• 1
  • 2
2021-05-12, 01:59
Medlem
Onanikrems avatar
Kan underlätta en del om man berättar i förväg att man ämnar hänga henne uppochner i garderoben och prygla henne med gummiormar.

Är det vanligt vaniljsex, smeka, slicka, klämma, suga så behöver man nog inte berätta i förväg.
Citera
2021-05-12, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kan underlätta en del om man berättar i förväg att man ämnar hänga henne uppochner i garderoben och prygla henne med gummiormar.

Är det vanligt vaniljsex, smeka, slicka, klämma, suga så behöver man nog inte berätta i förväg.

Jag funderar på om man bör fråga om tjejen tycker om att vara undergiven eller vill hon dominera, eller både och?

Men sen kommer ju frågan vad menar du med att vara undergiven?

Om hon säger ja jag vill vara undergiven lär det ju inte betyda att man kan göra vad som helst eller tvinga henne att göra vad som helst...hmmm...
Citera
2021-05-12, 03:41
Jag vill veta lite i förväg vad killen tycker om. Om det blir bättre eller inte vet jag inte, handlar ju mycket om kemi och så, men å andra sidan är jag inte överdrivet intresserad av ett "bara ett knull"..
Citera
2021-05-12, 03:54
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Om hon säger ja jag vill vara undergiven lär det ju inte betyda att man kan göra vad som helst eller tvinga henne att göra vad som helst...hmmm...
Brukar lösa sig, man behöver inte göra ALLA sina fantasier på första dejten. Det är samspel som gäller och lyhördhet.
Citera
2021-05-12, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Jag vill veta lite i förväg vad killen tycker om. Om det blir bättre eller inte vet jag inte, handlar ju mycket om kemi och så, men å andra sidan är jag inte överdrivet intresserad av ett "bara ett knull"..

som tex vadå? Håller med om att det handlar mkt om kemi.
Citera
2021-05-12, 07:20
Citat:
som tex vadå? Håller med om att det handlar mkt om kemi.
Alltså, jag är inte född igår och antar att alla killar nöjer sig med en avsugning och sedan är redo för knull. Jag vill veta mer vad han uppskattar innan penetration för att jag vill dels tillfredsställa honom och dels för om han gillar något som jag av okänd anledning inte tycker om - vad är då meningen med att ses? Men som sagt; ett engångsligg och sedan aldrig höras mer är inte något jag sysslar med.
Citera
2021-05-12, 08:16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Nu tänker jag mest på tillfälligt löst sex.

Bör man fråga eller ska man bara gå på känsla?
Om man frågar - hur ska man fråga och vad ska man fråga tycker ni?

Hur brukar ni göra?

Jag kan tänka att det kan förstöra lite av spänningen om man frågar innan / berättar om önskemål och fantasier osv men samtidigt kan det ju vara bra. Sen tror jag att de flesta kanske inte direkt vet vad de gillar utan skulle svara typ "..normalt sex men inte analt."..nått sånt.
Det kan ju även variera vad man skulle tända på att göra beroende på person.

Tips? Ideer? Erfarenheter?

Skulle ni vilja att nån frågade er innan? Vad skulle ni säga? Har det hänt?(isf berätta )
Har ni frågat nån? Hur/vad svarade personen?

Problemet med att börja lista vad man gillar, är ju att då framkommer det vad man inte gillar, och då skapas det sexuella no go-zoner.
Om du frågar om någon gillar analt, och personen svarar "...sådär", då minskar ju risken att analsex blir av. Om du inte frågat, så hade ni kanske prövat analt tillsammans, och din partner hade kanske gillat det.

Sedan ska man inte lyssna för mycket på vad folk (främst tjejer) säger. Många tjejer kommer säga att de kan prata om allt, och det är manligt att våga fråga och be om samtycke. Men i verkligheten vågar de inte prata om sex när det börjar bli personligt, och de tycker att det är avtändande när man frågar.
Citera
2021-05-12, 08:22
Moderator
Maviels avatar
Nu är dagarna sedan jag hade sex på det sättet med en ny partner länge sedan borta...

Men - tant kanske är ute och cirkulerar här - är det inte kontakt lite innan via lite olika medier? Testa vattnet där och då. Retas lite. Släng in något lite halvbusigt som "vad har du för stoppord" eller dylikt om det är läge för det.

Första gången är sällan fantastisk. Det är bättre när man lär känna varandra lite mer även om det inte behöver innebära en djup relation.

Ofta har det (om jag minns rätt) löst sig själv rätt bra OM kemin stämmer.
Citera
2021-05-12, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Problemet med att börja lista vad man gillar, är ju att då framkommer det vad man inte gillar, och då skapas det sexuella no go-zoner.
Om du frågar om någon gillar analt, och personen svarar "...sådär", då minskar ju risken att analsex blir av. Om du inte frågat, så hade ni kanske prövat analt tillsammans, och din partner hade kanske gillat det.

Sedan ska man inte lyssna för mycket på vad folk (främst tjejer) säger. Många tjejer kommer säga att de kan prata om allt, och det är manligt att våga fråga och be om samtycke. Men i verkligheten vågar de inte prata om sex när det börjar bli personligt, och de tycker att det är avtändande när man frågar.

Precis. Håller absolut med dig. Tex så har det hänt att tjejer tagit satsen i munnen, hade man frågat om det innan så hade nig de flesta sagt nej. Det beror så mkt på kemin.
Knepigt detta....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in