2010-10-27, 20:53
Medlem
Tomas Monica ser ut att vara programledaren Lindas mamma ju! Galet likt!
Citera
2010-10-27, 21:08
Medlem
Ronilles avatar
Varje gång jag ser programmet så tänker jag:

Varför har inte fyran hjälpt bönderna med styling? Visst de ska vara sig själva men åkerspöket till tjej sitter för bövelen och väljer dejter i en kornblå tisha som är köpt på Coop typ. Lite kunde de väl ha fixat till dem för sakens skull.
Citera
2010-10-27, 22:56
Medlem
Amors avatar
Blev besviken på att Ann-Cathrine valde bort den blyge killen med kalufsen, han verkade oerhört sympatisk, skulle förtjänat lite framgång i livet.

Den långe bonden tycker jag har funnit en ljuvligt söt tjej i Sofie(Örebro), där gäller det att han håller huvudet kallt och spelar sina kort rätt. Hon kommer rata honom ifall han agerar som Hans-Göran gjorde gentemot Siren i systerprogrammet på tv5.
Citera
2010-10-28, 00:06
Medlem
Slog på tv och tänkte: Jippi! En annan del av Köping är tillbaka. Men nej, oj... det var visst Bonde söker fru...

Inte konstigt bondetjejen aldrig haft någon relation förr. Inte hade man väl velat stoppa någonting i den där munnen, varken tunga eller något annat.
Citera
2010-10-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Blev besviken på att Ann-Cathrine valde bort den blyge killen med kalufsen, han verkade oerhört sympatisk, skulle förtjänat lite framgång i livet.
Kan bara hålla med. Han verkade väldigt varmhjärtad och sympatisk. Kan inte förstå hur hon kunde välja den där otroligt tafatta mannen i rödrutig skjorta framför honom.

Sedan kan man tro att Ann-Katrin är asexuell. Hon verkar inte vara ett dugg intresserad av att komma dom ens liiiiite närmare. Förstår inte hur man kan vara så extremt försiktig och tafatt som hon är. Släpp taget lite och va inte så allvarlig. Mer närhet till folket så skulle alla må så mycket bättre. Ge en kram, gå lite tätare intill. Gör någonting.. Är det så jävla farligt?

Sen att hennes killar är en stor bunt socialt inkompetenta tråkmånsar är en sak. Men nu har hon faktiskt valt dom och lite får man väl bjuda till. Hon hade varit lika tafatt även om hon hade lite bättre killar. Normala killar hade dock inte stått ut med henne en sekund.
Senast redigerad av mysen 2010-10-28 kl. 00:33.
Citera
2010-10-28, 00:37
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooobb
Haha nu kom jag på vart jag sett tomas (?) förut.

Tycker faktiskt det här är mer likt:
http://www.artistocheventbolaget.com/images/artister/mans_moller1.jpg

Vilket är lite kul eftersom han parodierade Roger förut .
Citera
2010-10-28, 01:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Den långe bonden tycker jag har funnit en ljuvligt söt tjej i Sofie(Örebro), där gäller det att han håller huvudet kallt och spelar sina kort rätt. Hon kommer rata honom ifall han agerar som Hans-Göran gjorde gentemot Siren i systerprogrammet på tv5.
Han valde först ut dom 3 fulaste...jag misstänkte ett tag att han skulle skippa Sofie helt därför,
men han tillfrisknade i slutändan, frågan är vad du menar att han inte ska göra?

(han måste ju visa intresse annars blir han en Fredrik/kompis och hon sticker
men är han istället för "off" och bara låter henna agera piga kommer hon ju sticka ochså
när hon tröttnat att klappa kamelerna, så jag antar att det är denna balansen
fanskapet måste pricka in med fingetoppskänsla eller hur? (självfallet hoppas jag han misslyckas )
eller att han utvecklar en tuff rå humor som tjejer inte själva besitter och därav drar denna sabeltandade tjej till sig utan att hon vet alla varför,
därför gick det åt helvete med Hans Göran och Siren..han var för snäll
han hade kunnat vara sådär klänging och hänga i hennes ben nere i leran
om han bara varit lite gubbigt ful i munnen emellan åt och tuggat tuggbuss...
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-10-28 kl. 01:18.
Citera
2010-10-28, 01:23
Medlem
unikums avatar
Jag är arbetskamrat med Gert som åkte ut ikväll. Några frågor? hehe
Citera
2010-10-28, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Vad arbetar ni med?
Citera
2010-10-28, 01:39
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kursk76
Vad arbetar ni med?
Verkstadsindustrin
Citera
2010-10-28, 01:43
Medlem
evildogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum

Tycker du att Gert framställs på ett rättvist sätt? Han verkar ju drygare än Yes.
Citera
2010-10-28, 02:00
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evildog
Tycker du att Gert framställs på ett rättvist sätt? Han verkar ju drygare än Yes.
Nja tv4 är glada för att överdriva och vinkla men visst lite självgod är han allt. Han spelar medvetet över för att få mer uppmärksamhet än han hade fått annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in