2021-05-10, 13:06
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Jag har börjat irritera mig på ett fenomen. Folk som ilsket svarar i mobilen och säger att de inte kan prata för de är på möte. Men varför inte då sätta på ljudlöst alternativt stänga av luren istället? Sen säger de att de ringer upp efter mötet men de är superviktiga och upptagna personer så sällan de ringer upp.
Någon mer som stör sig på det här?
Citera
2021-05-10, 13:43
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Jag har börjat irritera mig på ett fenomen. Folk som ilsket svarar i mobilen och säger att de inte kan prata för de är på möte. Men varför inte då sätta på ljudlöst alternativt stänga av luren istället? Sen säger de att de ringer upp efter mötet men de är superviktiga och upptagna personer så sällan de ringer upp.
Någon mer som stör sig på det här?
Jag brukar lägga min mobil på bordet med skärmen nedåt, då ringer den inte...
Citera
2021-05-10, 15:25
Medlem
killawifes avatar
Det är väl tekniska analfabeter som inte vet hur man gör. Eller så gillar de när folk stirrar på dom och ilsket ger dom uppmärksamhet. Vem vet? Dumt är det iallafall, det brukar vara det första man lär sig om mobiler. Stäng av skiten när du gör nåt med en andra personer.
Citera
2021-05-10, 17:34
Medlem
På mitt jobb kan jag lägga in hänvisning på min tjänstetelefonen. När jag är på möte, fika, annat knappar jag alltid in när jag är tillbaka.
Citera
2021-05-10, 17:36
Medlem
Jordgubbes avatar
Hade du suttit i samma möte hade du kunnat ringa och säga åt dem att sätta mobilen i mötesläge. Men nu, bara undvik. De tillhör sorten som tror på tankekraft, blinkar inte när de svänger i trafiken för alla vet ju, och tror att säger de en sak till en person så kommer någon annan dagen därpå känna till det - och blir sen arg för att det inte är så. Gissar på titeln Manager of bananas, via kontakter (bränns det?).
Citera
2021-05-10, 17:38
Medlem
exceptionals avatar
Mer irriterande är när de pratar vidare i telefonen i mötet.
Citera
2021-05-10, 17:42
Medlem
exceptionals avatar
Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om de säger att de väntar ett samtal och går ut från mötet och inte begär få reda på vad de missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in