2021-04-30, 17:43
  #1
Medlem
Nån som vet vem som ligger bakom denna kanal ?
https://youtube.com/user/rhsweden
Citera
2021-04-30, 17:58
  #2
Medlem
Henriksss avatar
Jag vet.
Citera
2021-04-30, 18:06
  #3
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Vad är detta för retard? Kör omkring och filmar folk som är dåliga på att köra bil? Inga krockar eller nåt, utan bara dåliga förare. Sen lägger upp det på YT av någon anledning. Va?
Citera
2021-04-30, 18:23
  #4
Medlem
Jag tror inte han mår psykiskt bra, jag menar ska han störa sig på minsta lilla företeelser och sen lägga upp det på Youtube. Hur orkar han, han har hållit på i sex år och laddat upp 216 klipp.
Citera
2021-05-02, 20:27
  #5
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherMouzone
Jag tror inte han mår psykiskt bra, jag menar ska han störa sig på minsta lilla företeelser och sen lägga upp det på Youtube. Hur orkar han, han har hållit på i sex år och laddat upp 216 klipp.

Kallas hobby
Citera
2021-05-02, 22:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyBastard82
Vad är detta för retard? Kör omkring och filmar folk som är dåliga på att köra bil? Inga krockar eller nåt, utan bara dåliga förare. Sen lägger upp det på YT av någon anledning. Va?

Undrar också. Hur bra kör han själv?
Kör han om någon här eller vad gör han till vänster, syns ingen i högerfältet:
https://youtu.be/Y0VxoJxd9u0
Citera
2021-05-03, 13:38
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Undrar också. Hur bra kör han själv?
Kör han om någon här eller vad gör han till vänster, syns ingen i högerfältet:
https://youtu.be/Y0VxoJxd9u0

Tja, antingen har han kört upp från en påfart, en av alla vänsterpåfarter vi har i Sverige. Eller så har han kört om en annan bil. Varför undrar du?
Citera
2021-05-03, 18:18
  #8
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Tja, antingen har han kört upp från en påfart, en av alla vänsterpåfarter vi har i Sverige. Eller så har han kört om en annan bil. Varför undrar du?

Finns ingen vänsterpåfart där.

Antagligen undrar han eftersom man skall ligga i höger körfält som du vet. Men ja, omöjligt o avgöra om han kör om någon.
Citera
2021-05-03, 18:27
  #9
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av renrakad00
Nån som vet vem som ligger bakom denna kanal ?
https://youtube.com/user/rhsweden

Jag tittade på första klippet. Vad han TUTAR på alla. VIlken nytta han gör, trafikbatman!
Citera
2021-05-04, 07:19
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Finns ingen vänsterpåfart där.

Antagligen undrar han eftersom man skall ligga i höger körfält som du vet. Men ja, omöjligt o avgöra om han kör om någon.

Precis. Tyckte bara han låg länge till vänster utan att man alls såg att han körde om nån. Om man gör filmer om hur dåliga andra är...
Citera
2021-05-04, 07:35
  #11
Medlem
Han borde visa mera hänsyn och inte kalla någon för blatte.
Citera
2021-05-04, 08:18
  #12
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Kallas hobby
Nej. Det kallas autism.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in