2024-05-10, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
Du har fel. När Chrippa kom ut från häktet så stod större delen här inne bakom honom och försökte lyfta honom i det. Chrippas problem är hans impulsivitet, han kan inte kontrollera sitt behov. Det finns också dokumenterat där han har svängt 90 grader om samma händelser både 4 och 5 gånger. Vilket får Chrippa att framstå som en notorisk lögnare. Chrippa hade mått bra av att kunna lyssna på någon, vilket han inte kan, vilket blir hans förfall. Han är fantastisk på att showa och är genuint rolig. Tyvärr har han ingen som lyckas vägleda honom.

Gällande barns rutiner är det extremt viktigt för framtiden. Ett barn som saknat rutiner i hela sin förskoleålder och helt plötsligt ska få det när hon börjar i skolan kommer med stor sannolikhet att börja kaosa. Då söker svaga föräldrar svar på kaoset hos BUP och kräver en diagnos som förklarar kaoset. Då har föräldrarna ryggen fria. Sen är barnet ett ensambarn utan tillgång till andra barn. Hur kommer det sociala samspelet med andra barn att påverkas? "Öhhh men förr i tiden gick inte barn i förskolan öhhh" Nej, det är sant. Men då hade de barnen syskon, andra barn på gatan och ingen barnvakt som heter TV. I förskolan får barn också lära sig att skriva och räkna matte. Det är adekvat förväntat av en sexåring att kunna skriva sitt namn och räkna.

Ni pajaser som sitter med tungan djupt upp i Chrippas anus behöver lära er att hålla två tankar i huvudet samtidigt. Chrippa kan vara underhållande och kul, men han kan också vara helt jävla slut i huvudet.

Ang pajaser, det är tydligt vilka du menar. Så här är det. När dessa individer tar en paus här så finns det diskussioner där det tycks olika. När dom åter får kraft så är det så mycket ilska som dryper sönder hela tråden. Det vevas värre än en vindsnurra och det är så otroligt dumt att göra så eftersom det inte på något sätt hjälper Chrippa och Linnéa utan det bara framstår att det är så mycket ilska som sprids och hur ska det kunna hjälpa Chrippa?
Behövs det verkligen mer destruktivitet som flödar runt honom?

Linnéa däremot trivs säkert som fisken i vattnet. Älskade drama som klev in i Chrippas liv.
Det tar dock inte bort hans eget ansvar men jäklar vad hon kan manipulera sönder en människa.

Ni ska se att en dag kommer Chrippa vakna, men då kommer han för länge sedan förstört så många relationer.

Då hoppas jag att individerna bla här som tror att dom stöttar Chrippa står där och tar emot honom när han faller. För det gör han när Linnéa har lekt klart.

En kvinna av hennes problematik glömmer aldrig vad han sagt om henne.

Nån som sett när Lammen tystnar?
Citera
2024-05-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Du har helt rätt jag skiter fullständigt i en random jävla unge kunde helt ärligt inte bry mig mindre än jag gör.
Sen att föräldrarna är helt jävla torpederade och skulle aldrig fört sina gener vidare är en annan femma.

jag följer enbart detta drama för att få se han få en hjärtinfarkt på en livestream.👍

Risken är jättestor att han får det. Droger och stress är en stor orsak till att hjärtat tar så mycket stryk.

Gissar att hans puls är ligger på ca 200 hela tiden.

Men han har sig själv att skylla. Hans eget val att dra in drama och dramaqueen i sitt liv.
Citera
2024-05-10, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ang pajaser, det är tydligt vilka du menar. Så här är det. När dessa individer tar en paus här så finns det diskussioner där det tycks olika. När dom åter får kraft så är det så mycket ilska som dryper sönder hela tråden. Det vevas värre än en vindsnurra och det är så otroligt dumt att göra så eftersom det inte på något sätt hjälper Chrippa och Linnéa utan det bara framstår att det är så mycket ilska som sprids och hur ska det kunna hjälpa Chrippa?
Behövs det verkligen mer destruktivitet som flödar runt honom?

Linnéa däremot trivs säkert som fisken i vattnet. Älskade drama som klev in i Chrippas liv.
Det tar dock inte bort hans eget ansvar men jäklar vad hon kan manipulera sönder en människa.

Ni ska se att en dag kommer Chrippa vakna, men då kommer han för länge sedan förstört så många relationer.

Då hoppas jag att individerna bla här som tror att dom stöttar Chrippa står där och tar emot honom när han faller. För det gör han när Linnéa har lekt klart.

En kvinna av hennes problematik glömmer aldrig vad han sagt om henne.

Nån som sett när Lammen tystnar?
Detta är ingen filmatisering med Jockiboi som [rässiskör] han har ju ofantligt svårt med dom svåra ord han vill slänga sig med som inte riktigt gör dig i hans pundarsmackande.
LO-BO-TO-ME-RAD

Det ska bli mig ett sant nöje när rättvisa skipas.
Synd bara att kvarnarna maler så långsamt, men rätt ska vara rätt.
Det är dags att sätta stopp för decenniets värste bedragare.
Det är inte Chrille Berg☝️
Citera
2024-05-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men filmade av olika människor är det väl inte? Rasmus filmar oftast, annars är det Oliver eller Filip och barnen tycker ju om dom jättemycket, det ser man ju dom skojar ju och har kul tillsammans.

Absolut. 100%.

Men kanske det finns nån som kryper omkring i buskarna och försöker få en glimt här och där och sen hittar på en historia. Det finns sådana stalkers som tror att dom vet allt. Det är ju så i deras huvuden och är inte verkligheten.

Hjälper det Chrippa? Nej.
Citera
2024-05-10, 13:51
Medlem
Väntar med spänning på när Chrilles och Linneas så kallade sanning ska komma ut angående misshandel, våldtäkter och barnmisshandel även övergrepp om man ska tolka Linnea rätt.
Citera
2024-05-10, 14:04
Medlem
Nåt rekord i språkliga fel i Jockis senaste story om dramat:
"Jag detta blir första och enda gången som jag behöver uttala mig på Youtube, och hoppas ni till framtiden hjälper till att ignorerar detta så det tvingad dö ut och exponerar det"
https://ibb.co/BC2Zx36

Är Jocki full redan vid lunch?
Citera
2024-05-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Vi kan väl kalla henne ”Gossen” också då, när vi ändå håller på. 😅

Du är fri att kalla henne gossen eller ”mannen” som många kallas nu för tiden. Hur kan det spela dig någon roll vad barnet kallas?
Citera
2024-05-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du glömde "horungen"...!
Det namnet var till någon annan.
Citera
2024-05-10, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Har chrippa talat om hur han tänker kring flytten till Marbella? Jag gissar att han tror att han ska glida in på skattekontoret i Marbella och säga att han är influencer och regga den airbnb han trycker i för tillfället och sen är saken biff. Han behöver inte ens betala skatt. Eller tänker han ha sin dotter där som papperslös, vad tror ni?

Han är fortfarande skriven och folkbokförd i Sverige. Gissar att han inte har ngn vision om att folkbokföra sig i Spanien. I så fall får han vara bosatt där i tre månader innan myndigheterna har rätt att deportera honom. Om han registrerar sig i Spanien så måste han ju skatta där och isf bli dubbelt skatteskyldig (i både Spanien och Sverige) såvida han inte anmäler utvandring från Sverige till Skatteverket. Så det är bara för folk att tipsa spanska myndigheter om ett par månader då han isf uppehåller sig i landet illegalt.
Senast redigerad av anwe8 2024-05-10 kl. 14:46.
Citera
2024-05-10, 15:01
Medlem
”Chrippa fallet” löjligt att kalla det som pågår ett ”fall”
Videon var precis lika ointressant som jag tänkte. Men det var några saker jag reagerade på. Joakim säger, med flackande blick och fårat ansikte, att han skött Chrippas deklarationer för att chrippa inte kan själv. Betyder det då att det är Jocke som satt Chrippa i det klister som det påstås att han är i?
Sen berättar han ivrigt, men aningen sluddrigt, att när Chrippa kommer ut från häktet så frågar han hela tiden vad ska jag göra, vad ska jag säga. Bekräftar Jocke därmed att han skrivit och dikterat allt som sagts och gjorts sedan dess?
Jag tolkar det sannerligen så. Det går inte att tolka på annat sätt.
Vilka mediciner tar Jokkmokk? Han ser ut att ha tagit sig en lugnande pilla eller två.
Vidare skyller den stora medelålders mannen allting på Linnea. Varför är Joakim så rädd för Linnea? Han ”orkar” inte höra henne men 12 timmar senare ska han ändå ge sig på att ”analysera” henne och Julia.
Än en gång får vi höra den store bullshitkreatören prata om att inte vilja vara en del men han måååååste. För han har gjort så mycket för sin bror.
Han har kämpat ända sedan Chrippa blev vräkt när han satt inlåst. Märkligt att Jokkiman hade nycklarna den gången också. (Låset var ju bytt av en annan man)
Jacke fick ett varningens finger och en försmak på eventuell uthängning som komma skall ifall han yttrar sig på fel sätt.
Jacke fattar dåligt och backar med tungan riktad mot Jokkibois brunögda.
Alla dessa ynkryggar i YT världen.
Tänk er friden det hade inneburit om alla män med mindervärdeskomplex hade lagt ner sina kanaler (som ändå inte handlar om dom själva) och ägnat sig åt att packa gurkor åt Önos eller Felix.
Citera
2024-05-10, 15:32
Avslutad
Att Chrippa överhuvudtaget började med YouTube måste vara ett av de största misstagen i mänsklighetens historia.
Citera
2024-05-10, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Att Chrippa överhuvudtaget började med YouTube måste vara ett av de största misstagen i mänsklighetens historia.
Inte minst för han själv.

Hade han inte hoppat på youtube så hade han arbetat som svetsare och (kanske) behållit båda fötterna på jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in