Klassiskt clickbait från skvallersajten stoppapressarna med overifierbara uppgifter. Daniel Nyhlén sitter just nu och myser åt hur tråden stiger på Flashbacks heta ämnen. Han är f.ö. själv stammis på Teatergrillen.
Klassiskt clickbait från skvallersajten stoppapressarna med overifierbara uppgifter. Daniel Nyhlén sitter just nu och myser åt hur tråden stiger på Flashbacks heta ämnen. Han är f.ö. själv stammis på Teatergrillen.
Fast oavsett vad man tycker om den sajten, så har den oftast rätt i sitt skvaller.
Exakt; därav kanske vittnesuppgifterna om att han släpar ut sin fru därifrån i vredesmod
Har väldigt svårt att tänka mig att Hel*enius är en kvinnomisshandlare men å andra sidan trodde jag inte att Felix Hern*ren var troféjägare heller så...
Finns ju en del personer som är väldigt glada och trevliga utåt och är som monster hemma mot sin familj.
Filip Hammar och hans donna? Hennes karriär är på väg uppåt, hans har ju varit på stiltje dom senaste fem åren?
Dessutom är han ju öppen med sina psykiska besvär och är (eller iaf var) glad i droger, främst koks (ja, jag har sett det mer än en gång)...
med reservation för att dom kanske bara är förlovade? men med stoppapressarna så hade man inte blivit förvånad om du skarvar...
Filip Hammar och hans donna? Hennes karriär är på väg uppåt, hans har ju varit på stiltje dom senaste fem åren?
Dessutom är han ju öppen med sina psykiska besvär och är (eller iaf var) glad i droger, främst koks (ja, jag har sett det mer än en gång)...
med reservation för att dom kanske bara är förlovade? men med stoppapressarna så hade man inte blivit förvånad om du skarvar...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!