Jag tror DN från stoppa pressarna vill att folk ska tro det är DH och RN men jag tror det är en lögn.
DH fick ju inte sparken från Lets Dance pga av att han är en misshandlare utan för att han kör Masked Singer vilket är TV4s nya kassako. Ett av Sveriges största tv-produktioner 2021.
Sen efter allt med Paulo, Timell mm så hade det funnits en uns sanning i detta hade de kickar honom för länge sen.
Samt att efter senaste veckornas uppmärksammande av mäns våld mot kvinnor så hade Deras vänner inte gått till stoppa pressarna. Bara pinsamt.
Daniel Nyhlén bor väl inte i Sverige heller utan i Spanien nu väl. Han slängde ut skvaller och med tanke på alla artiklar som länkats bara i denna tråd tjänade han nog rätt bra på den lögnen.
Dock undrar jag, fanns det inte ett rykte förra året om att DH blev anmäld för våldtäkt eller sexuella övergrepp. Stod i vanlig media och hon Massi uttalade sig i egenskap som biträde. Sen hörde man inget mer. Skulle vara något som hänt för länge sen som personen som blev anmäld avfärdade eller om det var hans advokat. Minns att det fanns en tråd här men har för mig att det inte blev något mer. Dock blev DH utpekad även där..
https://stoppapressarna.se/svenskt/h...-underhallaren
Här är artikeln om det men det fanns i Aftonbladet och Expressen.