2021-05-06, 11:05
Medlem
BO heter omar
Citera
2021-05-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Fb sidan funkar, finns en bild på honom! Salah heter hans bror!

Känns som du inte riktigt vet vad du snackar om.
Citera
2021-05-06, 13:36
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...jalp-till-mord

Citat:
De två personer som anhållits efter dödsskjutningen i Vivalla den 5 maj misstänks för medhjälp till mord.

Jag har bara citerat en liten del av artikeln.
Citera
2021-05-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag känner de inblandad. Du som svenne förstår inte hur vissa invandare är.

Hur är vissa invandrare då? Förklara, jag är utlänning själv.
Citera
2021-05-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FITTSTAT
Att man skjuter varandra över drogrelaterade konflikter kan jag förstå, men över en konflikt som inträffat på en fotbollsplan?? Det visar ju verkligen att de indeed är psykiskt sjuka och att de kan skjuta vem som helst som kränker dem.

Sätter en slant på att det kommer att komma mer info som visar att det var annat bakom också.

Exakt, detta här är ju mer oroande än a drug deal gone bad om du förstår vad jag menar; detta innebär ju att dessa människor har så låg självbehärskning att man kan fyra av för minsta lilla.
Citera
2021-05-06, 21:50
Medlem
Mailmanss avatar
Varför har man ett vapen om man inte är kriminell - och dessutom är villig att använda?
Citera
2021-05-06, 21:51
Medlem
JymdKjams avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...r-fotbollsbrak

Citat:
Offret var en 26-årig man som sedan tidigare är ostraffad, enligt samma uppgifter.

Källor uppger för Aftonbladet att polisen hittills inte hittat några kopplingar till gängmiljö eller annan organiserad brottslighet. Man ser heller inte något samband med andra tidigare skjutningar.

Istället ska polisen för närvarande arbeta utifrån teorin att bakgrunden till dödsskjutningen kan vara ett bråk efter en urspårad fotbollsmatch, enligt flera uppgiftslämnare till Aftonbladet.

– Man misstänker att det kan vara motivet, säger en källa.

Ständigt dessa fotbollstalanger. Fotboll verkar roten till allt ont i samhället.
Citera
2021-05-06, 21:58
Medlem
imrichbitchs avatar
Jävla lättkränkta vildar! Kan inte ens spela fotboll utan att ha ihjäl varandra.
Och så finns det idioter som tror att vi ska lyckas integrera dessa barbarer i samhället. Lycka till!!
Citera
2021-05-06, 22:17
Medlem
Nån som vet ålder på BO?!

På adressen för mordet finns en Om*r som är 35år. Men i tidningen står det upprepade gånger att en Ung man mördades. Känns inte riktigt rätt! Ung man tänker jag runt 20år.
Citera
2021-05-06, 22:29
Medlem
hassehares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

På adressen för mordet finns en Om*r som är 35år. Men i tidningen står det upprepade gånger att en Ung man mördades. Känns inte riktigt rätt! Ung man tänker jag runt 20år.

Är kanske en ensamkommande.....då räknas det väl normaltl av en 10-12 år automatiskt?
Citera
2021-05-06, 22:35
Medlem
Citat:

Fick precis svar på min egen fråga i ny artikel på AB. BO va 26år.
Citera
2021-05-06, 23:14
Medlem
Bryggmastaren1s avatar
Citat:

Tänk så här, när han kom som baaaarn vid 25 års ålder, så är rimligt att benämnas som ung man vid 35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in