Min analys av säsongen.
Johanna (Leb-bonden):
Gjort slut och blivit ihop en dag före efterträffen, larvig efterkonstruktion av TV4. Johanna verkar precis som gay-bonden för ett par år sedan ha svårt med sitt känsloliv eller något liknande. Tycker synd om tjejen som blev sist kvar, hon verkade var "go" och snäll, förtjänade kärlek
Fredrik: (Gotlands-bonden):
Lycklig bonde som fick en fin tjej. Hoppas allt går bra och att dom får sina barn. Varför gnälla på barfota, gick själv alltid barfota när jag var växte upp på landet, finns inget bättre.
Per-Olov: (Snygg-"gammel"-bonden):
Stort frågetecken under resan när han erkänner sin kärlek om tjej #2, hoppas det går lika bra som det verkar i sista avsnittet, annars så höll ju tjej #2 dörren öppen
Pär-Ola: (Slisk-bonden):
Varför är alla så ilskna på han? Jag har inget emot honom, psycho-tjejen ibörjan snackade om han att han är en kille åt player-hållet, men ska man fixa en brud i med den standarden som han gjorde så är det det som krävs. Helene får gärna kontakta mig, är ingen hästkille, men du verkar verkligen vara en speciell tjej (på ett bra sätt) som man fått bilden av i TV!
Rickard (5te-bonden):
Har inte sett än, kommer kolla när tid ges och om TV4 behåller avsnitten på deras internet-sida.