2021-05-04, 16:21
Medlem
Airwave92s avatar
Finner detta rtt intressant. Bda lnder r mycket vl utvecklade och ligger p ungefr samma niv inom omrdet.
Bda har sina olika typer av charm, varav jag tycker personligen att Japan r snppet mer intressant och skiljer sig mest ifrn resten av vrlden ven fast Sydkorea har liknande milj men inte lika ifrgasatt.

Nu uppkommer ju d lite frgor. Vilket av lnderna hade ni velat bostta er i? Vad r det som gr det ena landet mer intressant n det andra? r sydkorea underskattat nr man jmfr det med Japan?
Citera
2021-05-04, 16:29
Medlem
Inget av lnderna. Hade setts ned p av familj/vnner och kollegor vilket asiatiskt land det n hade blivit. Jag liksom omgivningen utgr ifrn att svenska mn som flyttar till Asien gr det fr att knulla barn. Dvs de r barnknullare.
Citera
2021-05-04, 16:40
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag vljer Japan, d jag redan har bott dr och kan en del japanska. Det landet passar mig mer personligen. Sydkorea r helt okej. Det knns som en blandning mellan st och vst, kulturellt sett. Av egen erfarenhet, har jag mrkt att japaner r mer frstende vid att utlnningar inte har full koll p sociala koder.
Citera
2021-05-04, 18:10
Medlem
Kalixkillens avatar
Korea r ngot billigare men japaner ngot trevligare. Kvinnomssigt r dom lika sta, lika mycket barnafitta p kvinnorna i bda lnderna om de lrt sig raka knet. Koraner kanske stret vassare.
Citera
2021-05-04, 20:51
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Gepetto
Inget av lnderna. Hade setts ned p av familj/vnner och kollegor vilket asiatiskt land det n hade blivit. Jag liksom omgivningen utgr ifrn att svenska mn som flyttar till Asien gr det fr att knulla barn. Dvs de r barnknullare.

Med den synen s antar jag att du r lgutbildad och vars lngsta resa frn hemmet har varit till Ullared.
Det r inte Thailand eller Philipinerna som det pratas om hr
Citera
2021-05-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Med den synen s antar jag att du r lgutbildad och vars lngsta resa frn hemmet har varit till Ullared.
Det r inte Thailand eller Philipinerna som det pratas om hr
Vet ej vad min utbildning har med detta att gra? Har varit i en del germanska lnder och sklart Spanien och Grekland. Tyvrr r det s att mn som ker ensamma eller flyttar till Asien betraktas som barnknullare. Detta r ganska allmnt vedertaget. Ungefr som den frutfattade meningen de flesta har angende ensamma kvinnor som ker till Ghana p sexsemester.
Citera
2021-05-05, 04:22
Medlem
CoZeCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Gepetto
Vet ej vad min utbildning har med detta att gra? Har varit i en del germanska lnder och sklart Spanien och Grekland. Tyvrr r det s att mn som ker ensamma eller flyttar till Asien betraktas som barnknullare. Detta r ganska allmnt vedertaget. Ungefr som den frutfattade meningen de flesta har angende ensamma kvinnor som ker till Ghana p sexsemester.

S om man drar ivg sjlv gr man det fr att knulla barn? r det s ditt huvud fungerar? Antar att du r en sn dr cklig mnniska som redan dmt allt och alla innan du ens pratat med ngon och drfr sitter ensam utan vnner.
Citera
2021-05-05, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoZeCo
S om man drar ivg sjlv gr man det fr att knulla barn? r det s ditt huvud fungerar? Antar att du r en sn dr cklig mnniska som redan dmt allt och alla innan du ens pratat med ngon och drfr sitter ensam utan vnner.
Behver ju inte tolkas bokstavligt. Det r vl mer ett samlingsnamn fr skygga mn som begr handlingar som skulle varit olagligt i Sverige. Som sagt s r ju hela vstvrlden, engelsk/tysksprkiga lnder ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in