Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-13, 23:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Vilka är det som kollar på detta skräp egentligen?

Flashback-folket kollar på det.
Citera
2024-08-13, 23:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Pryd är nog det sista jag är men vad fan är detta för depraverad tillställning? Hur i helvete kan man ställa upp på detta. Har bara sett reklamen och skulle inte orka se på skiten och förstår inte hur man kan lägga ner den tiden. Vi är på väg mot avgrunden.

Den brittiska versionen (antar att det var Storbritannien som var först med programmet) hade många depraverade godbitar, bland annat en hiv-smittad bög som hade svårt att dejta eftersom hans hiv "kunde skrämma bort partners".
Citera
2024-08-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Den brittiska versionen (antar att det var Storbritannien som var först med programmet) hade många depraverade godbitar, bland annat en hiv-smittad bög som hade svårt att dejta eftersom hans hiv "kunde skrämma bort partners".

Haha, herregud vad sjukt samhälle vi har skapat. Återigen, vad människor tänder på eller gör i sovrummet skiter jag fullständigt i men måste vi se detta elände i nationell tv? Jag behöver ju inte titta säger någon då, nej och det gör jag inte heller men bara reklamen får mig att vilja spy och programmet tar ju upp tid från annat som kunde vara intressant.
Citera
2024-08-13, 23:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Haha, herregud vad sjukt samhälle vi har skapat. Återigen, vad människor tänder på eller gör i sovrummet skiter jag fullständigt i men måste vi se detta elände i nationell tv? Jag behöver ju inte titta säger någon då, nej och det gör jag inte heller men bara reklamen får mig att vilja spy och programmet tar ju upp tid från annat som kunde vara intressant.

Programmet finns till och med i en italiensk version.
Citera
2024-08-13, 23:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fabian i avsnitt 2 var med i Robinson förra året.
Den kåte fan som krönade sig själv till en "attraktiv man" under örådet inför en förvånad & likgiltig Anders Lundin

Man serverar honom lite kvinnligt könshår t.o.m samt rätt kroppsform i nästa avsnitt, det unnar jag honom inte!!! å andra sidan tänker jag inte göra något segertecken ännu med tanke på att det kan vara en könsopererad när vi får se helheten
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-13 kl. 23:29.
Citera
2024-08-13, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Programmet finns till och med i en italiensk version.

Japanerna brukar vara riktigt sjuka också men har ingen aning om de släpat dit denna skit också...
Citera
2024-08-13, 23:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hon kände väl sig pressad att välja han som hade "Elsa" som alias när han jobbar inkognito

Vad är det? villl du inte kolla klart! ska jag måsta vara dina ögon?

Han sade att han inte var någon barnmännirska, han hade inte
uppfattat att hon var 44 bast, vilket brukar komma med barn

Denna 44 åriga morsas äldsta barn var 24, den andre 22, den trejde 19, och den fjärde
blir 6, så det sket sig för hans del iom sladdisen från samma farsa! som första kullen

Varför ställer man upp i ett sådant här program om man har barn? Speciellt så unga som 6 år. Hur kul är det för honom/henne att få höra när sommarlovet är över "Jag såg din mamma naken på TV"?
Citera
2024-08-13, 23:35
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Tjejen med snopp?
I så fall var det väl en kille som låtsades vara tjej? Alltså är du lite bögig?
Eller var det en brud som hade lagt sig under kniven för att få kuk?
Citat:
Finns inga tjejer med snoppar. Det var en kille med ditopererade pattar.
Året är inte 1800. Det är en tjej. Hon hade tagit kvinnliga hormoner sedan hon var 19. Var det inte hon som också var mamma? Kollade inte så noga.

Bara att erkänna att hon var den sötaste deltagaren i dagens program.
Citera
2024-08-13, 23:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hon hade som Jamie Lee en ganska snyggt ansikte, men det sket sig nedåt, Jamie Lee hade dock en okay kropp med kläder på

Du som har koll på UK versionen, varför är svenska versionen kortare, det är ju förfan 2 utmanare i UK versionen och dom hinner avklara det på 60 minuter effektiv tid tror jag, här är 60 minuter minus pissreklam vilket gör att det inte går att hinna 2 stycken per avsnitt?

Sverige är ett litet land, och har färre sökare, kan vara det också

Givetvis är det så. Därför vi inte får se några snygga tjejer. De har inget behov av att visa sig nakna i TV.
Citera
2024-08-13, 23:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Året är inte 1800. Det är en tjej. Hon hade tagit kvinnliga hormoner sedan hon var 19. Var det inte hon som också var mamma? Kollade inte så noga.

Bara att erkänna att hon var den sötaste deltagaren i dagens program.

Nej, det är inte en tjej. Spelar ingen roll hur många hormoner han tagit. Det är en kille. Han hade både mörk röst och kuk. Du vill bara inte erkänna att du är bög och tänder på transor.
Citera
2024-08-13, 23:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Givetvis är det så. Därför vi inte får se några snygga tjejer. De har inget behov av att visa sig nakna i TV.
Magkänslan är att castingteamet medvetet sållar bort de allra snyggaste potentiella deltagarna. Känslan är att det finns en tydlig agenda - att de vill ha folk med skavanker; 30+ BMI, stomipåse, olika hudfärg, amputerade ben, tatueringar, piercingar, osv. Är man dessutom transa, lebb eller pansexuell så får man definitivt gå före i kön.
Citera
2024-08-13, 23:46
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Magkänslan är att castingteamet medvetet sållar bort de allra snyggaste potentiella deltagarna. Känslan är att det finns en tydlig agenda - att de vill ha folk med skavanker; 30+ BMI, stomipåse, olika hudfärg, amputerade ben, tatueringar, piercingar, osv. Är man dessutom transa, lebb eller pansexuell så får man definitivt gå före i kön.

I den brittiska versionen var det med en man med protesben dessutom. Ett läskigt sådant, som om han balanserade sin kropp på en stålpinne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in