Citat:
Ursprungligen postat av
spooky00
Hur ofta får du det? Och hur länge har du haft det du? Man vill ju hemskt gärna bli av med det
Glömde skriva att jag får det så fort jag anstränger mig/blir nervös typ.
Några exempel:
Bär EU-pallar på jobbet från en lokal till en annan, efter 2-3 pallar så känner jag direkt hur det byggs upp en sorts värme inom kroppen på någon sekund och det börja stickas/brännas som fan på ryggen/bröstet/armar samt panna/hårbotten.
Skulle betala på Willys, kortet nekades och blev såklart nervös även fast jag visste att jag hade pengar på kontot. Känner direkt hur hela jag blir varm och klådan kommer direkt.
Men sen är det konstigt eftersom jag är en flitig padelspelare och där märker jag knappt något. Svetten bara lackar av mig men känner som sagt knappt något.