• 1
  • 2
2021-04-29, 12:57
Medlem
Är det någon som vet något mer om den här pinglan? Hon ska tydligen vara något nytt stjärnskott i influencervärlden (om man nu kan kalla en karriär på TikTok för det).
Dansa verkar hon kunna och visa upp sin kropp verkar hon också kunna.

Andra har lagt upp dessa länka med henne men är det verkligen samma person?

https://www.tiktok.com/@almaperssons...20716038360326

https://www.youtube.com/watch?v=nuNXqHJjzXs

Artikeln kan vara bakom betalvägg. Osäker på det.
https://helagotland.se/nyheter/artik...AFGarKaKEl6IOg
Gotländska gör succé på Tiktok: "Inget jag drömt om"
Citat:
Inom loppet av ett år har gotländska Alma Persson sagt upp sig från en fast tjänst, startat eget företag och börjat livnära sig på sitt nya yrke som influencer.

– Allt gick så himla fort, från att jag började posta till att jag växte i följarantal och företag såg potential att jobba med mig, säger hon.
Citat:
En video om dagen på Tiktok, och dagliga uppdateringar av Instagramkontot, låter kanske inte som en fullspäckad arbetsdag i andras öron. Men det är mycket arbete bakom och vid sidan om med själva företagandet, säger Alma Persson.

– Det är heller inget jobb där man går hem klockan 16 eller 17. Jag jobbar egentligen alla timmar på dygnet med allt runtomkring.
Citera
2021-04-29, 13:22
Medlem
Freebss avatar
Tycker hon ser konstig ut.
Citera
2021-04-29, 13:40
Moderator
easy_dans avatar
Kändisskvaller --> Youtubers, vloggare och andra videokreatörer
/Moderator
Citera
2021-04-29, 14:03
Helvete vilken pinuppa!

Hon får allt testosteron jag har i kroppen att rinna rakt ner i kuken. Hon skulle impregnerats, från morgon till kväll.

Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Tycker hon ser konstig ut.
Hittade hennes instagram. Hon verkar ha en asiatisk mor. Man ser henne bara snett från sidan på en bild men jag skulle tippa på att mamman är adopterad från exempelvis Korea eller något annat asiatiskt land med genetisk kvalitet. Möjligen har mamman själv en vit förälder vilket då slår igenom på Alma på så vis att hon nästan ser västerländsk ut, fast med några små detaljer som upplevs som ”off” och som gör att helheten inte riktigt går att bestämma. Hon tilltalar åtminstone mig, oavsett om hon har en kvarting korean i genpoolen. Sånt stör inte.

Edit 2:
Hittade hennes Youtubekanal och en film från när hon gick på universitet i USA 2017. Jodå, tösen har klara asiatiska drag. Det är supertydligt på filmen. Hon verkar numera sminka sig på ett sådant vis att hon ser mer västerländsk ut. Den blonda hårfärgen hjälper också till. Jaja, skitsamma. Fortfarande en riktig dunderpinuppa.
Senast redigerad av Kalamity 2021-04-29 kl. 14:23.
Citera
2021-04-29, 14:11
Medlem
Ghandis avatar
Ja d e samma tjej.

Tyvärr har hon raderat sin youtube på alla sina bra videos hon hade innan. Massa djupa urringningar o bikini o så.
var en ganska otrevlig person innan med dålig verklighets förankring.
Nu lever hon på tiktok för hon liknar en annan känd tiktokare. Innan det upptäcktes så var hon emot tiktok o visa upp sig o sin kropp helt plötsligt. Men nu går det bra....men ändå inte för hon måste va pk o feministik. Hon ser bra ut o e knullbar. men....
Citera
2021-04-29, 15:54
Bannlyst
Snygg, men lite väl plastig för min smak. Gick in på hennes Instagram och hon måste ju redigerat bilderna?

https://www.instagram.com/p/CM2Ld-5lrnv/?hl=sv

Röven är dubbelt så stor som på videorna, och hela bakgrunden och skuggorna kröker sig vid midjan
Citera
2021-04-29, 15:56
Medlem
Jag är glad att jag inte har döttrar. Jag hade tvingats stänga av internet i huset. Varför måste de hålla på med sånt här?
Citera
2021-04-29, 16:13
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftpuppan
Jag är glad att jag inte har döttrar. Jag hade tvingats stänga av internet i huset. Varför måste de hålla på med sånt här?

Hennes pappa verkar ju hjälpa henne till och med.

Stackars tjej. Indragen i den här skiten - med i babbars musikvideos. 100% tryckt av nån orten G.
Citera
2021-04-29, 19:52
Medlem
Men herrejävlar vilken liten pudding ändå.
Citera
2021-04-29, 20:10
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Men herrejävlar vilken liten pudding ändå.

Nä. Fullkomligt ointressant.
Citera
2021-04-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Nä. Fullkomligt ointressant.
Du är för gammal, gå och lägg dig.
Citera
2021-04-29, 21:10
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Du är för gammal, gå och lägg dig.

Och du är en miserbel källarrunkare utan klass. Jag tänder inte på horiga plastdockor, lite jävla stil får det vara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in