Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-25, 02:28
  #1
Medlem
Även om det bara är tre sidor kvar till slutet vill jag ändå se knappen som tar mig direkt till slutet med ett knapptryck.
Citera
2021-04-25, 02:35
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Även om det bara är tre sidor kvar till slutet vill jag ändå se knappen som tar mig direkt till slutet med ett knapptryck.

Instämmer.
Märkligt att det inte går att komma till den sista sidan om det tråden innehåller 3 sidor.
Citera
2021-04-25, 02:36
  #3
Medlem
spermaoffrets avatar
Fattade inte först vad du menade. Men ja så är det ju. Lite udda.

Tryck på siffran och välj sista sidan. Men inte vad du efterfrågar.
Citera
2021-04-25, 02:48
  #4
Medlem
Man kommer bara till nästa sida om det är tre sidor. Knappen för att komma till sista sidan saknas.

Här är en tråd med tre sidor.

(FB) Användare FNLS har som daglig hobby att anmäla Flashbackanvändare till Moderator.


I den här tråden med fyra sidor så finns knappen för att komma till sista sidan.

(FB) Kan man ta bort sitt konto?
Citera
2021-04-25, 02:50
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Men du kanske missar något! Om det bara är ett klick till slutet kanske du missar skribenter som skrivit jävla smart om saken ifråga.
Citera
2021-04-25, 03:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Man kommer bara till nästa sida om det är tre sidor. Knappen för att komma till sista sidan saknas.

Här är en tråd med tre sidor.

(FB) Användare FNLS har som daglig hobby att anmäla Flashbackanvändare till Moderator.

Klicka i rullista där 1a inlägget står så kan du ju skrolla och välja sidan på...
Citera
2021-04-25, 03:14
  #7
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoJo2017
Klicka i rullista där 1a inlägget står så kan du ju skrolla och välja sidan på...

Det vet vi!! Det var heller inte det TS m.fl. eftersöker.
Citera
2021-04-25, 03:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoJo2017
Klicka i rullista där 1a inlägget står så kan du ju skrolla och välja sidan på...

Det blir ett extra klick med musen som gör att den slits ut snabbare.
Citera
2021-04-25, 04:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men du kanske missar något! Om det bara är ett klick till slutet kanske du missar skribenter som skrivit jävla smart om saken ifråga.

Det är en korkad invändning. Man kanske redan har läst hela tråden och vill kunna navigera smidigare i den, till exempel.

Jag har alltid stört mig på detta.
Citera
2021-04-25, 05:24
  #10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Man kommer bara till nästa sida om det är tre sidor. Knappen för att komma till sista sidan saknas.

Här är en tråd med tre sidor.

(FB) Användare FNLS har som daglig hobby att anmäla Flashbackanvändare till Moderator.


Nej, den tråden har bara en sida.

Det kanske är det som ställer till det. Att olika användare har olika inställningar för sidvisningar?

Diskussionen om dubbelpilen är inget nytt. Här är ett 3,5 år gammalt inlägg:

(FB) Flashback 17 - ny design, nya möjligheter
Citera
2021-04-25, 13:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej, den tråden har bara en sida.

Det kanske är det som ställer till det. Att olika användare har olika inställningar för sidvisningar?

Diskussionen om dubbelpilen är inget nytt. Här är ett 3,5 år gammalt inlägg:

(FB) Flashback 17 - ny design, nya möjligheter

Det blir naturligtvis bara en sida för den som har ställt in 40 inlägg per sida, men det är inte det som tråden handlar om. Det är störande att inte kunna navigera direkt till slutet i tråden. Det händer ganska ofta när man klickar på en länk där tråden har tre sidor.
Citera
2021-06-22, 19:40
  #12
Medlem
Kleops avatar
Implementera detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback