Idag, 12:38
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Inte förvånad. 12 veckor. Vem betalar? Kommunen eller arbetsgivaren? Man ska inte sparka på folk som ligger men Jacke har tagit många sjukt dåliga beslut.

2026 går bra. Christopher i fängelse och Jacke på behandlingshem. Är det 12 veckor är det ju inte bara över semestern utan också över jobb. Herregud. Jacke måste fimpa tjacket, Christopher och föräldrarna.

Eftersom han skrev på sin andra post att han var tacksam för sitt jobb och sina kollegor så lär det vara så illa att till och med dom anser att han behöver retreaten han är på. Fan vad sorgligt. Man får hoppas att Sofia ställer krav på han att hålla sig borta från sin lyckade brottsdömde broder när han är ute sen. För han själv känns inte som han har den styrkan.

Samtidigt som en av de lyckade sönerna är häktad och en på ”semester” hörde jag att den ”misslyckade brodern” har två utsålda spelningar under helgen. Det är hårt att vara misslyckad i hatarnas ögon 🤣
Senast redigerad av Nejellerva Idag kl. 12:45.
Citera
Idag, 12:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilka medicinska underlag. Ett papper som visade att hon var positiv på test?
Det var inte britsbilden som visades upp. Det är inte heller så att man visar upp en ultraljudsbild om man vill styrka något i rätten, utan i så fall ett intyg från vården.

Nu pratar vi inte om deras syfte, utan om DINA LÖGNER.

Vad babblar du om för resa som du låtsas veta något om?

Detta skrev du inatt 03:25
(FB) Christofer "Chrippa" Lundström (f.d Berg, dömd för ekobrott, dec -25)

Mina lögner? Ok.. Kalla det så. Jag vet vad jag såg då och jag drömde inte.
Folk på TT hade samma konstiga dröm som mig.

Det är ingen lögn att lilla Snean ville trolla lite.
Det är vad det handlar om.
Citera
Idag, 12:45
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du tror väl ändå inte att de lade ut bilden på sociala medier för att övertyga rätten?

Gissar att det var för att reta hatare.

Dom lever sitt liv genom sociala medier, så dom trodde säkert att rätten skulle ta hänsyn genom deras inlägg på nätet. Dom är sjuka på riktigt. Men vi är väl säkert bara avundsjuk på familjen hink.
Citera
Idag, 12:51
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Detta skrev du inatt 03:25
(FB) Christofer "Chrippa" Lundström (f.d Berg, dömd för ekobrott, dec -25)

Mina lögner? Ok.. Kalla det så. Jag vet vad jag såg då och jag drömde inte.
Folk på TT hade samma konstiga dröm som mig.

Det är ingen lögn att lilla Snean ville trolla lite.
Det är vad det handlar om.

Det har blivit en ihopblandning pga att bilden på britsen felaktigt kallats för ultraljudsbild.

Lätt hänt.
Citera
Idag, 12:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du tror väl ändå inte att de lade ut bilden på sociala medier för att övertyga rätten?

Gissar att det var för att reta hatare.

Reta hatare? Mögligt eller förvirra sina stackars följare. Varför hon gjorde så vet hon ju inte själv.
Hennes eget svar till följarna var att sluta sprida sjuka rykten och att de skeva siffrorna berodde på skärmreflektioner när hon fotade av en display. Men det är ju en uppenbar efterhandskonstruktion.
En trollning var det oavsett.
Citera
Idag, 12:53
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Utsålda spelningar?

Nu vet jag bara hur det är med spelningen i Västerås. Där är det Cityfestival i helgen och det är inte bara Jocke som spelar.

Hur får du en festival att bli en utsåld spelning?

Jocke "spelar" väl sist på lördag och då är publiken redan på plats och i högform.

Oavsett om bara han spelar eller tusen andra så är biljetterna utsålda sedan första släpp. Undrar om dom ville ha ekobrottdömde Kräftan där istället men fick nöja sig med den misslyckade brodern?
Citera
Idag, 12:54
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Reta hatare? Mögligt eller förvirra sina stackars följare. Varför hon gjorde så vet hon ju inte själv.
Hennes eget svar till följarna var att sluta sprida sjuka rykten och att de skeva siffrorna berodde på skärmreflektioner när hon fotade av en display. Men det är ju en uppenbar efterhandskonstruktion.

Som sagt jag gissar enbart varför bilden lades ut.
Citera
Idag, 12:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det har blivit en ihopblandning pga att bilden på britsen felaktigt kallats för ultraljudsbild.

Lätt hänt.

Citat:
Som sagt jag gissar enbart varför bilden lades ut.

Mmm en riktig jävla soppa. Vi slänger den va? Varken luktar eller ser bra ut.

Ut i solen!
Citera
Idag, 12:58
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Dom lever sitt liv genom sociala medier, så dom trodde säkert att rätten skulle ta hänsyn genom deras inlägg på nätet. Dom är sjuka på riktigt. Men vi är väl säkert bara avundsjuk på familjen hink.

Nog för att influencers är en särskild sorts människor men här är det nog du som önskedrömmer.

De har hela tiden haft sina advokater att rådgöra med.
Citera
Idag, 13:11
Medlem
Citat:

Det var ingen trollning, den bilden la hon ut i mars. Jag la själv upp den i tråden. Datumen och storleken på fostret stämmer överens med hennes graviditet. Bilden hon låg på britsen spekulerades det ju kring att den var gammal redan då när hon lade ut den, det var väl något med att hon hade röda naglar på bilden om jag inte minns helt fel. Jag uppfattade det som att det var den bilden, när hon låg på britsen som hon pratade om i podden.
Senast redigerad av jotack Idag kl. 13:14.
Citera
Idag, 13:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Varför skulle arrangörerna vilja ha Chrippa?

Sen så är inte Jocke ett stort namn på festivalscenen. Han är liksom känd som stor youtuber och inte som musiker.

För han är mer lyckad än sin bror har jag förstått det som i både denna och broderns tråd borde dom velat ha han tänker jag? Speciellt när dom båda endast är kända som ”stora YouTubers” och inget annat.

Har tant varit på festival någon gång? Det låter inte så så du inte vet hur uppläggen med artisterna är 😅
Citera
Idag, 13:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, då väntar jag väl fortfarande

Nej, det kan de inte ha gjort, eftersom bilden hon lade som var från ett tidigare tillfälle är den när hon ligger på britsen.

Ja hon ville trolla -- men du ljög om ultraljudsbilderna, och fortsätter trots att du motbevisades redan då.

Jag hoppas din transport kommer snart. Nej jag ljög inte. Varför skulle jag ljuga?
Kanske blev jag lurad som många andra på TT. Asså jag kan erkänna om jag har fel eller misstolkat.
Behöver inte gå på som vissa gör.

Det är precis det här som är problemet med att hålla på och trolla och leka med kryptiska bilder för att reta hatare eller skapa rubriker.
Man kan inte hålla på och medvetet förvirra sina följare i månader och sedan bli kränkt när folk inte tror på en när det väl gäller.
När dom väljer att göra sitt privatliv till en jävla gissningslek för att få visningar, så tappar dom sin trovärdighet på köpet.
Det är därför folk sitter och granskar varenda pixel för att de själva har satt ribban för hur pålitliga de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in