Citat:
Ursprungligen postat av
kingofShenn
Ibland så händer saker i livet och man behöver en liten klapp på axeln. Släng bort moralkakorna!
Vilken drog tycker ni helt klart är värt att ta en AT på för att komma genom en tuff period? Hur länge är en tuff period då? Säg ett par veckor/ett par månader.
Själv hade jag kunnat dricka dagligen i flera månader och tagit AT:n som ingenting.
Benso kanske max 1 månad dagligt bruk konstant påverkad, men absolut inte längre. Nemas problemas.
Vilken AT tycker du kan vara "värd" att ta/genomlida sett till det du får tillbaka av drogen för att komma på fötter igen?
Vilken AT kör du över vilken dag som helst?
Personligen har jag bara tänt av från långvarigt bruk av opioider, benzo och gräs. Kommer aldrig mer ta en AT från benzo och opioider då det var det absolut värsta jag har gjort i hela mitt liv. Trodde på allvar att jag skulle dö eller ta livet av mig själv så för mig är det en gång aldrig mer. Cannabis är ganska enkelt, man mår halvpiss psykiskt i någon månad kanske två men det går ändå att härda igenom. Men nu pratar vi om bruk all day every day i något år.