2021-05-10, 04:17
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Finns ingen forskning. Läs artikel så ser du att det inte finns någon.

Det börjar bli tragiskt.

Vad är det för forskning som inte finns? Hur länge spikproteinet produceras i värden efter vaccination? Jo det vet jag, det har jag redan sagt tidigare i tråden. I TS t.om. Det är en rätt stor grej.

Även att ta reda på information och sammanlänka den är en typ av forskning vet du?
Citera
2021-05-10, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
57 Top Scientists And Doctors Release Shocking Study On COVID Vaccines And Demand Immediate Stop to ALL Vaccinations

Artikel här
https://en-volve.com/2021/05/08/57-t...-vaccinations/

litet utdrag ifrån studien: (min sensationalistiska boldning)

Studie här:
https://www.andrewbostom.org/wp-cont...May-8-2021.pdf

Så, sammanfattning. Dessa forskare har noterat(bland annat) att vaccinerade personer producerar Spike proteinet genom att skada värden på vis som kan misstas för COVID-19, men också att inga studier på hur länge detta sker verkar existera. Man vet inte hur länge alltså. Kanske tills värden(Den vaccinerade) dör? Detta noterades i studier på Syrianska Hamstrar. Att inga studier på detta verkar finnas på människor är shockerande!

Därför uppmanar de att dessa vaccin ska stoppas så fort som möjligt.

Detta förklarar åtminstone Indiens dödssiffror(som inte började stiga förräns efter vaccinationen BTW)

Detta är rätt stora nyheter. Kommer någon bry sig innan massdöden inträffar? Det återstår att se.

Så vaccinerade kommer att massdö på grund utav?
Citera
2021-05-10, 04:29
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Så vaccinerade kommer att massdö på grund utav?

mRNA shedding kallas det. https://www.bitchute.com/video/72WcO07R3JLB/

Som jag förstår det blir det överproduktion av spikproteinet som man inte vet hur länge det håller på, och detta protein skadar kroppen, stryper mitokondrier bland annat(energiförsörgningen stryps)
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-05-10 kl. 04:31.
Citera
2021-05-10, 05:34
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Ts ägnar sin övriga tid åt att diskutera den Internationella judekonspirationen... vad kan man förvänta sig.

Man kanske inte ska bortse från allt bara pga det?

Det här är såpass allvarliga saker att man faktiskt bör gräva djupare snarare än att skjuta budbäraren.

Jag vill inte tro på att något av allt som påstås om vaccinen är sant, jag hoppas att det inte är det.

Vi måste komma ihåg dock att det är helt ofattbara summor pengar det handlar om här. Tänk dig att du får sälja en produkt som varenda man, kvinna och barn i världen ska ta flera stycken av.

Vi vet att pengar kan korrumpera det mesta. Människor har en farlig övertro på auktoriteter, biljonärer och tidskrifter bland annat.

Att exempelvis föreställa sig att en forskningsrapport om ett läkemedelsbolags läkemedel, finansierad av läkemedelsbolaget, kan vara i princip uppdiktad för att ge sken av det resultat man vill att den ska ha, är helt omöjligt för många.

Det är människor som forskar och som skriver, det är människor som publicerar osv. Grupptryck, karriärsmord eller stora mutor är inte direkt något ovanligt.

Det finns mängder av exempel där storföretag gjort något som är dåligt för människor. Tex utsläpp i dricksvattnet som försökts mörkas, Flint i Michigan exempelvis.

Pengar kommer nästan alltid i första hand.

Fråga dig själv om det inte egentligen är rätt skrämmande att om bara något litet av allt som påstås om vaccinen är sant, är det inte värt att faktiskt ta reda på det då och att stoppa det här?
Citera
2021-05-10, 06:14
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Man kanske inte ska bortse från allt bara pga det?

Det här är såpass allvarliga saker att man faktiskt bör gräva djupare snarare än att skjuta budbäraren.

Jag vill inte tro på att något av allt som påstås om vaccinen är sant, jag hoppas att det inte är det.

Vi måste komma ihåg dock att det är helt ofattbara summor pengar det handlar om här. Tänk dig att du får sälja en produkt som varenda man, kvinna och barn i världen ska ta flera stycken av.

Vi vet att pengar kan korrumpera det mesta. Människor har en farlig övertro på auktoriteter, biljonärer och tidskrifter bland annat.

Att exempelvis föreställa sig att en forskningsrapport om ett läkemedelsbolags läkemedel, finansierad av läkemedelsbolaget, kan vara i princip uppdiktad för att ge sken av det resultat man vill att den ska ha, är helt omöjligt för många.

Det är människor som forskar och som skriver, det är människor som publicerar osv. Grupptryck, karriärsmord eller stora mutor är inte direkt något ovanligt.

Det finns mängder av exempel där storföretag gjort något som är dåligt för människor. Tex utsläpp i dricksvattnet som försökts mörkas, Flint i Michigan exempelvis.

Pengar kommer nästan alltid i första hand.

Fråga dig själv om det inte egentligen är rätt skrämmande att om bara något litet av allt som påstås om vaccinen är sant, är det inte värt att faktiskt ta reda på det då och att stoppa det här?

Hmm,
jag köper att pengar är viktigt och att det förekommer korruption men jag tror snarare det är på nivån att puffa upp att vaccinet är effektivare än det är (säg att det är 50%5 effektivt såå kanske mutor kan se till att det skrivs in att det är 90% effektivt istället) men jag har svårt att tro att det är på nivån att de vet om att vaccinerade blir spikeproteinfabriker som dödar allt de kommer i kontakt med innan de slutligen dör själva. Nej om hela mänskligheten går under har man ingen nytta av pengar..

Men visst, det är lite oroväckande att vaccinet inte studerats tillräckligt innan man sprider det till så många. Men jag har sett oroväckande saker i de länder som skyfflar folk i massgravar pga corona med.. Lite som att välja mellan pest o kolera.

Jag tycker det är vettigt att vaccinera 70+ för där överväger nyttan risken men 40-åringar.. Inte så säker på att det är en bra ide..
Citera
2021-05-10, 06:16
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Jag tittar på hans källor och suckar. Det är allt.

Men varför? Kan du utveckla?

Jag tycker att egentligen räcker det här, för att avvakta med att massvaccinera hela jordens befolkning.

"There are still far too many unanswered questions regarding the Covid-19 vaccines’ safety, efficacy, and necessity."

Alltså, fundera en stund på om det faktiskt finns en del problem med dessa vaccin och så upptäcks det när miljarder människor har vaccinerats, då är det för sent?
Citera
2021-05-10, 06:24
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Hmm,
jag köper att pengar är viktigt och att det förekommer korruption men jag tror snarare det är på nivån att puffa upp att vaccinet är effektivare än det är (säg att det är 50%5 effektivt såå kanske mutor kan se till att det skrivs in att det är 90% effektivt istället) men jag har svårt att tro att det är på nivån att de vet om att vaccinerade blir spikeproteinfabriker som dödar allt de kommer i kontakt med innan de slutligen dör själva. Nej om hela mänskligheten går under har man ingen nytta av pengar..

Men visst, det är lite oroväckande att vaccinet inte studerats tillräckligt innan man sprider det till så många. Men jag har sett oroväckande saker i de länder som skyfflar folk i massgravar pga corona med.. Lite som att välja mellan pest o kolera.

Jag tycker det är vettigt att vaccinera 70+ för där överväger nyttan risken men 40-åringar.. Inte så säker på att det är en bra ide..

Det behöver inte vara så att alla vaccinerade dör senare. Det är en vedertagen strategi att sprida överdrifter för att kunna koppla all kritik till den galnaste kritiken.

Precis som du skriver att pengar kanske kan göra att effektiviteten av vaccinen skrivs upp, kan du inte tänka dig att skadligheten på samma sätt skrivs ned?
Citera
2021-05-10, 06:31
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
/../Precis som du skriver att pengar kanske kan göra att effektiviteten av vaccinen skrivs upp, kan du inte tänka dig att skadligheten på samma sätt skrivs ned?
Jo, i spannet att ett fåtal osäkra allvarliga biverkningsfall avskrivs som annat men inte i spannet att majoriteten som tar vaccinet blir vandrande spikebomber som förintar allt de kommer nära eller att majoriteten av de vaccinerade drabbas av allvarliga biverkningar..
Citera
2021-05-10, 06:32
Medlem
Citat:
Så när du får COVID(luftburen) där RNA:et ingår efterssom det producerats i en annan människa så kan du bli smittad, men när du är vaccinerad börjar du enbart producera spikproteinet utan RNA? Det är vad du tror? Jo jag förstår vad du inbillar dig.

mRNA Shedding. Börja vid 6 minuter ungefär.
https://www.bitchute.com/video/72WcO07R3JLB/
Den video är ju inget annat än en variant på Tv-shop , snubbarna försöker sälja kosttillskott med hjälp av
lite vaccin-rädsla. Var har dessa snubbar för bakgrund, dom känns som urtypen av små kriminellt Thailands avskum.
Citera
2021-05-10, 08:17
Medlem
Citat:
57 Top Scientists And Doctors Release Shocking Study On COVID Vaccines And Demand Immediate Stop to ALL Vaccinations

Artikel här

Studie här:

Så, sammanfattning. Dessa forskare har noterat(bland annat) att vaccinerade personer producerar Spike proteinet genom att skada värden på vis som kan misstas för COVID-19, men också att inga studier på hur länge detta sker verkar existera. Man vet inte hur länge alltså. Kanske tills värden(Den vaccinerade) dör? Detta noterades i studier på Syrianska Hamstrar. Att inga studier på detta verkar finnas på människor är shockerande!

Detta förklarar åtminstone Indiens dödssiffror(som inte började stiga förräns efter vaccinationen BTW)

Detta är rätt stora nyheter. Kommer någon bry sig innan massdöden inträffar? Det återstår att se.

Du som är övertygad om allt.

Kan du förklara varför covid-19 ger minst säg en mijlard fler spikeproteiner än vaccinet? Med din logik vill man ta vaccinet. För de finns ingen återvändo från covid-19.
Citera
2021-05-10, 09:14
Medlem
Honeyflys avatar
Citat:

Artikel här

Studie här:

Konstigt för Baylor University Medical Center. Dallas, Texas, USA som skrivit under på vaccin stoppet rekommenderar alla att snarast vaccinera sig. Så jag ger inte mycket för din sk källa.

Baylor University has received a limited amount of the two-shot Moderna COVID-19 vaccine.
We currently have appointments available at the Health Center on Monday, April 26, and Thursday, April 29. We strongly encourage you to get vaccinated as soon as possible.

KÄLLA: Baylor University Medical Center. Dallas, Texas, USA (Se länk)
https://www.baylor.edu/coronavirus/
Citera
2021-05-10, 09:16
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Coolt att alla topforskare är ifrån typ central- och sydamerikat. Länder där de inte ens har en chans att vaccinera och korruptionen är så fruktansvärt hög så det är socialt accepterat att vara korrupt. Business as usual.
Sen får de en slant av Bolsonaros hantlangare.

Det tragiska är att folk i väst tror på den här propagandan.
Förväxla inte foliehattsprocenten med den allmäna synen i väst. Tomtarna här inne sitter och stryker varandra medhårs och lever i en bubbla som har mycket lite med verkligheten att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in