Citat:
Ursprungligen postat av
Methos
Tja, antingen har han kört upp från en påfart, en av alla vänsterpåfarter vi har i Sverige. Eller så har han kört om en annan bil. Varför undrar du?
Finns ingen vänsterpåfart där.
Antagligen undrar han eftersom man skall ligga i höger körfält som du vet. Men ja, omöjligt o avgöra om han kör om någon.