• 1
  • 2
2021-05-05, 08:03
Medlem
isbiten123s avatar
ta inte mdma , problem löst. Ja ångesten kan vara livet ut men inte lika stark som du känner nu. bara idioter som tar droger
2021-05-05, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isbiten123
ta inte mdma , problem löst. Ja ångesten kan vara livet ut men inte lika stark som du känner nu. bara idioter som tar droger
Jag kommer aldrig mer ta droger.. det här är det värsta jag varigt med om!
2021-05-05, 10:35
Medlem
Det går över om några dagar, tills dess - se till och äta nyttigt och kanske ännu viktigare: gör något under dagarna. Gå ut och gå!

Vissa hävdar att 5-htp kan påskynda återställningen och det skadar i alla fall inte (om du inte äter antidepp eller andra mediciner som påverkar seratoninnivåer). Finns på en del hälsokostafärer om man frågar lite försiktigt.
2021-05-05, 10:36
Medlem
SockAccounts avatar
Drick en massa appelsin juice och låt dagen passera.
2021-05-05, 10:43
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bissbus
Jag kommer aldrig mer ta droger.. det här är det värsta jag varigt med om!

Även om jag mått som bäst på MDMA jämfört med andra droger så är det inget jag gör igen, avtändningen är fruktansvärd. Om man är villig att frångå den skönaste känslan man haft så är depressionen inte att leka med.
2021-05-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charonyipman
Även om jag mått som bäst på MDMA jämfört med andra droger så är det inget jag gör igen, avtändningen är fruktansvärd. Om man är villig att frångå den skönaste känslan man haft så är depressionen inte att leka med.
Ja, det här är något jag aldrig någonsin vill känna igen. Det är inte värt det!
2021-05-05, 11:04
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) En FAQ om Ecstasy/MDMA - Vanliga frågor och svar. /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in