Citat:
Nu får du visa vad din källa är för årsredovisningen har Bolagsverket inte fått in än.
Dina siffror är tagna ur luften eller också leker du trollkarl.
Vinst på 11 miljoner 2023 är total vinst över alla år. Dessa pengar har sedan länge delats ut eller lagts till eget kapital.
Förbrukade pengar gör ingen nytta.
2022 och 2021 hade vinster per år på drygt 2 miljoner var.
Intressant hur du glädjeräknar. Vart och ett av åren är resultatet 2 miljoner i vinst, till att börja med. Visst, men 2022 drogs 2,748 miljoner av summan för skatt som Skatteverket krävde paret på.
Resultat 2022 är -212000 kr
https://influens.se/efter-skattesmallen-sa-gar-det-for-jocke-och-jonna/
Är resultatet för 2021 korrigerat? Det var 8 miljoner Skatteverket krävde. När fick Skatteverket den summan? Bokförs väl i 2023 års bokslut.
Påstår du att dom går plus räknar du med Chrippapengar. Skatt skatt skatt.
Eget kapital har aldrig tidigare varit över 8 miljoner. Nu har 8 skjutits till menar du.
Värdepapper ingår i bokslutet.
2 miljoner i vinst var 2022 och 2021. Ändå gick företaget med negativt resultat 2022.
Eget kapital är huset. Huset är värderat till något i stil med 15 miljoner. Men några 15 miljoner kommer huset inte säljas för. Höja taxeringsvärdet är ett smart drag för företag som vill kunna låna mer pengar från bankerna.
Märkligt att du har tillgång till andra offentliga siffror än offentligheten har får se.
Dina siffror är tagna ur luften eller också leker du trollkarl.
Vinst på 11 miljoner 2023 är total vinst över alla år. Dessa pengar har sedan länge delats ut eller lagts till eget kapital.
Förbrukade pengar gör ingen nytta.
2022 och 2021 hade vinster per år på drygt 2 miljoner var.
Intressant hur du glädjeräknar. Vart och ett av åren är resultatet 2 miljoner i vinst, till att börja med. Visst, men 2022 drogs 2,748 miljoner av summan för skatt som Skatteverket krävde paret på.
Resultat 2022 är -212000 kr
https://influens.se/efter-skattesmallen-sa-gar-det-for-jocke-och-jonna/
Är resultatet för 2021 korrigerat? Det var 8 miljoner Skatteverket krävde. När fick Skatteverket den summan? Bokförs väl i 2023 års bokslut.
Påstår du att dom går plus räknar du med Chrippapengar. Skatt skatt skatt.
Eget kapital har aldrig tidigare varit över 8 miljoner. Nu har 8 skjutits till menar du.
Värdepapper ingår i bokslutet.
2 miljoner i vinst var 2022 och 2021. Ändå gick företaget med negativt resultat 2022.
Eget kapital är huset. Huset är värderat till något i stil med 15 miljoner. Men några 15 miljoner kommer huset inte säljas för. Höja taxeringsvärdet är ett smart drag för företag som vill kunna låna mer pengar från bankerna.
Märkligt att du har tillgång till andra offentliga siffror än offentligheten har får se.
Min källa avslöjas inte men du kommer få se att jag har rätt om några dagar. Antingen har jag rätt eller så har jag fel och noll förtroende. Allt lämnades in igår så det kommer upp.
Nej det är vinst 2023.
Chrippapengar? 😆 Ynka 163k. Kaffepengar KF tog.
Bolaget har banklån på under 6 miljoner.