2021-05-11, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khabat
Vadå varningslista? Delar hotellkedjorna sådan info mellan sig så man kan bli bannad det på flera ställen samtidigt om man drar linor på hotell?
Finnes inget sådant, nån som drar
En lögn bara
Citera
2021-05-11, 07:47
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Tors*en är ju en legend som bör få knarka bäst fan han vill utan att nån ringer snuten.

King

Jag är inte drogliberal, men när det gäller T*rsten Fl*nk håller jag fan med.
Låt honom hålla på bäst han vill. Samhället har mer nytta av en påtänd TF än en nykter tror jag.
Citera
2021-05-11, 07:50
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakprovet
Jo det är herr Flink eller Flinck som han vill stava i officiella sammanhang. Thorsten är ju mytoman och ljuger om det mesta, utan att blinka. Tex att han är drogfri och att hans huvuddrog varit morfin.
På senare år så har snarast amfetaminet absolut varit huvuddrogen och den substansen är inte heller något nytillskott för Thorsten som nyttjat tjack i flera decennier. Jag vet att han inte har recept på amfetaminliknande preparat eller gjort någon adhd utredning som han sagt i media. Från scen har han i ett par års tid ljugit och sagt att han slagit ut gaddarna i en bastu men verkligheten är att hans amfetaminberoende gjort jobbet.
Varit så många podar och artiklar det senaste året (Nemo möter en vän, Sigge Eklunds brödrapod, artiklar i kvällspressen mm) där Thorsten varit "oförsiktig med sanningen " just kring detta ämne, adhd och medicin

Ja precis, han har garanterat inte varit nykter. Senaste intervjun jag såg med honom, och det är max ett år sedan, så satt han utan framtänder och svettades så det rann, pratade helt osammanhängande och var påtagligt pundig.
Citera
2021-05-11, 08:09
Medlem
Vill minnas att Torsten var med i ett avsnitt av Lerin möter.. för några år sedan. Han var då faktiskt rätt fräsch och visade exempel på en ganska välsmord hjärna. Intressant att lyssna. Man kan ju fundera på varför han väljer att leva sitt liv i knarkdimmorna.
Citera
2021-05-11, 08:34
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Vore också ett ganska massivt brott mot GDPR men på fb kan ju vem som helst hitta på vad som helst.
I den bästa av världar skulle hotell, mackar och butiker inte behöva varna varandra men som du nog vet är det praxis i branschen att de meddelar om pundare, Flink eller romer syns driva omkring. Polis och väktare hinner aldrig komma fram i tid om det skulle spåra ur.

Citat:
Ursprungligen postat av tomibollen_2
Nja, det är vanligt att kedjor en infolista över gäster som misskött sig och inte är välkomna samma gäller även campingar. Om en gäst eller sällskap blivit utkastat så finns det telefonkedjor för att varna vilket patrask som härjar för tillfället.
Precis. Om det inte är någon som är portad vill de ändå vara förberedda i rent brottsförebyggande syfte. Kan tänka mig att pundar-Flink har demolerat och stökat till bra många hotellrum, toaletter och omklädningsrum genom åren.

Personligen tycker jag det vore bäst om karln la in sig på en självmordsklinik om han har så jävla svårt att knarka och supa ihjäl sig. Han är för fan bara till besvär för samhället och det här knarkandet drar fan bara ut på tiden vi måste stå ut med den här usla skådisen.
Citera
2021-05-11, 08:36
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Jag är inte drogliberal, men när det gäller T*rsten Fl*nk håller jag fan med.
Låt honom hålla på bäst han vill. Samhället har mer nytta av en påtänd TF än en nykter tror jag.
Samhället har ingen nytta av den värdelöse fan.
Citera
2021-05-11, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Vem är skådespelaren?

Såg inte att detta postats.

Göteborgs TR B 7946-21:
* Stämningsansökan
Tilltalade
Torsten Flink (19610417-1159)

Ansvarsyrkanden m.m.
RINGA NARKOTIKABROTT

Torsten Flink har olovligen använt amfetamin, som är narkotika. Det hände den 20 januari 2021 eller kort tid dessförinnan på Drottningtorget, Göteborgs stad eller på annan plats i landet.
Citera
2021-05-11, 09:10
Medlem
Gulsmurf2s avatar
En tråd om at herr Flink pundar hamnar under aktuella ämnen..? Skulle nog bli mer förvånad om det framkom att han inte hade lekt med narkotika på ett hotellrum..
Citera
2021-05-11, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Vore också ett ganska massivt brott mot GDPR men på fb kan ju vem som helst hitta på vad som helst.

Var ligger brottet?
Citera
2021-05-11, 09:41
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Samhället har ingen nytta av den värdelöse fan.

Han är ju sjukt underhållande! Ett riktigt original, och de bör vi vara rädda om.
Han sticker ju ut från mängden av alla dessa jävla politiskt korrekta feminazis med rätt värdegrund som är med i på spåret, lets dance, renes brygga, stjärnaorna på slottet, så mycket bättre, jävla Moreaus hit och Strömstedt dit, mästarnas mästermästare, Mia på nån jävla ö, världsförälder galan osv osv osv.
Alla ser likadana ut, tycker likadant, pratar likadant, har samma "humor" och gör samma sak.
Men inte T*rsten!

Jag är ingen fanboy. Kan inte nämna en enda föreställning han regisserat eller låt han skrivit, men jag vet att han INTE är stöpt i samma jävla fittluder-PK-värdegrund-miljöpartist-HBTQ-allas lika värde-form som de äckliga små kukiga ursäkter till artister vi har idag!

Jepp, så är det.
Senast redigerad av TheKhurgan 2021-05-11 kl. 09:46.
Citera
2021-05-11, 09:42
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
En tråd om at herr Flink pundar hamnar under aktuella ämnen..? Skulle nog bli mer förvånad om det framkom att han inte hade lekt med narkotika på ett hotellrum..
Det skulle bli ramaskri och breaking news.

Jag är faktiskt bara intresserad av hur välorganiserade svenska hotells larmlistor är ifall TF skulle vara på väg att boka rum. Undra vilka som gör honom sällskap på deras grå lista över kändisar som inte är portade men som måste hållas under övervakning?

Hur tight samarbete med ordnings- och narkotikarotlarna har man? Hur tidigt får man börja gola på gästerna? Bara det att TF vill ha rum skulle få mig som hotellägare att meddela farbror blå. Sedan får pundaren anse sig så utpekad och kränkt som han vill. Det är ett praktiskt problem att han honom boendes där.
Citera
2021-05-11, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Han är ju sjukt underhållande! Ett riktigt original, och de bör vi vara rädda om.
Han sticker ju ut från mängden av alla dessa jävla politiskt korrekta feminazis med rätt värdegrund som är med i på spåret, lets dance, renes brygga, stjärnaorna på slottet, så mycket bättre, jävla Moreaus hit och Strömstedt dit, mästarnas mästermästare, Mia på nån jävla ö, världsförälder galan osv osv osv.
Alla ser likadana ut, tycker likadant, pratar likadant, har samma "humor" och gör samma sak.
Men inte T*rsten!

Jag är ingen fanboy. Kan inte nämna en enda föreställning han regisserat eller låt han skrivit, men jag vet att han INTE är stöpt i samma jävla fittluder-PK-värdegrund-miljöpartist-HBTQ-allas lika värde-form som de äckliga små kukiga ursäkter till artister vi har idag!

Jepp, så är det.

Håller med, han är en av dom få som inte anslutit till "PK-sekten"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in