2021-05-02, 20:40
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Den 45-årige skådespelaren ska bland annat ha tvingat unga kvinnliga skådespelare att provfilma utan kläder.

Flera av hans kollegor sluter nu upp kring honom och påstår att det hela handlar om en ”rasistisk häxjakt” och att de 20 unga kvinnorna helt enkelt inte vill att en svart man ska lyckas med sin karriär.
https://detgodasamhallet.com/2021/05/02/hittat-pa-natet-svart-skadespelare-anklagas-for-overgrepp-nu-kallas-de-utsatta-kvinnorna-rasister/

Tror ni att kvinnorna är rasister som ljuger om att ha blivit utsatta för övergreppen?
Citera
2021-05-02, 20:47
Avslutad
Här måste jag ju faktiskt fråga hur "tvånget" har manifesterat sig. Kan inte riktigt se hur det skulle kunna vara ett sexuellt övergrepp att kräva provfilmning utan kläder inför en roll. Kanske lite olämpligt och mansgrisigt på sin höjd. Men som skådespelare känns det som ett krav man får vara beredd på att det ställs och om man inte är ok med det så tackar man för sig och går till något annat ställe.
Citera
2021-05-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
https://detgodasamhallet.com/2021/05/02/hittat-pa-natet-svart-skadespelare-anklagas-for-overgrepp-nu-kallas-de-utsatta-kvinnorna-rasister/

Tror ni att kvinnorna är rasister som ljuger om att ha blivit utsatta för övergreppen?
Det hänvisas inte till någon källa var man kan hitta de anklagelserna. Vad konstigt!
Citera
2021-05-02, 22:43
Medlem
Föreställ er att det hade gällt svarta kvinnor som anklagade en vit man.
Senast redigerad av AirOfficer 2021-05-02 kl. 23:15.
Citera
2021-05-02, 23:13
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Föreställ er att det hade gällt en svarta kvinnor som anklagade en vit man.

Jag har för mig att någon woke SJW-krigare anklagade Weinstein för att vara rasist för att han tvingat sig på för få mörka kvinnor...
Citera
2021-05-03, 00:17
Medlem
Jag tror tvärtom de flesta av kvinnorna är antirasister.
Citera
2021-05-03, 05:39
Medlem
whoisducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Jag tror tvärtom de flesta av kvinnorna är antirasister.

Tror inte det. Kvinnor är präglad av att vara socialt anpassade då det minskar risken för att deras kids skulle råka illa ut. De har inte samma fysiska styrka och macho beteende för att klara sig utstötta så de är tvungna att överleva genom att fungera socialt. Därav är de i princip alltid PK. Så skulle normen vara att hata alla svarta så står de först i kön, eller vice versa.
Citera
2021-05-03, 06:35
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Jag har för mig att någon woke SJW-krigare anklagade Weinstein för att vara rasist för att han tvingat sig på för få mörka kvinnor...
Verkligen? 😅😅😅 Skulle inte förvåna mig. Länk?
Citera
2021-05-03, 06:46
Medlem
Så kvinnorna spelar ut sexövergreppskortet och Noel höjer med rasistkortet, spännande ,jag tror på delad pott!
Citera
2021-05-03, 08:55
Medlem
Svarta står över kvinnor på offerlistan, inget konstigt alls med detta uttalande.
Citera
2021-05-03, 08:59
Medlem
F.Hansens avatar
Soran slår sig för pannan ”doh”.
Citera
2021-05-03, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck
Tror inte det. Kvinnor är präglad av att vara socialt anpassade då det minskar risken för att deras kids skulle råka illa ut. De har inte samma fysiska styrka och macho beteende för att klara sig utstötta så de är tvungna att överleva genom att fungera socialt. Därav är de i princip alltid PK. Så skulle normen vara att hata alla svarta så står de först i kön, eller vice versa.
Nja men ponera att du har rätt. Då är kvinnorna socialt anpassade till att vara antirasister.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in