2025-02-26, 00:16
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Svarade du på fel kommentar?
Nej. Jag uppfattade det som att du var en av de som tyckte att Lokal inte kan kritisera Anjo eftersom Lokal själv har gjort misstag/fel.
Om du inte är en av dem som tycker så så ber jag om ursäkt.

Jag har inte jätte bra koll på Lokal, jag kollade lite på honom på den tiden han umgicks med Olof, jag tyckte dock videorna var ointressanta och tråkiga, så inte kollat på honom förens jag blev rekommenderad en video där han kritiserade Anjo.

Under Olof-tiden var Lokal en idiot. Jag vet inte om han blivit bättre eller fortfarande är en idiot off cam.
Citera
2025-02-26, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Nej. Jag uppfattade det som att du var en av de som tyckte att Lokal inte kan kritisera Anjo eftersom Lokal själv har gjort misstag/fel.

Jag har inte jätte bra koll på Lokal, jag kollade lite på honom på den tiden han umgicks med Olof, jag tyckte dock videorna var ointressanta och tråkiga, så inte kollat på honom förens jag blev rekommenderad en video där han kritiserade Anjo.

Under Olof-tiden var Lokal en idiot. Jag vet inte om han blivit bättre eller fortfarande är en idiot off cam.

En idiot är alltid en idiot, han kör Rask grejen att han ändrats.. Ser fortfarande att han är äcklig, han vill leka vitriddare nu bara.
Citera
2025-02-26, 01:01
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
En idiot är alltid en idiot, han kör Rask grejen att han ändrats.. Ser fortfarande att han är äcklig, han vill leka vitriddare nu bara.
Mycket möjligt att Lokal fortfarande är en idiot.
Dock har han rätt i sin kritik mot Anjo. Det är kanske första gången Lokal har haft rätt?
Citera
2025-02-26, 01:19
Medlem
Citat:
Mycket möjligt att Lokal fortfarande är en idiot.
Dock har han rätt i sin kritik mot Anjo. Det är kanske första gången Lokal har haft rätt?

Ja det måste fan vara första gången. Han har nog väntat på detta läge att kliva in.
Citera
2025-02-26, 06:37
Intressant hur Anjo tar upp att han lyckades stoppa Lokal från att göra en intervju med Abbe Blattelito, men inte tar till sig Lokals varning om att göra en intervju med Antonio
Citera
2025-02-27, 21:50
Medlem
Citat:

Anjo är en klass för sig och han är på samma låga nivå som resten av den gruppen människor på tuben. Men jag kanske kan möta dig i att jag svarade dig lite för specifikt för din breda post.

Citat:

Ajjemän, han gör allt för att försöka se bra ut och trycka ner pappa Anjo. Hade Lokal genomgått en förändring så hade han inte stirrat sig blind på Anjo utan fokuserat på större problem, men tyvärr så saknar han intelligens att förstå sammanhang och hur han blottar sin idioti genom sitt beteende.

För övrigt rätt kul att videon nu är borta, efter att han suttit och snackat om hur han bett om ursäkt för längesen, men låtit videon vara kvar. Sen så försökte han smeta över saker genom att säga att han klippte bort anklagelsen, när hela videon var en lång anklagelse. Han snubblar på sin egen logik konstant. Tecken på låg intelligens.

Som sagt så är hela gänget en bunt av speciella människor. Det märks inte minst på attityden.

Anjo säger i Riks intervju att namnen inte är censurerade i dokumentären, för att sen censurerar det och sen hävda "mEn nI hAr InTE SeTt DoKuMenTÄRen". Säger emot sig själv i varannan mening.

Sen också, vad är grejen med hela detta gäng att prata med ett slags tv-prat från decennier tillbaka, talmelodin är som nåt riktigt påklistrat. Totalt onaturligt. Det kan inte ha någonting med tydlighet att göra för tydlig är något helt annat och kräver inte den typen av sätt att prata. Men nu blir det ganska OT och jag själv klagar på sånt så ska hålla käft. 🤣
Citera
2025-02-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Intressant hur Anjo tar upp att han lyckades stoppa Lokal från att göra en intervju med Abbe Blattelito, men inte tar till sig Lokals varning om att göra en intervju med Antonio

Man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Citera
2025-02-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ja det måste fan vara första gången. Han har nog väntat på detta läge att kliva in.

Det är heller inte hans egna åsikt, han såg att massa andra kritiserade och hoppade sen på tåget. Ja, han har nog väntat länge på ett sånt tillfälle. Men frågan är om han tar sig ur fattigdomen så att han kan skaffa en egen lägenhet snart eller om han behöver leta fram fler andra åsikter att apa efter. För egna åsikter har han inte visat.
Citera
2025-02-27, 22:00
Medlem
vichy6s avatar
Oroar mig för att denne Axel och lokal böjer sig för Anjos myndighetsröst.

Hoppas jag har fel.
Citera
2025-02-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
"Fån"?! Anser du seriöst att Anjo enbart är ett fån?! Anjo bedriverjust nu en kampanj mot Reallokal för att försöka ta all heder och ära från grabben.

Det hela handlar om att Anjo vill göra en fokusförflyttning från honom själv till Karl!

Oerhört smutsigt gjort av galenskaparen Anjo!

Skulle jag behöva använda fler epitet så finns det väldigt många för Anjo och hela den youtube-sfären. Cluee, Rask, Jocke, Chrippa etc etc. Samma skrot och korn. Lättkränkta och impulsiva.

Dom försöker låta så jävla bra och ofta korrekta, men de sista veckorna visade två av dom att dom inte ens vet vad subjektiv och objektiv betyder. En kommentar skrev objektiv, men menade subjektiv och två av kanalerna läste upp citatet utan att ens reagera på grammatikfelet. Extra roligt när den ena stoltserar med att använda "korrekt" språk.
Citera
2025-03-12, 10:56
Medlem
Men vem är denna snubbe?
Vad gör han mer på youtube än att kritisera Anjo och gänget? Seriöst...då har man inte så mycket att komma med! Alltså NOLL TALANG haha....
Lilla pojken.
Har han kommit med någon vettig video?
Citera
2025-03-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fijser
Men vem är denna snubbe?
Vad gör han mer på youtube än att kritisera Anjo och gänget? Seriöst...då har man inte så mycket att komma med! Alltså NOLL TALANG haha....
Lilla pojken.
Har han kommit med någon vettig video?

Skulle väl vara hans porrfilm isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in