Igår, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte sett någon uppdatering på IG.
Så då har det inte hänt?
Citera
Igår, 18:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Jag har inte sett någon uppdatering på IG.

Linnea har uppdaterat på varje av sina sociala medier inkl IG, det gjorde hon för många timmar sedan.
Hon har fått mycket kärlek och kommentarer som sig bör när man är nybliven förälder.
Citera
Igår, 18:40
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Undrar när Julia ska låta flickan träffa sin lillasyster?

Det är en stor sak i ett barns liv att få ett syskon.

Det kommer förmodligen aldrig hända, inte om Julia får bestämma. Usch
Citera
Igår, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Det kommer förmodligen aldrig hända, inte om Julia får bestämma. Usch
Bör inte det ses som utifrån barnets bästa att förse Chloe med möjligheten att få träffa och bygga en relation med sitt nya syskon?

Det vore bara tragiskt om dom ska få en dålig relation, pga eventuell svartsjuka eller liknande.

Det ligger ju iof inte bara på Julia, utan alla tre föräldrar att samarbeta.
Citera
Igår, 20:08
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Jag tycker du ska berätta det för storebror Jockiboi. För det är ju faktiskt han som har svårt att köpa det han själv slängt ut på nätet.
Såvitt jag vet har Chrippa stämt noll personer för det.

Det är chrippas tråd. Jocke bryr jag mig nada om.
Men chrippis bryr ihjäl sig om vad som skrivs här inne om honom.
Citera
Igår, 20:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Det är chrippas tråd. Jocke bryr jag mig nada om.
Men chrippis bryr ihjäl sig om vad som skrivs här inne om honom.
Han bryr sig nog inte ett skit just nu.
Han har inte tillgång till internet och vet inte vad som skrivs.
Citera
Igår, 20:54
Medlem
Skuggvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Är inte speciellt insatt i kretsen runt Chrippa, vilka är Temugänget som ofta nämnts?
Temugänget fick sitt smeknamn just för att de framstår som ett gäng personer som i stort sett är plastiga kopior av Anjo, Rask och Jocke. Om jag förstått det rätt så är deras "syfte" på youtube att granska makthavare och att de vill ställa folk till svars.

Men deras egentliga syfte är såklart att mjölka så mycket pengar som möjligt. Och det de tjänar pengar på är att skapa så mycket drama som möjligt, vilket de gör genom att dra in både Chrippa och Jocke i sitt innehåll. Deras videos och content är liksom kopierat/reaktionsvideor på andras. Det verkar vara värsta LasseMajas detektivbyrå-nivån, en av deras följare, Anneli, har tydligen hårddiskar med flera TB fyllda med "bevismaterial" eller liknande.

Grejen är att vi som följde och kollade på Chrippas content före 2023 vet att dessa karaktärer - Medviktarna som bor i en husvagn och som leker journalister tillsammans med 48 årige Axel, är som klippt och skuret ur en sylvass reactionvideo med Outsiders-liknande personer som han skulle ha garvat sönder åt. Tror jag hört Jocke nämna något liknande någonstans också.

Jag försöker att se och konsumera så lite Temu-videos som möjligt, så någon som är mer införstådd i deras kontent kan säkert förklara bättre, men detta är min uppfattning i alla fall
Citera
Igår, 20:59
Medlem
Nejellervas avatar
Linnea la ut bild på sin bilbarnstol hon väntar på i 12 veckor eller liknande i veckan. Väldigt bra val av stol, men jag funderar absolut på hur det kommer sig att hon inte hade en aning om könet förrän maken hade permis nyss men trots detta beställde en rosa bilbarnstol långt innan hon visste könet?! Har hon bara ljugit för sina följare att hon inte visste? 😲

Ps. Starkt jobbat av pappa Kräftis att redan missat 100% av sin senaste dotters liv
Senast redigerad av Nejellerva Igår kl. 21:02.
Citera
Igår, 21:11
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Jag vet en annan som bryr sig fan så mycket mer. En som inte nöjer sig med att lusläsa Flashback, utan skovar runt på både Tiktok, Instagram och Snapshat.
Chrippa är långt mer normal än hans äldre halvbror

Men du har missat att chrippa grät för att folk skrev negativt om honom här på fb. Å jag skiter fullständigt i hans förbaskade brorsa snälla, sluta blanda in honom. Håll er till jockes tråd om ni vill kasta skit på dåren.
Citera
Igår, 21:12
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Linnea la ut bild på sin bilbarnstol hon väntar på i 12 veckor eller liknande i veckan. Väldigt bra val av stol, men jag funderar absolut på hur det kommer sig att hon inte hade en aning om könet förrän maken hade permis nyss men trots detta beställde en rosa bilbarnstol långt innan hon visste könet?! Har hon bara ljugit för sina följare att hon inte visste? 😲

Ps. Starkt jobbat av pappa Kräftis att redan missat 100% av sin senaste dotters liv

Årets farsa även detta år
Citera
Igår, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Temugänget fick sitt smeknamn just för att de framstår som ett gäng personer som i stort sett är plastiga kopior av Anjo, Rask och Jocke. Om jag förstått det rätt så är deras "syfte" på youtube att granska makthavare och att de vill ställa folk till svars.

Men deras egentliga syfte är såklart att mjölka så mycket pengar som möjligt. Och det de tjänar pengar på är att skapa så mycket drama som möjligt, vilket de gör genom att dra in både Chrippa och Jocke i sitt innehåll. Deras videos och content är liksom kopierat/reaktionsvideor på andras. Det verkar vara värsta LasseMajas detektivbyrå-nivån, en av deras följare, Anneli, har tydligen hårddiskar med flera TB fyllda med "bevismaterial" eller liknande.

Grejen är att vi som följde och kollade på Chrippas content före 2023 vet att dessa karaktärer - Medviktarna som bor i en husvagn och som leker journalister tillsammans med 48 årige Axel, är som klippt och skuret ur en sylvass reactionvideo med Outsiders-liknande personer som han skulle ha garvat sönder åt. Tror jag hört Jocke nämna något liknande någonstans också.

Jag försöker att se och konsumera så lite Temu-videos som möjligt, så någon som är mer införstådd i deras kontent kan säkert förklara bättre, men detta är min uppfattning i alla fall

Det kan tilläggas att han sannolikt hade haft skitroligt åt den där incestskadade rullstolsapan från Trosa som bråkar med hans bror.
Citera
Igår, 22:03
Medlem
Hjärtliga gratulationer till mamma Linnea, pappa Christofer och storasyster C.

Lilla L har kommit till världen, med det har ett nytt kapitel precis fått sin början och jag har inga tvivel på att allt som idag känns orättvist och jobbigt kommer lösa sig för er alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in