2011-12-08, 00:20
  #3037
Medlem
Tagghorns avatar
Gulligt program

hur gammal är den femte bondens tjej då?
Citera
2011-12-08, 00:54
  #3038
Medlem
Psyko Dads avatar
Zappade runt & ser detta program just nu & är det den sliskiga hästbonden el vad han nu är som har haft ihop det med 16-17 åringar?
Fy fasen vad han ser otäckt slemmig ut.
Blondinen han sitter med ser ut som Bagge&Rosling.
Citera
2011-12-08, 01:36
  #3039
Medlem
freigangs avatar
Min analys av säsongen.

Johanna (Leb-bonden):
Gjort slut och blivit ihop en dag före efterträffen, larvig efterkonstruktion av TV4. Johanna verkar precis som gay-bonden för ett par år sedan ha svårt med sitt känsloliv eller något liknande. Tycker synd om tjejen som blev sist kvar, hon verkade var "go" och snäll, förtjänade kärlek

Fredrik: (Gotlands-bonden):
Lycklig bonde som fick en fin tjej. Hoppas allt går bra och att dom får sina barn. Varför gnälla på barfota, gick själv alltid barfota när jag var växte upp på landet, finns inget bättre.

Per-Olov: (Snygg-"gammel"-bonden):
Stort frågetecken under resan när han erkänner sin kärlek om tjej #2, hoppas det går lika bra som det verkar i sista avsnittet, annars så höll ju tjej #2 dörren öppen

Pär-Ola: (Slisk-bonden):
Varför är alla så ilskna på han? Jag har inget emot honom, psycho-tjejen ibörjan snackade om han att han är en kille åt player-hållet, men ska man fixa en brud i med den standarden som han gjorde så är det det som krävs. Helene får gärna kontakta mig, är ingen hästkille, men du verkar verkligen vara en speciell tjej (på ett bra sätt) som man fått bilden av i TV!

Rickard (5te-bonden):
Har inte sett än, kommer kolla när tid ges och om TV4 behåller avsnitten på deras internet-sida.
Citera
2011-12-08, 06:54
  #3040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freigang
Min analys av säsongen.

Johanna (Leb-bonden):
Gjort slut och blivit ihop en dag före efterträffen, larvig efterkonstruktion av TV4. Johanna verkar precis som gay-bonden för ett par år sedan ha svårt med sitt känsloliv eller något liknande. Tycker synd om tjejen som blev sist kvar, hon verkade var "go" och snäll, förtjänade kärlek

Hur menar du nu? Skulle de stå där och ljuga i TV om att de har en relation? Nänä...

Det var nog snarare så att Maria blev desperat och åkte dit till henne, väl medveten om att Linda skulle komma då och göra det avslutande inslaget och Johanna föll till föga. Men det höll inte:
http://www.tv4.se/1.2425595/2011/12/07/johanna_nordin_bonde_soker_fru_har_gett_mig_karlek _anda

Citat:
Ursprungligen postat av freigang
Per-Olov: (Snygg-"gammel"-bonden):
Stort frågetecken under resan när han erkänner sin kärlek om tjej #2, hoppas det går lika bra som det verkar i sista avsnittet, annars så höll ju tjej #2 dörren öppen

Knappast efter att ha blivit dissad. Det loppet är nog kört nu.

Citat:
Ursprungligen postat av freigang
Rickard (5te-bonden):
Har inte sett än, kommer kolla när tid ges och om TV4 behåller avsnitten på deras internet-sida.

Såg du inte programmet? Han var ju med där, det kommer inget mer webavsnitt med honom.

Den här säsongen måste vara den första där alla 8 bönderna hade en fungerande relation när de gjorde summeringsprogrammet. Men så fanns det ju inte med nån riktig knäppgök i år utan mer normala människor. Bara Häst-Pelle som går lite utanför ramarna, men jag ger inte deras förhållande särskilt lång tid, nåt år eller två. Och Johanna bröt ju med Maria fast har en annan nu alltså.
__________________
Senast redigerad av Spelaren63 2011-12-08 kl. 06:58.
Citera
2011-12-08, 06:54
  #3041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagghorn
Gulligt program

hur gammal är den femte bondens tjej då?

21, har jag för mig.
Citera
2011-12-08, 13:58
  #3042
Medlem
Bondläpp söker blygläpp
Citera
2011-12-14, 20:53
  #3043
Medlem
Har jävligt svårt att se Per-Ola och hans brud inte kommer att hålla för länge. När tv-kamerorna stängs ner och dom inte kommer in på Spybar som VIP-gäster längre så är de nog inte lika fränt längre. Bäst hade vatt om PO hade satt på någon av hennes tärnor
Citera
2011-12-14, 20:57
  #3044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F1A
Har jävligt svårt att se Per-Ola och hans brud inte kommer att hålla för länge. När tv-kamerorna stängs ner och dom inte kommer in på Spybar som VIP-gäster längre så är de nog inte lika fränt längre. Bäst hade vatt om PO hade satt på någon av hennes tärnor

Nej, jag ger dem 1-2 år. P-O kommer inte att kunna hålla sig ifrån att springa efter småflickor igen.
Citera
2011-12-14, 21:31
  #3045
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Nej, jag ger dem 1-2 år. P-O kommer inte att kunna hålla sig ifrån att springa efter småflickor igen.

Såg det äckel-mysiga bröllopsprogrammet idag där allt var rosenskimrande. Jag tänkte samma sak. Just nu är det häftigt att vara TV-kändis men han kommer nog inte kunna hålla tassarna i styr på gården. Intressant att hon också hade en unge, de verkar vara lite av samma skrot och korn. Väldigt vad hon lallade på om drömäktenskap, var hon aldrig gift med den snubben hon hade barnet med då?

Hur gick det förresten med hans skulder? Hoppas hon såg till att skriva ett ordentligt äktenskapsförord.
Läste i skvallerpressen att fogden var ute efter honom och tänkte försöka mäta ut vigselringarna, det är rätta takter
Det körs nog en hel del med svarta pengar på den där gården också...
Citera
2011-12-15, 00:21
  #3046
Medlem
Vad i helvete! Trodde jag såg fel först när jag såg programmet på TV ikväll, men en av bestman-killarna tar ju Louise på tuttarna när han ska gratulera henne.
Hon sitter vid bordet, på bröllopsmiddagen/efterfesten, han kommer bakifrån och grabbar tag om hennes bröst och skakar till. Undrar vad Pär-Olof sa när han såg det?
Citera
2011-12-15, 00:59
  #3047
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Det är mest småaktigt och elakt att inte önska Per-Ola och Louise lycka till.

Paret verkar passa varandra väldigt bra och dom verkar vara väldigt lyckliga.

Sen att Bonde söker fru är ett trist skitprogram är en annan femma.........
Citera
2011-12-15, 01:00
  #3048
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnoc2009
Vad i helvete! Trodde jag såg fel först när jag såg programmet på TV ikväll, men en av bestman-killarna tar ju Louise på tuttarna när han ska gratulera henne.
Hon sitter vid bordet, på bröllopsmiddagen/efterfesten, han kommer bakifrån och grabbar tag om hennes bröst och skakar till. Undrar vad Pär-Olof sa när han såg det?

Såg också det, men han tog väl bara för sig lite av "bröllopskonfekten"

Nä, Per-Ola och Louise, lycka till med äktenskapet !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in