2021-04-25, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Allt oftare ser man smala killar som går brevid megafetton , då undrar jag, vad tänker ni?
Jag vill tro att det är för att man helt enkelt gillar personen, och att allt inte handlar om utseende. Jag kan bara tala för mig själv, och jag lägger inte så stor vikt vid utseende.
Personligen så vill jag se så bra och ordentlig ut som möjligt, men det är för min egen skull.
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det finns män som är pervon som tänder enbart på riktigt feta kvinnor. Jag har en gammal kompis som är så. Ju fetare ju bättre.
Han ser dessutom rätt bra ut själv.

I ungdomen hade jag själv stor glädje av detta. Då snygga tjejer alltid har en fet "kompis" med sig för att framstå i bättre dager.
Polaren kom & charmade tjejerna, men försvann med den feta, då öppnade sig oftast ett gyllene tillfälle för lille Enoch, när den smala snygga tjejen blev skakad av det hela & snabbt måste få bekräftelse.
Haha, låter som en riktig guldgruva!
Citera
2021-04-25, 18:49
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Allt oftare ser man smala killar som går brevid megafetton , då undrar jag, vad tänker ni?

Öhh...den första man tänker på är väl Jesper Parnevik ? I nästa stund inser man att det ärt bysten som är avgörande om Flodhästen är partnermaterial eller inte.
Citera
2021-04-25, 19:15
Medlem
Vem0ths avatar
En kanske chockerande fakta till TS men män har sexuella preferenser och fetischer.

Det finns män som är besatta för kvinnor med basketbolltuttar och är det enda de vill ha.

Män som söker kvinnor med platta lastbilschaufförrumpor. Män som jagar pinnsmala anorektikertjejer.

Och givetvis, överviktiga kvinnor som vissa män fantiserar att proppa i käk på.

Förekommer även kvinnor med skeva sexuella preferenser, vissa kvinnor vill ha den absolut fulaste mannen i landet andra vill ha handikappade män, varför inte kortväxta män?

Citera
2021-04-28, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Mmm så där blir det när man har "det fria valet" och en stat som inte gör sitt jobb den är åsatt att göra. Nämligen att skydda nationens yttre gräns och dess befolkning.
Man borde självfallet ha lagt på en fet sockerskatt så att företag som gör halv och helfabrikat inte har råd att lägga i socker i skiten.
Förbjuda att ställa socker runt kassorna där folk står en längre stund och trampar i väntan på att komma fram till själva betalningstillfället. Med mera.

Pizzan är inte det du blir fet utav, det är läsken som är det farliga.
Stress är farligt, särskilt långvarig stress.
Sömnbrist.
Brist på motion.
Varför finns det inte gratis gym åt alla? Fatta vilken kostnadsreducering det hade varit om vem som helst kan knata in på gymmet utan att bry sig i en kostnad eller öppettider.

Där har du dina -70miljarder årligen.

Det finns utegym som är gratis.
Citera
2021-04-28, 07:47
Kom å tänka på att man bara träffat på ett par tjejer i sitt liv, som har så där stor rumpa, rejäla lår men smal midja och överkropp, dessutom ganska korta. Läckert men ovanligt.
Citera
2021-04-28, 09:18
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salva25g
Nope, genetiken fungerar inte så. Flinten ärvs från mammans sida. Så kolla på morfar.

Nope, en gammal myt som hänger kvar än idag.
Man kan dock kika på samtliga släktingar och få en uppfattning om hur omfattande håravfallet kommer att bli, men det ger bara en fingervisning.
Citera
2021-04-28, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Nope, en gammal myt som hänger kvar än idag.
Man kan dock kika på samtliga släktingar och få en uppfattning om hur omfattande håravfallet kommer att bli, men det ger bara en fingervisning.

Alright, tack för rättelsen.
Citera
2021-04-28, 10:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Öhh...den första man tänker på är väl Jesper Parnevik ? I nästa stund inser man att det ärt bysten som är avgörande om Flodhästen är partnermaterial eller inte.
Mia var inte bystig och inte stor när de träffades - tvärtom hon var slank ungefär som sina döttrar.

https://static.cdn-expressen.se/imag...6x9/320@80.jpg
Citera
2021-04-28, 10:19
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Är inte överviktig med bra peronlighet en oxymoron?

En överviktig person har blivit det för att denne har dålig impulskontroll, dålig karaktär, är lat, girig och osmart.

Det känns omöjligt för en överviktig person att ha en bra personlighet.
Citera
2021-04-28, 10:36
Medlem
Tervulls avatar
Känns många gånger som dessa män skäms över sina kolosser till kärringar. Men pk som dom är vågar de inte andas till kvinnan att hon borde skära ner på portionerna och sötslisket. Det är ju i princip kvinnomisshandel. Kan inte vara kul att vara ihop med någon som flåsar av att gå 10 steg. Och hur kul är det att pumpa någon där fettet skvalpar som vågorna en stormig höstdag. Nä tack!
Citera
2021-04-28, 11:07
Medlem
Har en bekant med en groteskt ful och fet kvinna.
Hon väger sisådär 150 pannor och är dessutom ökänd för att vara en otrevlig bitch.
frågade han på fyllan varför han ens var tillsammans med henne.
Han gillade stora kvinnor sa han.
riktig betakille som står ut med att bli hunsad tycks han också vara.
Citera
2021-04-28, 11:21
Medlem
Qusimotos avatar
Dom gillar väl helt enkelt stora brudar, men oftas brukar det va WT karaktärer båda 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in