• 1
  • 2
2024-10-19, 17:05
Medlem
Satt precis och funderade på dessa sk självutnämnda experter inom personlig utveckling. Tycker ärligt talat dom är riktigt läskiga… och folk köper snacket
Citera
2024-10-23, 10:28
Medlem
Björn Rudmans instagramkonto är ju helt meningslöst, hur kan folk svälja skiten. Alltid en selfie på honom själv och någon text i stil med

"Godmorgon fina vännen ❤️ Kom ihåg att ibland så tar man andra stigar i livet och det är helt okej det med. Idag står boksignering och föreläsning på agendan, det ska bli så kul att hjälpa andra med sin utmattning. Ta hand om dig"

Därefter fylls kommentarsfältet av tanter som skriver saker som "Så klokt skrivet", "Vi behöver dig, Björn" "Du är helt fantastisk ", "mycket insiktsfulla tankar" osv WTF? Är det för att de tycker han är snygg de håller på så där, för det där kan även tunnhårige Bengt 63 trippelhaka och ölmage kläcka ur sig, men då tvivlar jag på att damerna kommer rusande och kallar honom klokast i världen.

Man borde låna boken och se vad han skriver, backar han upp saker öht eller är det bara hans egna idéer?
Senast redigerad av Florman 2024-10-23 kl. 10:34.
Citera
2024-10-23, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Björn Rudmans instagramkonto är ju helt meningslöst, hur kan folk svälja skiten. Alltid en selfie på honom själv och någon text i stil med

"Godmorgon fina vännen ❤️ Kom ihåg att ibland så tar man andra stigar i livet och det är helt okej det med. Idag står boksignering och föreläsning på agendan, det ska bli så kul att hjälpa andra med sin utmattning. Ta hand om dig"

Därefter fylls kommentarsfältet av tanter som skriver saker som "Så klokt skrivet", "Vi behöver dig, Björn" "Du är helt fantastisk ", "mycket insiktsfulla tankar" osv WTF? Är det för att de tycker han är snygg de håller på så där, för det där kan även tunnhårige Bengt 63 trippelhaka och ölmage kläcka ur sig, men då tvivlar jag på att damerna kommer rusande och kallar honom klokast i världen.

Man borde låna boken och se vad han skriver, backar han upp saker öht eller är det bara hans egna idéer?
Haha! Ja du, jag undrar detsamma..
Och detta bekräftandet i kommentarsfältet 🤮
Citera
2024-10-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenslisa
Haha! Ja du, jag undrar detsamma..
Och detta bekräftandet i kommentarsfältet 🤮

Både det sliskiga smickrandet när karln skriver rena självklarheter stör mig, eller vad sägs om de här tipsen för en bra dag:

*Ta en långpromenad utan lurar i öronen
*Använd dina sinnen lite extra
*Älta inte saker

men även alla tanter som skriver "Godmorgon fina Björn" ifall han publicerar ett inlägg på förmiddagen, stör mig. Vem fan skriver "Godmorgon " till en främling på Instagram?! Känns som att de tycker att de har personlig kontakt med sin idol eller något i den stilen, även om han lär strunta fullständigt i deras "Godmorgon" och "Finaste Björn".

Att han just nu är besatt av att sälja böcker är dock tydligt, men tanterna verkar ha överseende med det så länge de får en boost i form av visdomsord i var tionde inlägg eller så.
Citera
2024-10-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Både det sliskiga smickrandet när karln skriver rena självklarheter stör mig, eller vad sägs om de här tipsen för en bra dag:

*Ta en långpromenad utan lurar i öronen
*Använd dina sinnen lite extra
*Älta inte saker

men även alla tanter som skriver "Godmorgon fina Björn" ifall han publicerar ett inlägg på förmiddagen, stör mig. Vem fan skriver "Godmorgon " till en främling på Instagram?! Känns som att de tycker att de har personlig kontakt med sin idol eller något i den stilen, även om han lär strunta fullständigt i deras "Godmorgon" och "Finaste Björn".

Att han just nu är besatt av att sälja böcker är dock tydligt, men tanterna verkar ha överseende med det så länge de får en boost i form av visdomsord i var tionde inlägg eller så.
🤣🤣🤣
Spot on!!
Citera
2025-10-24, 08:14
Medlem
Tomas Gunnarsson grupp på Facebook verka rena rama sekten.
Kärringar på 50 plus som tävlar med varandra om hans uppmärksamhet och samma kärringar svarar om och om igen på alla hans 15 inlägg om dagen. Och gör gratis reklam åt han. Helt besatta, sjukaste jag sett. Var på hans föreläsning och allt han säger är logik som alla vet redan.

Fått höra att han även sitter och snacka med dessa ensamma kärringar privat.

Oproffsigt och fatta inte hur man kan bli så hjärntvättad.
Citera
2025-10-24, 10:40
Bannlyst
Åh herre gud vad bögigt. Man måste ha problem med sig själv om man någonsin vänder sig till en sådan.

Jag kände mig vilse i livet när jag var 17-18 typ, det hör till, men efter det har man bara varit stark
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in