2006-05-27, 22:24
Medlem
slängde i mig 3 st 2 mg iktoveril för några minuter sen. Käkar aldrig benzo om det inte är för att sommna efter ett tjackrace. så därför gjorde jag det nu efter som jag dragit upp 2 g tjack idag och igår. men bara ett par minuter efter jag käkat dom så ringde en polare och ville ha med mig krogen. MEn eftersom jag aldrig käkat iktoveril förut så vet jag inte vad som händer. Dom skall ju tydligen ta lite längre tid att komma igång och jag svalde dom hela så det tar väl ännu längre tid? Skall ta ett par öl med hans jobbarkompisar så jag har ingen lust att komma in och bli helflöddrig. Tar bara bezo ensstaka gånger i månaden och då räcker 2 mg fm1 eller xanor för att få mig på fall, har litwe tjack kvar så det kan väl hjälpa lite iallafall...

Snabbt svar uppskattas för jag skiter i att åka in till krogen om jag inte vet vad som händer. Sov ju inget i natt heller och det ligger väl inte till min fördel...
Citera
2006-05-28, 00:04
Medlem
Nä det funkade inte får skita i stan och åka hem till nån polare i lugn och ro.....ha det bäst
Citera
2006-05-28, 00:20
Medlem
ExCowboys avatar
I k t o r i v i l, no offence.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in