2021-05-18, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Så det här är alltså en kvinna på hormoner?
https://i.pinimg.com/originals/1e/a2/1c/1ea21ca7ed4b99a2c24f490617e36f9c.jpg

Oj.

Antagligen. Kan ju tydligt se ärren efter en bröstoperation under allt hår.
FTM-trans som tagit bort brösten brukar ha vanställda bröstvårtor.
Citera
2021-05-18, 03:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Jo, jag såg det vid närmare inspektion. Har fan suttit och tittat på bilden i tio minuter nu. Världen är inte vad vi trodde att den var.
Citera
2021-05-18, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jo, jag såg det vid närmare inspektion. Har fan suttit och tittat på bilden i tio minuter nu. Världen är inte vad vi trodde att den var.

Verkligen inget nytt för mig. Men jag är ju bög, så jag faller väl över sådan information bra mycket oftare än dig - vare sig jag vill det eller inte :P
Citera
2021-05-18, 11:43
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Klart FTM-trans kan få en massa hår på bröstet.

https://www.google.com/search?q=trans+ftm+hairy+chest&source=lnms&tbm=isc h&sa=X&ved=2ahUKEwinp5GniNLwAhWdA2MBHW8ICNIQ_AUoAX oECAEQAw&biw=1920&bih=938#imgrc=uWc3ZKkgPwQZJM

BO är iaf inte trans. Han har spelat dator hela sitt liv och ätit för mycket skitmat och rört sig för lite.
Citera
2021-05-18, 12:00
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:

Så en läkare har alltså lyckats med att transplantera in en sädesledare i en kvinnokropp och fått den att fungera, Wow, denna läkare måste helt klart vara en kandidat för nästa år Nobelpris i medicin.
Citera
2021-05-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så en läkare har alltså lyckats med att transplantera in en sädesledare i en kvinnokropp och fått den att fungera, Wow, denna läkare måste helt klart vara en kandidat för nästa år Nobelpris i medicin.

Vad har det här att göra med det jag skrev?
Citera
2021-06-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyguru
Det där var ju sjukt intressant! Hade jag ingen aning om och gör ju statistiken praktiskt värdelös...
Denna mening är ju en riktig mindfuck a la södertörn
"Mäns våld mot kvinnor är också en del av det våld som män utövar i en rad olika sammanhang, inklusive det män riktar mot andra män i offentliga miljöer."

Frågan är om dom som skrev detta är eleverade till en högre medvetandenivå och extremt smarta eller om dom håller en apas akademiska nivå? Finns en tråd egen om detta?
Kanske skulle in i (FB) Mäns våld mot kvinnor
Dessa "jämställdhets akademiker är extremt korkade, hela forskarvärlden garvar åt dom för att dom är horribelt dåligt på sitt jobb, är politiska när dom ska vara neutrala, har grov bias i princip allt och kan inte använda vanliga vetenskapliga modeller och kalkyler.
Finns massa exempel där ett par forskare har skrivit låtsasartiklar som sedan blivit accepterade och hyllade inom det feministiska "vetenskapliga" tidskrifter.
Artiklarna innehöll mycket fusk och absurda påståenden och teorier.

Räcker med att läsa en C-uppsats för att se att dom inte är riktiga akademiker

Vill dock tillägga att det självklart finns duktiga sociologer och annat som forskar inom dessa ämnen och faktiskt är duktiga
Citera
2021-06-11, 00:40
Medlem
Ja jag har varit medveten om viss nivå på dessa "vetenskapliga" tidskrifter men det där var långt från min vildaste fantasi. Blir fortfarande stum av förundran när jag läser igen, är så sjukt

Citat:
Ursprungligen postat av Crillzter
Dessa "jämställdhets akademiker är extremt korkade, hela forskarvärlden garvar åt dom för att dom är horribelt dåligt på sitt jobb, är politiska när dom ska vara neutrala, har grov bias i princip allt och kan inte använda vanliga vetenskapliga modeller och kalkyler.
Finns massa exempel där ett par forskare har skrivit låtsasartiklar som sedan blivit accepterade och hyllade inom det feministiska "vetenskapliga" tidskrifter.
Artiklarna innehöll mycket fusk och absurda påståenden och teorier.

Räcker med att läsa en C-uppsats för att se att dom inte är riktiga akademiker

Vill dock tillägga att det självklart finns duktiga sociologer och annat som forskar inom dessa ämnen och faktiskt är duktiga
Citera
2021-11-10, 08:22
Medlem
När man läser vilka rikspucko det finns i denna tråden och hånar offret, det är bara sjukt.

Jag personligen vet vem denna kvinna är då jag varit tillsammans och sambo med denna fruktansvärda , vidriga , lowlifer till "kvinna " precis innan "Erik" och claudia gifte sig . Jag slängde ut henne fortare än kvickt pga hon använde psykisk våld och fysisk våld mot mig. (Ej så allvarlig som mot "Erik") (Efter denna artikel kom ut gjorde jag själv en polisanmälan som ej leddes till åtal pga det var över 3 år sedan detta hände samt bristande bevis.)
Claudia är en narcisst med psykopatiska drag, hon lurar och utnyttjar män i hennes närhet , gjorde hon även när hon och jag dejtade , hon använde "tyck synd om mig story" till sina kill kompisar och mot mig och jag svalde allt de första månaderna tills jag insåg vem hon egentligen var , hon fick pengar , saker från sina "killkompisa" ,hon studerade och när hon inte gjorde klart nån uppgift exempelvis ringde hon sina "kill kompisar" som var kära i henne som gjorde Hennes läxor. Hon ljög med för sina tjej kompisar. Hon försökte tvinga mig att gifta med henne , hon ville ha bröllop sommaren 2018, jag vägrade gifta mig med henne. Och avslutade relationen, jag grät lyckotåra när jag slängde ut henne, det var som jag gick på krossat glas varje dag hemma, Vad hände? Jo hon letade upp ett annat offer , "Erik" , hon flytta från Malmö till Stockholm han svalde allt med hår och hull, jag förmodar han inte var så erfaren med kvinnor och tillräckligt desperat och naiv. Och gifte sig på exakt det datumet hon försökte tvinga mig att gifta sig med.
"Erik" är ett offer, så vad ni säger är fan inte okej . Men att han ignorera tydliga "red flags" och var så desperat och korkad är fan hans eget fel. Jag försökte varna honom med ,men han ignorerade det jag skrev till honom.

Claudia är en mycket vidrig person och aldrig någonsin mött en sådan vidrig person som henne , innan eller efter och kommer aldrig göra det . Hon är ett monster!
Mest synd är det om hennes barn som är tvungen att växa upp med en sådan mamma.

Hon fick 1 års fängelse , hon skulle fått mer hon förtjänar sitta och ruttna i fängelset , verka som "Erik" är fortfarande gift med fanskapet , fattar inte varför han inte skiljer sig från henne. Är han så korkad att han väljer va gift med henne efter detta så får han skylla sig själv när han blir utsatt igen för misshandel av henne , for det kommer ske , om han inte skiljer sig och ansöker om kontaktförbud .

Vi i Sverige pratar aldrig om kvinnors våld mot män , när det enligt statistik är lika , när det gäller det totala våldet, dvs fysiskt psykiskt, sexuellt och ekonomiskt våld.
Vi män måste sluta håna och förnedra andra män som blir utsatta för våld I nära relationer.
Citera
2021-11-10, 08:39
Medlem
Branogbitters avatar
Okej, jag är fullt medveten om att det finns kvinnor som bryter ner män psykiskt, som fysiskt misshandlar män, och jag tycker det är hemskt att man som man inte ska kunna känna att man kan anmäla pga risken att bli hånad eller inte trodd. Däremot har jag så svårt att förstå hur inte den ”mänskliga instinkten”
kan slå till och man försvarar sig? Jag är en lång tjej med en kille som är endast 5-6 cm längre men han kan lätt bryta ner mig med bara en arm om han vill. Skulle jag slå honom det hårdaste jag kan skulle det kännas lite på honom. Skulle han slå mig sitt hårdaste skulle jag flyga in i väggen.
Senast redigerad av Branogbitter 2021-11-10 kl. 08:41.
Citera
2021-11-10, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Okej, jag är fullt medveten om att det finns kvinnor som bryter ner män psykiskt, som fysiskt misshandlar män, och jag tycker det är hemskt att man som man inte ska kunna känna att man kan anmäla pga risken att bli hånad eller inte trodd. Däremot har jag så svårt att förstå hur inte den ”mänskliga instinkten”
kan slå till och man försvarar sig? Jag är en lång tjej med en kille som är endast 5-6 cm längre men han kan lätt bryta ner mig med bara en arm om han vill. Skulle jag slå honom det hårdaste jag kan skulle det kännas lite på honom. Skulle han slå mig sitt hårdaste skulle jag flyga in i väggen.

För att du blir inpräntad sedan barnsben att du inte rör kvinnor. Samt att du vet hur det ser ut om du skulle försvara dig. Kvinnan går fri oavsett vad som hänt innan och du är ett monster. Priset att försvara sig är alldeles för högt.
Citera
2021-11-10, 11:26
Medlem
DraconianTimess avatar
Hur kan Erik bara gå med på det där?

Jo för att våld är något som man lär sig att tåla och till sist tappar man uppfattningen om vad som är normalt, lindrigt eller grovt.
Var själv mobbad under högstadiet och fick jävligt mycket stryk. Låg ner, blev sparkad på och en gång försökte de slänga ner mig i ett hiss schakt.
En gång fick de en plan om vad de skulle göra med mig. Två killar tog tag i mig, men jag lyckades sparka den tredje som satt på en bänk i ansiktet för att försvara mig.
Resultatet blev att en satt hos rektorn och fick skit medan en annan bölade ut hos klassföreståndaren. Jag var den som var hos rektorn.

Killarna som mobbade mig hade helt tappat uppfattningen över mängden våld de utsatte mig för. Däremot var de en god uppfattning över var gränsen för våld gick mot de själva.

Kan tänka mig att samma sak finns i "Eriks" förhållande. Därför är det viktigt att aldrig acceptera våld mot sig själv eller utsätta sin partner för det i förhållandet.
Utan att känna "Erik" eller den där bruden kan jag med 100% säga att våldet i början säkert var lindrigt/knappt något tills att det började trappas upp och "Erik" förlorade helt uppfattningen om vad han utsattes för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in