2021-05-05, 04:08
Medlem
Hej jag är 23 år tjej som tog mdma för 3 dagar sen .. jag skulle dela med en vän så fick en kristall som var mellan 0,2-0.4
Jag kan även nämna att jag inte hade tagit någon drog på ca 9månader innan detta

Nu, i 3 dagar nu har jag har en ångest jaginte äns kan beskriva, hela kroppen känner oro, hjärtat bultar hårt och jag känner mig rädd, rädd allt, rädd för mörkret, rädd för att jag aldrig kommer känna mig normal igen, rädd för att sova då jag drömmer så hemska mardrömmar som känns så otroligt verkliga. jag kan känna mig lite speedad och okoncentrerad på allt runtom, allt känns overkligt och det känns inte som jag orkar mycket längre nu jag har aldrig haft en sådan här avtändningen, men kan även tilllägga att de andra gångerna jag tagit mdma (mellan3-5gånger i livet)har jag inte äns fått i närheten av samma effekt som denna gång. Som ni märker mår jag så otroligt dåligt just nu, jag skulle vilja veta om det är vanligt .. och går det över och när? Kommer jag behöver kännas såhär den och till i flera månader eller kommer det bli bättre snabbt? Eller kommer jag må såhär nu resten av livet? Jag har sätt att folk skrivit på likande trådar att man ska röka eller ta något annat men det vill jag inte.. eventuellt att jag åker till psykakuten. Jag vill bara må som vanligt igen.. snälla vad ska jag ta mig till?
2021-05-05, 04:12
Medlem
charonyipmans avatar
Det är normalt. Jag tenderar till att må som värst runt dag tre innan det blir bättre. Jag såg bara mörker, stirrade in i tomma intet och funderade seriöst på att ta livet av mig då jag inte såg någon utväg alls.

Men kom ihåg att det bara är hjärnspöken pga MDMAt och att det kommer bli bättre, jag lovar.
2021-05-05, 04:12
Medlem
styckets avatar
Gå och köp massa frukt och grönsaker. Ät nyttiga sallader och ska du tillaga mat ät väldigt hälsosamt. Nu vet du att man inte ska lela med kemikalier. Lsd är en annan femma. det pajar inte hela din kropp dock.

Drick mycket vatten med citron eller lime i. Ät bananer det är bra. Rent allmänt ta hand om din kropp bara. Så bra man mår på mdma kan man må hela tiden om man sköter om sin hälsa <3

Cbd olja hjälper också.
2021-05-05, 04:18
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Gå och köp massa frukt och grönsaker. Ät nyttiga sallader och ska du tillaga mat ät väldigt hälsosamt. Nu vet du att man inte ska lela med kemikalier. Lsd är en annan femma. det pajar inte hela din kropp dock.

Drick mycket vatten med citron eller lime i. Ät bananer det är bra. Rent allmänt ta hand om din kropp bara. Så bra man mår på mdma kan man må hela tiden om man sköter om sin hälsa <3

Cbd olja hjälper också.

Du är full med skit och har ingen aning om hur kroppen fungerar. Du har antagligen aldrig ens testat MDMA.
2021-05-05, 04:19
Medlem
Tack så mycket för svar, jag känner mig inte lika ensam längre och det hjälper mig
2021-05-05, 04:21
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bissbus
Tack så mycket för svar, jag känner mig inte lika ensam längre och det hjälper mig

Ge det några dagar till så ska du se att du är så gott som återställd. Eller i varje fall 80%.
2021-05-05, 04:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charonyipman
Du är full med skit och har ingen aning om hur kroppen fungerar. Du har antagligen aldrig ens testat MDMA.

Eller så är du som gissar(fel) det?

Talar ur egna erfarenheter blev väldigt deprimerad efter att ja tagit mdma på ett rev och fick så tinnitus. Känner mig högare än dem kvällen när jag är nykter och lever hälsosamt idag. Så anledningen att du tror som du tror är för att du inte prövat leva hälsosamt.

Med Det sagt hjälpte mdma mig att släppa spärrar vilket är em stor anledning att jag kan vara lika lycklig nykter som på mdma..ännu mer till och med! Men även magisk svamp har hhälpt mig att släppa rädslor och lärt mig njuta av livet nykter. Folk har trott jag tagit mdma på krogen När jag inte alls hade gjort det. Det är väl ett bevis från någon annan än mig.
2021-05-05, 04:42
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Eller så är du som gissar(fel) det?

Talar ur egna erfarenheter blev väldigt deprimerad efter att ja tagit mdma på ett rev och fick så tinnitus. Känner mig högare än dem kvällen när jag är nykter och lever hälsosamt idag. Så anledningen att du tror som du tror är för att du inte prövat leva hälsosamt.

Med Det sagt hjälpte mdma mig att släppa spärrar vilket är em stor anledning att jag kan vara lika lycklig nykter som på mdma..ännu mer till och med! Men även magisk svamp har hhälpt mig att släppa rädslor och lärt mig njuta av livet nykter. Folk har trott jag tagit mdma på krogen När jag inte alls hade gjort det. Det är väl ett bevis från någon annan än mig.

Du kanske bara är psykiskt sjuk? Kanske är det?

Kroppen tillåts inte att vara i ett konstant läge av eufori av biologiska skäl.
2021-05-05, 06:16
Medlem
link71s avatar
Åk till bolaget köp några öl eller rök lite cb för att softa. Brainzaps är inte direkt underhållande
2021-05-05, 06:27
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charonyipman
Du kanske bara är psykiskt sjuk? Kanske är det?

Kroppen tillåts inte att vara i ett konstant läge av eufori av biologiska skäl.

Jag är psykiskt sjuk för jag kan må lika bra som jag gjorde på mdma nykter för man lever hälsosamt?

Tro du det om du vill.

Många som mediterar känner eufori mer eller mindre hela tiden. Googla bara "Worlds Most happiest person meditation"

Men du måste tänka på det relativt. Vad du anser är eufori är normaltillstånd för många. Det beror helt på vad man upplevt tidigare och har att jämföra med.

Det beror på vad du har för normalnivåer av serotonin osv. Vilket påverkas av ens livsstil.

Dock menar jag inte att jag känner mdma eufori hela tiden men kan känna det flera gånger per dag helt utan droger. Men vet att jag kan öka mina serotonin nivåer mycket mer ändå för rökt mycket cannabis.
Senast redigerad av stycket 2021-05-05 kl. 06:30.
2021-05-05, 07:30
Medlem
BewilderedHulders avatar
Du har tömt tanken på signalsubstanser i hjärnan och bränt upp dom i raketfärden. Snart blir det bättre. Var snäll mot dig själv nu och skit i drogerna hädanefter så blir det bra
2021-05-05, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bissbus
en kristall som var mellan 0,2-0.4

Lämplig dos om du väger 130-260kg!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto