Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Om ni plötsligt drabbades av en medelsvår eller svår depression, skulle ni vilja göra ett botningsförsök med en stor dos magiska svampar, eller skulle ni gå raka spåret till spinndoktorn och få SSRI utskrivet?

Följer ni dagens forskning kring detta? Den bedrivs mer eller mindre över hela världen, även här i Sverige på Karolinska Institutet, och många forskare har redan lovordat dess effekter.
Har ni något att extra att säga om den sydamerikanska tedrycken ayahuasca så får ni gärna inflika.
Kan av mycket erfarenhet säga vad som hjälpte mig.
Hade PTSD, panik ångest och depression dock inte så svårt depp eller berodde det på min PTSD hur som helst började jag röka cannabis på kvällarna så jag kunde sova och orka jobba och märkte även på jobbet jag mådde bättre efter jag började med cannabis dock i små doser men ändå jag var mycket lugnare och något mindre stress.
Jag var ju som många andra att knark är dåligt och man blir en dålig människa så fick testa rohypnol och hamnade i himmelen när all PTSD panik ångest släppte men blev inte väck som mina polare som knappt kunde prata och somnade fast jag tog 3st och dom bara 1st. Satt och njöt av att äntligen vara lugn och inte ha massa katastrof tankar och så tänkte jag det är ju medicin så måste vara bättre än cannabis så började jag ta 2st om dagen som snabbt blev 4st sen spårade det ur när jag lärde mig om att benzo var en av dem mest beroende framkallande drogen.
Efter några år testade jag LSD och jag botade under min första tripp mycket psykiska problem så tog sen enbart i detta syfte och botade mig nästan helt efter 4 trippar. Fast det fanns fortfarande plus jag blev värsta drog konsumenten så fick jag tag på 4-ho-met en tryptamin och var direkt frälst och tog 5 gånger till ca 80-100mg per dos rekommenderad dos är max 25-30mg men tryptaminer är i en helt annan klass iaf 4-ho-met som man hamnar i underbar värd med endast kärlek och inte mindfuck som LSD och vissa andra och botade mina psykiska problem helt. Fick sånna insikter jag aldrig skulle fått utan psykadeliska.
Alla antidepressiva och annat har gjort allt värre på andra nivåer.
Så med detta facit i hand skulle jag välja psykadeliska varje gång.
Tog 4-ho-met innan jag skulle trappa ut subutex och gick helt utan problem.
Psykadeliska är mediciner men dom vägrar erkänna detta. Många missbrukare åker och tar en större dos psykadeliska och blir botade direkt från sitt missbruk.
Kan inte heller bli beroende av LSD, svamp eller tryptaminer. Det ger en den info man söker när man tar det i en ceremoni eller hemma.
Fast då det mesta kommer upp till ytan som måste jobbas med och är anledningen till den psykiska sjukdommar under trippen gör många rädda och får sne tripp. Fast inget farligt få snedtripp är bara bra då man då får se grunden till sitt dåliga mående och man får sen väldigt djupa insikter hur man löser detta i sitt tillfrisknande men många inser inte det utan gör det omedvetet men det hjälper så kvittar ju igentligen.
Naturen talar till oss genom vissa naturläkemedel men vi är så bortkopplade från naturen att vi inte förstår längre vad dom försöker förmedla förutom vissa.
Vill man återkoppla till naturen ska man dricka ayahuasca som innehåller naturligt DMT som vi människor ska kunna producera naturligt för att koppla upp oss till naturen och djur gör just detta. Dom har ju medvetet tillsatt kemiska substanser i mat och annat så våran pineal gland kalcifieras så vi inte tillverkar eget DMT som just vår pineal gland gör för att öka vårat medvetande men jag har nu i några år av kalkat min pineal gland och återkopplat till naturen och shit vad jag upplevt mycket magiska saker sedan dess. Vilda djur kommer fram till mig och vilda fåglar kommer och sätter sig på mig samt massa hundar och katter kommer. En dam hade en hund som gick fram till mig och jag började prata med hunden och klappa hen och ägaren tappade hakan och sa det är första gången hon låtit en annan människa röra henne för låter ingen komma nära henne.
Det värsta dom har gjort för att få oss bortkopplade från naturen är flour som dom tillsätter i tandkräm vilket kalkar våran pineal gland fruktansvärt. Finns bilder för den som vill kolla upp detta på hur en kalsiferad pineal gland ser ut mot en frisk.
Pineal gland är även vår antenn att mottaga meddelande och insikter från högre dimensioner men då dom vill hålla oss i låg frekvens så vi är lättare att kontrollera gör dom detta mot oss. Om ni lär er meditera och av kalka eran pineal gland kommer ni till slut kunna ha psykadeliska upplevelser utan att ta något. Vi människor är multidimensionella varelser och har en light body vi kan resa mellan olika dimensioner. Ni som rökt DMT vet man träffar varelser som kommunicerar med oss och alla träffar samma sorts varelser har dom kartlagt nu av tusentals olika som inte ens känner varandra men detta ska vi kunna göra naturligt och detta är just det Buddha försökte lära mänskligheten även andra har försökt få mänskligheten förstå detta men även det har blivit manipulerat sedan några tusen år. Jesus fanns på riktigt och försökte med lära ut detta men han var en Outlaw och inget helgon som dom nu manipulerat det till.
Han blev dödad just på grund av att han försökte få mänskligheten fatta dom är gudar.
Det börjar komma fram det oxå nu med allt annat. Jag vet så mycket mera jag vill berätta men psykadeliska är bästa mediciner som finns. Det finns även i naturen växter mot alla sjukdomar och detta har nu många lärt ut och vissa blivit dödade pga att dom lärde folket sanningen men det har vänt nu sedan några år men först i januari februari detta året fick eliten panik då så många nu lär ut sanningar om allt möjligt. Naturmedicin blev alternativ medicin när eliten kom på att dom kunde göra syntetiska läkemedel. Syntetiskt är dött inte levande så funkar på ett plan men på andra blir det sämre. Varför tror ni dom är så imot psykadeliska? Jo för det botar och dom vill inte bota dom vill sätta in något som sen behövs resten av livet för en botad kund är inte en betalande kund.
Kan gå ännu längre och säga att dom vet hur man botar cancer och HIV lätt med naturläkemedel finns många som vet att cancer går bota lätt och har botat flera tusen patienter som läkare sa skulle dö.
Detta visste dom även om i Kina förr men blivit alternativ läkemedels konst för dom inte vill det ska komma fram
Känner ni någon som har cancer säg till dom sluta äta i 72tim och ta bort socker så garantera jag cancern försvinner. Cancer är inte heller vad dom fått folk tro det är och går bota lätt.
Fast dom vet nu deras tid är slut och det är dags för oss att bli som vi var skapta men kommer krävas mycket jobb.
Så vill ni tjäna pengar kan jag ge er ett tips.
Lär er om naturens mediciner för det kommer bli enorm tryck på det om några år och det har börjat redan.
Blev mycket nu men jag har kämpat mot denna okunskap i 20år nu och nu börjar folk förstå att något inte stämmer.
Vill ni veta den riktiga orsaken cannabis är klassat som drog är för cannabinoider stöder våran pineal gland och vi börjar använda den igen. Många vaknar upp först efter dom rökt just cannabis sen har vi ett endocanabinoid system i hjärnan oxå vilket bevisar vi blir hjälpta av cannabinoider. Moderns mjölk innehåller cannabinoider och det är därför barn som druckit bröstmjölk blir lugna.
Hur som helst om du lider av PTSD eller djup depression. Även ADHD och annat kan du bli botad av psykadeliska. ADHD är dock ett påhitt dom ger folk som naturligt står imot programmeringen samt har dom funnit att många färgämnen orsakar ADHD hos vissa och föräldrar som slutade köpa mat med dessa färgämnen rapporterade att deras barn blev som dom tände av från någon sorts drog och sen försvann ADHD helt.
Dom tillverkar problem för att sen erbjuda lösningen. Kolla upp allt så kommer ni finna allt är sant men många vet detta redan men nu detta året 2023 skulle det bli ett kollektivt massuppvaknande. Sanningen är inte längre gömd fast nu är det mer vem vill veta sanningen. Inte lätt vakna upp till allt detta dom gjort men efteråt blir det så underbart.
Tog mig 6-7år att acceptera att det var så men nu vänder det äntligen och vi kommer bli det vi var skapta till att vara igen.
Förlåt det blev lite off topic men förklara så mycket.
Jag ska åka till ett ställe och dricka ayahuasca när jag är redo. Dom säger att man ska ta ayahuasca när det finner dig för då är du redo.
Alltså inte jaga ayahuasca mer att om nån erbjuder dig det när du minst anar det då har ayahuasca funnit dig och du är redo.
Jag använder bara psykadeliska nu mera om jag blir sjuk för det går till roten av problemet.
Tar ibland vissa droger mest lugnande men i medicinskt syfte inte för att missbruka.
Fast psykadeliska är det ultimata läkemedel mot nästan alla psykiska sjukdommar.
Vill ni bara testa så fixa 4-ho-met för det är underbart och ingen mindfuck som LSD kan ge.