2021-04-28, 16:18
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Jag tror du har missförstått vad en rubrik är. Rubriken är en kort sammanfattning, och har även som syfte att locka läsare. Den som är intresserad, klickar på rubriken och kan läsa mer.

Ja, men en rubrik kan vara missvisande. Har du aldrig hört talas om uttrycket "missvisande rubrik?" Resultatet av din rubrik är ju att flera idioter i tråden nu tror att en stackars man har åtalats för att han yttrat orden "jävla araber"
Citera
2021-04-28, 17:14
Medlem
Bodde "GM" månne på Arab-ringen?
Citera
2021-04-28, 18:33
Medlem
Nationellt forensiskt centrum inkopplade för en jävla bok på marken.

Sverige anno 2021 - en lekstuga för låtsasvuxna och kränkta.
Citera
2021-04-28, 18:37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteLedsen1991

En bok på marken?

”Härmed anklagar vid dig för att ha lagt en bok på marken.”

Inte riktigt så va? Skulle du beskriva ett pistolhot som att någon ”höll i en bit stål”? Antagligen inte

Framgår i tråden vad åtalet handlar om.
Citera
2021-04-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteLedsen1991

Snubben ägnade sig åt upprepade trakasserier som slutadef i att han skrev hot på en nedpissad koran. Problemet här va knappast att han pissade på en koran, utan att han skrev hot och ägnade sig åt trakasserier före detta. Fast du kanske tycker det är helt okej?
Citera
2021-04-28, 19:44
Medlem
Lifeisnows avatar
Undrar vilka grannar sko-Lööf har..??
Hon kan ju prova på att byta boende..
Citera
2021-04-28, 19:44
Medlem
Uranusismightybigs avatar
Gubben är väl bitter över att varje jävla dag han öppnar dörren känns det som att kliva ut i nåt skithål till arabland...."vare inte det man åkte utomlands för o uppleva när jag va ung" tänker han, och går bananas av frustration och uppgivenhet.

I feel ya fellow citizen, this shithole of a country just seems to go deeper and deeper in shit until you just "aahhh whatever"....🙄👍
Citera
2021-04-28, 20:10
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfTheBestSS
Bodde "GM" månne på Arab-ringen?
Jag skulle gissa på att GM är någon som bor en bit utanför Halmstad.
Det känns som en kamp man-to-man och därför tror jag att detta har hänt utanför Halmstad.
Citera
2021-04-28, 20:48
Medlem
dacks avatar
Liraren är ju en god kandidat till att kunna få bli utnämnd till årets Svensk med den rätta nationalistiska värdegrunden.

Citat; Kom fan inte hit till våra kvarter med er jävla peddobok och försök packa på mig ert religiösa arabmög för jag pissar på den!
Citera
2021-04-28, 21:03
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
En man i Halmstad ska vara åtalad för att ha trakasserat sina muslimska grannar.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...mhat.u--t_Yr8A
...muslimska familjen uppger att mannen vid flera tillfällen spottat mot och angripit dem med olika uttryck

...fann en koran kastad utanför sin dörr ... luktade som om någon urinerat på den

Mannen nekar till anklagelserna
https://www.hallandsposten.se/nyhete...hat-1.45723853
slarvigt handskrivet meddelande med hotfullt innehåll.

Nationellt forensiskt centrum har jämfört handstilen och kommit fram till att det är mer troligt att mannen skrev meddelandet i koranen än att någon annan gjorde det.
Vet någon mer?

Låter som en som borde få vila upp sig och få hjälp inom psykvården. Om det är han som ligger bakom allt.
Citera
2021-04-28, 21:19
Medlem
Låter lite konstigt. Man analiserar skrivstil men inte DNA på nerpissad koran? Är inte DNAn ett säkrare bevis? Annars kan man naturligtvis ifrågasätta det hela med aktivister inom polisen och ylande om "islamofobi" trots det oftast är tvärtom: judar, kristna, tom svarta utsätts av trakasserier fr dem som klagar...Polisen behöver kanske en "islomofobisk" pinne i statistiken, för att ge den till PK-maffian?
Citera
2021-04-28, 21:57
Medlem
brigades avatar
Hoppas namn kommer fram på horungen. Sen ska det kul att se om gubben fortfarande är lika tuff när dom knullar hans släkt träd tillbaka i femton generationer. Exakt vad dom hade gjort med er också om ni hade vågar stå för något i riktiga livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in