2025-09-28, 20:47
Medlem
Gode Kicken hann knappt lägga ifrån sig mobilen för ”hemligt uppdrag utan telefon”, förrän 20 år yngre sambon Elin passar på att ha fest och bomba sin insta med tiotal partybilder hemma från lägenheten på Kungsholmen. Killar och tjejer krökar i stjärnans soffa och det är stök. Vi får se bordtennistävling framför guldskivor och delar av Kickens konst.
Det går hett till på festen när sambon gör anspelningar på gruppis med bilder där tjejer och killar ligger huller om buller i soffan med putande rövar mot kameran. När katten är borta….
Hade jag varit kändis had jag blivit vansinnig om min tjej la ut sånt från vårt gemensamma boende, men hon vet att han aldrig kommer få se 😁
Citera
2025-10-12, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Gode Kicken hann knappt lägga ifrån sig mobilen för ”hemligt uppdrag utan telefon”, förrän 20 år yngre sambon Elin passar på att ha fest och bomba sin insta med tiotal partybilder hemma från lägenheten på Kungsholmen. Killar och tjejer krökar i stjärnans soffa och det är stök. Vi får se bordtennistävling framför guldskivor och delar av Kickens konst.
Det går hett till på festen när sambon gör anspelningar på gruppis med bilder där tjejer och killar ligger huller om buller i soffan med putande rövar mot kameran. När katten är borta….
Hade jag varit kändis had jag blivit vansinnig om min tjej la ut sånt från vårt gemensamma boende, men hon vet att han aldrig kommer få se 😁

Såg också detta på hennes insta och som kändis skulle jag bli vansinnig om min brutta visade upp min lägenhet och hade röjarparty medans jag va borta på jobb. Pinsam tjej som inte har koll på vad man gör. Men nu vet vi hur Kickens lägenhet ser ut på insidan. Undrar va grannarna tyckte om röjfest 🫣
Citera
2025-10-12, 08:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Elin verkar väldigt omogen. Är hon 35 ? Låter mer som ett fjortisparty.

Har inte insta. Vad är det för konst Kicken har ? Är det flådiga skulpturer eller gamla tavlor ?
Ser Kickens vardagsrum ut som en ombonad engelsk herrklubb med Chesterfield-fåtöljer, öppen spis, välfyllda bokhyllor och dämpad belysning ? eller är det mer åt IKEA-hållet ?
Citera
2025-10-12, 09:53
Medlem
Man undrar vad kvinnor ser hos honom. Vet inte såklart inte hur han är privat, men kan ju inte vara för utseendet iallafall. Speciellt med dom hartänderna
Citera
2025-10-12, 11:21
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Man undrar vad kvinnor ser hos honom. Vet inte såklart inte hur han är privat, men kan ju inte vara för utseendet iallafall. Speciellt med dom hartänderna

Kvinnor har aldrig gått på mannens utseende i första hand.

Kicken är KÄNDIS och ROCKSTJÄRNA, smaka på det ! Dessutom är han stadd i kassan och har lägenhet i Stockholms innerstad.

Det ger garanterat pirr i bäret på damerna.

Vanliga Svensson-killar göre sig icke besvär.
Citera
2025-10-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Elin verkar väldigt omogen. Är hon 35 ? Låter mer som ett fjortisparty.

Har inte insta. Vad är det för konst Kicken har ? Är det flådiga skulpturer eller gamla tavlor ?
Ser Kickens vardagsrum ut som en ombonad engelsk herrklubb med Chesterfield-fåtöljer, öppen spis, välfyllda bokhyllor och dämpad belysning ? eller är det mer åt IKEA-hållet ?

Det var ju ingen på plats i hans åldersgrupp. Mest flertalet män och kvinns i 30 plus åldern. Hon är ju ingen ungdom så håller med dig om helt klart omoget beteende, när man visar bilder på hur mycket alkohol som flödar och hur man ligger huller om buller tillsammans i hög. Minns bara massvis av flaskor, kackigt bordtennisbord, diskolampor, och såklart hela väggen med pris-skivor. Kakelugn och beiga soff-färger blandat med hiskelig modern abstrakt konst. Tycker det är märkligt att hon vill visa upp hans hem på det viset. Har fått för mig att Kicken vill vara privat där
Citera
2025-10-13, 13:29
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Kakelugn och beiga soff-färger blandat med hiskelig modern abstrakt konst. Tycker det är märkligt att hon vill visa upp hans hem på det viset. Har fått för mig att Kicken vill vara privat där

Beiga plyschsoffor och modern konst, eller var det tavlor i form av kitschiga planscher han har köpt på Dollar store.

Det låter iaf inte som ett smakfullt inrett modernt hem utan mer som en ungkarlslya som Kicken själv har fått möblera.

Kanske borde Elin få göra en makeover på Kickens inredning ? Eller är Kickens lya bara festlokal för Elin och hennes kompisar?
Citera
2025-10-14, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Beiga plyschsoffor och modern konst, eller var det tavlor i form av kitschiga planscher han har köpt på Dollar store.

Det låter iaf inte som ett smakfullt inrett modernt hem utan mer som en ungkarlslya som Kicken själv har fått möblera.

Kanske borde Elin få göra en makeover på Kickens inredning ? Eller är Kickens lya bara festlokal för Elin och hennes kompisar?

Ja Kicken behöver inte bjuda in till Hemma-hos reportage mer för det har hans tjej redan gjort med råge. Huvudpersonen var bara utbytt mot män och kvinns som festade loss i hans lya. Japp ”festlokal” 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in