2002-06-04, 23:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Då den lille uniformsbögen securion konsekvent cencurerar mina inlägg på invandrarkonferensen men släpper igenom flagranta brott mot lagen om hets mot folkgrupp kommer jag ifortsättningen att paralellposta mina inlägg här med tillhörande tråd

--------------------------------------------------------------------------------------
Securion
Skrivet: Tor 23 Maj 2002, 23:21** *Ämne: Äntligen börjar packet fatta
------------------------------------------------------------------------
"Stefan Anering, närpolis i Rinkeby, tycker att de som inte vågar se att hedersmord begåtts är okunniga."
"- Man måste se skillnad mellan en full svensk man som slår ihjäl sin fru och en hel släkt som förföljer en flicka, säger Stefan Anering."

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,57562533_852__,00.html

Äntligen börjar folk fatta att vårt samhälle håller på att tas över av muslimska fundamentalister.

FAKTA: STÖD TILL UTSATTA FLICKOR
Regeringen planerar flera insatser för utsatta flickor i familjer präglade av patriarkalt förtryck. Några av insatserna:

Förbud mot äktenskap före 18 års ålder även för utländska medborgare.
Större möjligheter att gripa in till stöd för utsatta flickor med hjälp av lagen om vård av unga.
Besöksförbud ska omfatta större geografiska områden.
Utökat skydd för vittnen.
Praktiska råd och kunskapsutveckling för personal inom socialtjänsten.
Föräldrautbildning.
Pedagogiskt kvalificerade personer inom skolan utbildas i jämställdhet och genuskunskap.
Migrationsverket ska uppmärksamma utsatta kvinnors skyddsbehov under asylprocessen.

Synd bara att dessa åtgärder inte har blivit "ok" förrän nu.
Ibland undrar man varför människor ska behöva dö innan politiker fattar att det har gått för långt? Antagligen för att dom tävlar i att vara mest "humana".
Det måste verkligen svida i ögonen på dom nu när dom börjar inse att dessa sk "rasister" faktiskt bara var vanliga jävla svenskar som sett verkligheten utan skygglappar.

For Sale -- Iraqi rifle. Never fired. Dropped once.Till överst på sidan
*
Brunöga
Från: City of Love
Skrivet: Fre 24 Maj 2002, 7:51** *Ämne:
Svenska familjer är lika bra på att förfölja sina döttrar som muslimska.

Har du aldrig sett eller hört om tjejer som blir ihop med fel killar och därför utsätts för terror från familjens sida?

Skillnaden är att svenskar mördar inte, här använder man psykisk terror, man fryser ut en sån tjejr ur familjen, skapar problem och hindr samt kör med utpressning:

"Du är MIN dotter!, Det är MITT HEM, om du inte dumpar den jävel så kastar jag ut dig härifrån"
micke_h
Skrivet: Fre 24 Maj 2002, 11:19** *Ämne:
Brunöga skrev:
Svenska familjer är lika bra på att förfölja sina döttrar som muslimska.

Har du aldrig sett eller hört om tjejer som blir ihop med fel killar och därför utsätts för terror från familjens sida?

Skillnaden är att svenskar mördar inte, här använder man psykisk terror, man fryser ut en sån tjejr ur familjen, skapar problem och hindr samt kör med utpressning:

"Du är MIN dotter!, Det är MITT HEM, om du inte dumpar den jävel så kastar jag ut dig härifrån"

Det är en viss skillnad på att hota med med att kasta ut någon och att skjuta sin dotter i skallen...tycker du inte det?Till överst på sidan
*
Baba
Skrivet: Tis 4 Jun 2002, 19:36** *Ämne:
Jesus vilkka tarvliga smågossar här sitter.. fan maskopi.. hahahah, fan trodde fanns lite vett här, insåg försent att det mesta handlade om en slags åsikts chat där alla igentligen e blattar.. fan åk hem hela högen

ne verkligheten bör diskuteras mera korrekt, att jag drogs till er låga ålders nivå. Förstod nästan att den där maskopi var blatte. Kännde det på mig.. vem annars skulle snacka om att slåss me araber etc

nej jag ger mig, säg nu inget dummt så jag blir lissen i ögatTill överst på sidan
*
-Info-
Från: Sverige
Skrivet: Tis 4 Jun 2002, 19:51** *Ämne: Hur kan du?
Brunöga skrev:
"Svenska familjer är lika bra på att förfölja sina döttrar som muslimska."

Vilket skitsnack! Det är dom inte alls. Hur kan du jämföra eventuella utfrysningar av personliga skäl med kulturellt betingade förföljelser och kulturellt betingad slakt på sina egna döttrar? Det är som att jämföra äpplen med päron. Helt skilda saker.

Förutom att dom mördar sin egna barn så förtrycker dom sina döttrar på andra sätt. Ta tex följande citat ur artikeln:

"Bland annat beskriver hon hur kvinnor efter fyllda 20 fortfarande inte får resa utomlands utan att en bror följer med."

Kan du tänka ovanstående hos en svensk normal familj?Till överst på sidan
*
spike
Skrivet: Tis 4 Jun 2002, 23:02** *Ämne:
en liten försynt fråga till herrar securion info...o.s.v...o.s.v Vad skall vi göra med alla svennehoror som mördar sina spädbarn liiiiite värre än att förskjuta sitt barn kanske *HÅNFLIN*Till överst på sidan
Citera
2002-06-04, 23:47
Medlem
Exakt vad menar du har blivit censurerat? Jag kollade tråden. Ditt inlägg fanns där med exakt samma ordalydelse som här.
Citat:
Ursprungligen postat av spike
släpper igenom flagranta brott mot lagen om hets mot folkgrupp
Ja, det har han uppenbarligen gjort, som tex följande:
Citat:
Vad skall vi göra med alla svennehoror som mördar sina spädbarn
Men då skulle han förstås bli tvungen att censurera dig.
Citera
2002-06-05, 00:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har också läst flera inlägg från spike där han använder sig av uttrycken svennesvin och svennehoror. Han gillar dessutom att bränna svenska flaggor och torka av sina smutsiga skor på dom.

Till admin: Jag tycker verkligen att du ska ta en närmare titt på spikes inlägg i politik forumen. Vi vill bli av med honom!
Citera
2002-06-05, 09:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Vilka jävla vi leif är det du och dina konkelbär du avser?????
Citera
2002-06-05, 14:23
Medlem
Citat:
Till admin: Jag tycker verkligen att du ska ta en närmare titt på spikes inlägg i politik forumen. Vi vill bli av med honom!

spike har rätt att skriva precis vad han vill, bara för att han inte tycker likadant som er så ska han inte bli ip-bannad eller liknande. och tar ni verkligen åt er när han säger svennesvin? hmm mkt tveksamt, ni får väl börja ta hans inlägg med en smula humor och skratta åt dom istället? det e likadant som med sture/allmaktåtsture/puss-sture, han tyckte jag va as irriterande förut men nu e han juh skön =P

(jag vet att lungt stavas lugnt)
Citera
2002-06-05, 19:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Vilka jävla vi leif är det du och dina konkelbär du avser?????
Nej...Bara jag och alla andra som anser att du ska ha full rätt till sluten psykiatrisk vård, och det är väl ca 100% av flashbacks användare! 8)
Citera
2002-06-06, 16:25
Bannlyst
Eftersom rubriken på denna tråd är:

"Ett sätt att komma runt Vakbögen securions cencur"

Har jag ett par tips till dig.

1. Spamma inte
2. Håll dig till ämnet
3. Fungerar inte ovanstående, finns det ytterligare ett par nödtips.
4. Ha en matorigie med morotskaka, och lite finskt sisu-brännvin...
5 Samtidigt som du hånar nån finsk krigsveteran med dina sedvanliga okvädesgrymtningar.

Så ska du se att alla dina problem, inklusive det med "censur", är som borttrollade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in