Fattar inte Chrippa att vem som helst kan belåna sig upp över öronen , köpa lyx grejer om man är beredd och villig att vara skuldsatt sedan.

Och vem som helst kan åka på resor osv med en normal inkomst om man inte betalar sin skatt .

Hans Rolex är ju enbart I syfte å skryta . För inte kan han använda den varken i Sverige eller utomlands utan känslan att kunna bli av med den.
Är han utomlands så kan han ju inte landa på flygplatsen med den på ett tryggt sätt.

Och detta snack om att Anjo och Rask har små penisar .

Dom är bägge betydligt längre än Chrippa .
Helt osannolikt att han skulle ha lika stor /större om det nu spelar någon roll .

Hans argumentation är på så löjligt låg nivå att man kan undra om han stannade i utvecklingen som 15-årimg .

Det låter som han är på väg att lipa i klippet när han ska förklara kläderna de köpt till barnet från ICA Maxi. Att han skulle bry sig om att det skänks pengar till bröstcancerfonden är löjligt. Rent skitsnack! Han ser inget värde i människor som är sjuka eller enligt hans egna mått har det sämre ställt. Vilken bluff han är.

Helhetsbilden av den här farsan ser riktigt illa ut. Ju mer han försöker desto värre blir det.
Citera
2024-10-12, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det här för sjukt beteende, att han ständigt ska använda barnet som en bricka i sina konflikter?
Barnet ska han tydligen satt i kö till förskolan i Linköping för att "lögnerna ni spridit har gett motsatt effekt."
Det handlar enbart om att "vinna," och att barnet får agera spelpjäs för att han måste ta hem konflikten. Det är klart och tydligt.
Jag undrar vad är vinsten i den här tävlingen som han själv deltar i?

Vilka lögner har spridits som gör att han plötsligt sätter barnet i kö till förskolan? Tror han att det är ett straff mot henne? Vem straffar han?

Hans labila beteende blir värre för varje gång.

Det är väl rätt normalt att en förälder sätter sitt barn i förskolekö? Det har tjatats i över ett år om att flicka borde gå på förskola, men nu när han gör slag i saken så skall det vändas till hans nackdel?? Chrippa använder inte dotter som någon bricka i ett spel, han ser till hennes bästa och anser själv, utan yttre påverkan, att nu är det dags. Är det någon som försökt använda flickan så är det Julia och Jocke
Citera
2024-10-12, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ja ET ringde och berätta att han sett den från mars. Dom trodde den var en hmm landningsbana. Han skrattade ihjäl sig, RIP så det får bli hans brorsa som kommer nästa gång planeterna står rätt i oceanen.

Jag är inte den som är den, men allvarligt talat, dom har väl hellre en mikropenis i hönan än tio i skogen.

Han brukar få höra att han är väldigt lik DiCaprio på och jag tror ändå många hade velat va den spermakoppen, men han är en fin kille.

Chippa ger Linnea högre lön än en projektledare får i Lundellhuset det kunde ni inte tro va.

Vad i helvete yrar du om, DICAPRIO?! Vilka lustiga huset speglar används för att hitta likheter mellan de två? 😂😂
Varför får L lön av C? Är L anställd som flickvän? Behöver någon som ser ut som Dicaprio anställa flickvänner?
Citera
2024-10-12, 12:50
Medlem
Att Chrippa köper följare är helt uppbart om man granskar hans följare lite .

Det vet ju alla eventuella samarbetspartners och vem skulle ens vilja synas med Chrippa efter allt ?

Så pinsamt

Hans status och trovärdighet är i nivå med Olof K .

Dvs inte särskilt imponerade.
Senast redigerad av Mannenmed2huvud 2024-10-12 kl. 12:53.
Citera
2024-10-12, 13:03
Medlem
Är det nu sekten visar sitt rätta ansikte?

Joakim vill tysta ned alla vi som vet vad som pågår.

Sekten verkar har en organiserad trollfabrik på Flashback. Det har inte Chrippa och Linnea.

Något måste jag ha haft väldigt rätt i om behovet av att hänga ut oss på Pallal TM är på liv och död.

Mumsbulle och 400Ben och era goda vänner bad mig hälsa så hjärtligt
Ni läcker som såll om varandra.
Skrattar bäst som skrattar sist
Citera
2024-10-12, 13:04
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
råd har han.

Förra året hade han en helt annan ekonomi och då kanske 45000 påverka hans livsstil, nu inte mycket du. Han lägger pengarna på sparande istället för ränta.

Ett bra boende är inte gratis du.

Bra boende? På en vind?
Hörru du som är hans största fanboy måste ju själv kunna inse att en inredd vind är allt annat än bra.
Citera
2024-10-12, 13:10
Medlem
Citat:

Sekten verkar har en organiserad trollfabrik på Flashback. Det har inte Chrippa och Linnea.

Något måste jag ha haft väldigt rätt i om behovet av att hänga ut oss på Pallal TM är på liv och död.

Räkan bör ta hand om sitt barn istället, den fula jäveln, utan nacke eller ryggrad.

Fulare snubbe får man fan leta efter
Citera
2024-10-12, 13:12
Avslutad
Citat:

Håller med dig, dom har tappat det helt och fäktas vilt åt alla håll. Man brukar säga att - bara fantasin sätter gränser, och när det gäller att smutskasta Chrippa så har ingen av Jockes drängar några gränser. Deras handlingar kommer slå tillbaka på dom själva. Chrippa är mer harmonisk än han varit på länge. Jocke däremot ligger sömnlös på nätterna och knappar på luren 24/7
Citera
2024-10-12, 13:13
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Ja han hade ju aldrig suttit helt maniskt på flashbak och även i streams och på Tuben snackat skit om Jocle o familjen om han vore sund.

Han har till och med hotat med kriminella gäng osv enligt Jocke.

Friskt att göra så mot sin familj .

Och nej . En förmögen person har nästan aldrig något behov av att gå runt i Gucci och flasha saker.
Möjligen en ny rik person.

Fattar inte Chrippa att vem som helst kan belåna sig upp över öronen , köpa lyx grejer om man är beredd och villig att vara skuldsatt sedan.

Och vem som helst kan åka på resor osv med en normal inkomst om man inte betalar sin skatt .

Hans Rolex är ju enbart I syfte å skryta . För inte kan han använda den varken i Sverige eller utomlands utan känslan att kunna bli av med den.
Är han utomlands så kan han ju inte landa på flygplatsen med den på ett tryggt sätt.

Och detta snack om att Anjo och Rask har små penisar .

Dom är bägge betydligt längre än Chrippa .
Helt osannolikt att han skulle ha lika stor /större om det nu spelar någon roll .

Hans argumentation är på så löjligt låg nivå att man kan undra om han stannade i utvecklingen som 15-årimg .

Det Chrippa heller inte insett är att Rolex är en klocka bara för småhandlare, gangstawannabees och losers. De som verkligen vill skryta om en klocka bär en Patek Philippe, Franck Müller eller en Vacheron Constantin på armen, inte en pissig Rolex för att använda samma uttryck som Chrippa.

Och angående penisarna är det ju mer eller mindre fastslaget att Chrippa har en löjligt liten mikropenis. Han har ju inte presenterat några bevis på motsatsen så länge det inte gjorts är det, det som får gälla som sanningen.

Jag säger som Motvikt. Det är uppenbart att Chrippa har någon mental störning. Det är inte hälsosamt att dra i sig så mycket knark han gör. Det sätter sig i skallen.
Citera
2024-10-12, 13:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Räkan bör ta hand om sitt barn istället, den fula jäveln, utan nacke eller ryggrad.

Fulare snubbe får man fan leta efter

Och hur menar du att han skall göra? Så det passar dig, menar jag. Chrippa tar hand om lilla C, ser till att hon äter bra, har kläder, vänner och allt annat hon behöver
Citera
2024-10-12, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är väl rätt normalt att en förälder sätter sitt barn i förskolekö? Det har tjatats i över ett år om att flicka borde gå på förskola, men nu när han gör slag i saken så skall det vändas till hans nackdel?? Chrippa använder inte dotter som någon bricka i ett spel, han ser till hennes bästa och anser själv, utan yttre påverkan, att nu är det dags. Är det någon som försökt använda flickan så är det Julia och Jocke

Jag tror vi pratar om olika personer. Jag menar han som:

- Påstod att hans sambo sa att han tände på sitt eget barn, som han senare erkände var en lögn.
- Hävdade att han hade bevittnat sitt barn bli misshandlat, som han senare erkände var en lögn.
- Hotar barnets mamma med att ta flickan ifrån henne.
- Påstår sig ha haft kontakt med socialtjänsten och att barnet ska skrivas hos honom istället.
- Struntade i att ta med barnet till tandläkaren, så att hålet i tanden blev djupare och djupare, tills barnet hade ont och grät och skyllde på att det var mammans fel och att hon kommer bli anmäld för barnmisshandel.
- Kallar barnets mamma för "Fitt-Julia" inför barnet, så att barnet upprepar det.
- Trycker upp en spruta i arslet när barnet ser på.
- Yttrar rasistiska kommentarer om ett litet barn.

Och mer saker kan adderas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in