2021-05-06, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
"Jag tycker i allmänhet att de (unga flickorna) är mer attraktiva. Sexuellt sett. Det finns även äldre tjejer som är attraktiva, men de är sällsynta. Jag har träffat väldigt få tjejer över 25 år som jag tycker är attraktiva. Sen kan jag tycka att tjejer är attraktiva trots att de är väldigt unga, säg runt 13 år. Men det tycker alla män, fast det är bara jag som erkänner det"
Men han sa även att han givetvis aldrig skulle agera på denna attraktion till minderåriga.

Samtidigt som han satt i morgonsoffan och orerade om att könet luktade på ett speciellt <(enligt honom bättre) sätt på flickor under 15 och i sina böcker påstått sig agera ut på de lustarna. Nu vet vi ju inte om det är Stig som gett upphov till denna tråd men han är inte direkt nån högoddsare.
Citera
2021-05-06, 17:10
Medlem
Hallonhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vilken inkomst har Mar*us B*rro?

B*rro hade en deklarerad inkomst 2019 på 263 663kr, dryga 22k i månaden alltså, kulturbidrag?
Citera
2021-05-06, 17:12
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelhus
Men han har ju varit hårdhänt. Och betalar bara någon horan för att få henne att säga det ena och andra har vi genast karriärsdödande material här. Jag tror helt klart att det är Bard, läser man de där smsen i Aftonbladet känns det som Bard. Hur horan inte bryr sig ett fuck medan mannen försöker få all uppmärksamhet i världen "nu är jag i taaaxin okej okej okej?". Så jävla typiskt Bard!

Jo, det kan ju vara någon extrem figur som är mitt i karriären, men jag tror mer på någon som inte längre han någon enorm karriär att falla från.
Citera
2021-05-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Där har vi ett namn som inte är helt osannolikt.
Exakt min tanke....hade namnet på tungan.
Citera
2021-05-06, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonhatt
B*rro hade en deklarerad inkomst 2019 på 263 663kr, dryga 22k i månaden alltså, kulturbidrag?

Den här figuren borde väl ha en inkomst på runt 400.000 baserat på böterna.

Då går B*rro bort i nuläget.
Citera
Medlem
Bard är ju gay. Så han lär det väl inte vara. Om han ev nån gång känner sig lite bi så är det nog inte så stort sug så han betalar för det.
Citera
Medlem
Haha. Vilken tråd... Alex Schulman. Vet ni något om honom så skulle ni inte gissa det, fast det är väl önsketänkande från debiler som inte åstadkommit 1 % av det han gjort. Han är nog ganska nöjd i sitt äktenskap som det verkar, till yttermera visso skulle han aldrig heller vara så klantigt desperat att ta en sådan risk.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag tänker på erik hörstadius ?

det satt jag också och tänkte på. där snackar vi torsk-aura deluxe.
Citera
2021-05-06, 17:15
Medlem
Det är ju troligen en något äldre person som tidigare är dömd.
Göran Rosenberg är 64, dömd sedan tidigare och ligger på Bonniers.
Någon som vet vad han är dömd för?
Citera
2021-05-06, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det satt jag också och tänkte på. där snackar vi torsk-aura deluxe.
Förekommer inte med strafföreläggande på mrkoll dock.
Citera
2021-05-06, 17:16
Medlem
En fråga - vad är vitsen med att bara slänga ur sig ett författarnamn utan att något argument för att det rör sig om den personen - kan väl knappt räknas som gissning ens och leder knappast framåt - eller?

Jag kan säkert räkna upp hundra författare som även ibland är med i debatten, men vad tjänar det till liksom om jag inte har mer på fötterna?
Citera
2021-05-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Förekommer inte med strafföreläggande på mrkoll dock.

Kolla Göran Rosenberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in