Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-24, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ser du eller har du hört något speciellt "roligt" från vänstermannen Strömstedt? Har du sett Jenny sitta med solglasögon i studion? Om han smockar till henne ibland får bli nästa case för Stoppa Pressarna men det är inte dom i detta. Tycker det är märkligt hur någon inte förstår vilket par det handlar om.

Jag tror att det är paret som nämndes redan i trådstarten, vad tror du?
Citera
2021-04-24, 21:02
Medlem
Niklas kanske är osäker på kvinnor, den förra gick ju åsta å blev lesbisk ändå var hon känd som en mans slukerska nere på " Harpavallen" på den tid hon bodde i Högdalen.
Senast redigerad av Tomatji 2021-04-24 kl. 21:08.
Citera
2021-04-24, 21:03
Medlem
Citat:
Men för helvete. Det du skriver har väl hänt var och varannan unge. Vad gör det folk till kvinnomisshandlare för att man rökt en braja 1975. Skärp dig! Släpp vänsternissen Niklas i denna tråd nu.

Jag har inte påstått att NS är kvinnomisshandlare, jag tro inte heller att det är honom som åsyftas. Jag svarade på det tidigare inlägget
Citera
2021-04-24, 21:06
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Jag tror att det är paret som nämndes redan i trådstarten, vad tror du?
Ja, om det stod samma namn som i STOPPA PRESSARNA om paret som har stor problem. Vet inte om man kan skriva namnet här utan konsekvenser men jag fattade efter att ha läst 2 rader vilka det handlade om. Nu leder han i alla fall inte Lets Dance längre så vi slipper höra på allt skit han hasplar ur sig.

(gick tillbaka och kollade nu och det stämmer vad som står i första inlägget)
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-24 kl. 21:09.
Citera
2021-04-24, 21:10
Medlem
Tänk om hon i själva verket inte kunde lämna hemmet pga något annat...

”Renée Nyberg har haft ett tungt år med coronapandemin.
Efter att ha förlorat tidigare kollegan Adam Alsing blev hon själv sjuk i covid-19, och var rädd för att behöva åka in till sjukhus.
– Fick hålla ständig kontakt med en läkare, och räkna andetag och ta pulsen. Övergick det 20 andetag per minut, så var jag tvungen att åka in, berättar hon i Expressen.”

https://www.femina.se/i-rampljuset/rene-nyberg-allvarligt-sjuk-i-corona--efter-adam-alsings-bortgang/7218969

😎😥
Citera
2021-04-24, 21:11
Medlem
DH är en liten uppblåst skit, dessutom har RN en historia som gör att det hela är solklart.
En man med mindervärdeskomplex och en kvinna som varit misshandlad i en tidigare relation.
Av någon ofattbar orsak dras kvinnor till samma typ, om och om igen.
Citera
2021-04-24, 21:11
Medlem
johnthedickholmess avatar
Tror ni det är Hellenius eller Strömstedt?
Citera
2021-04-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tror ni det är Hellenius eller Strömstedt?

Vem av dem är rappast i repliken?
Citera
2021-04-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tycker du NS är rolig och snabb i replikerna?

Ja
Citera
2021-04-24, 21:17
Medlem
Kalliss avatar
Tror ni att detta är en anka placerad av/genom artikeln;
https://stoppapressarna.se/svenskt/svensk-kandiskvinna-missh
andlad-av-maken

Kvällshoran och/eller Expresshoran nappar inte på ämnet!
Citera
2021-04-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
DH är en liten uppblåst skit, dessutom har RN en historia som gör att det hela är solklart.
En man med mindervärdeskomplex och en kvinna som varit misshandlad i en tidigare relation.
Av någon ofattbar orsak dras kvinnor till samma typ, om och om igen.

”davidhellenius Nu tjejmiddag på Teatergrillen! OBS! Alla tjejer på middagen är lite kända. #kändistjejer #girlpower #skvaller ❤️️”

https://www.instagram.com/p/BF62KIKnGdD/
Citera
2021-04-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ja, om det stod samma namn som i STOPPA PRESSARNA om paret som har stor problem. Vet inte om man kan skriva namnet här utan konsekvenser men jag fattade efter att ha läst 2 rader vilka det handlade om. Nu leder han i alla fall inte Lets Dance längre så vi slipper höra på allt skit han hasplar ur sig.

(gick tillbaka och kollade nu och det stämmer vad som står i första inlägget)

”Makarna syns också regelbundet på Stockholms hetaste innekrogar, där Hellenius gärna kindpussas med TV4-cheferna Casten Almqvist, 58, och Åsa Sjöberg, 56, samt den kände hovmästaren Anders Timell, 54 – som under många år betjänade tv-stjärnan och hans entourage på den extravaganta restaurangen Teatergrillen.

David Hellenius är således tveklöst en av landets absolut mest förmögna tv-profiler – och lever efter sina enorma tillgångar.

Men kändisskapet, lyxen, alla dessa miljoner och den på ytan så glittriga TV4-glansen har en mörk och obehaglig baksida.”

https://stoppapressarna.se/svenskt/otacka-ryktena-som-skakar-om-david-hellenius
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in