2021-04-23, 12:13
Bannlyst
Aftonbladet skriver att SEB har problem och folk får inte sina löner, jag loggade in och såg att mycket riktigt har jag inte fått lön. Kan det vara en internationell hackar-liga som ställt till med det här eller kommer jag garanterat få mina pengar? Har många saker på avbetalning som måste betalas senast 26e april och just nu är det SEBs fel om jagfår någon påminnelseavgift för det här.
2021-04-23, 12:16
Medlem
VeryKronoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grfnw10
Aftonbladet skriver att SEB har problem och folk får inte sina löner, jag loggade in och såg att mycket riktigt har jag inte fått lön. Kan det vara en internationell hackar-liga som ställt till med det här eller kommer jag garanterat få mina pengar? Har många saker på avbetalning som måste betalas senast 26e april och just nu är det SEBs fel om jagfår någon påminnelseavgift för det här.
Hehe vad ska vi göra då? Ring SEB då i såna fall
2021-04-23, 12:17
Medlem
Pungterings avatar
Jag tror nog seb har friskrivning sig från det ansvaret.... Så felet ligger nog fortfarande hos dig.

Du kommer säkert få pengarna.

Idag eller på måndag.
2021-04-23, 12:17
Medlem
Följ här, är nog löst inom en timme
https://seb.se/driftinformation/c162...driftstoerning
2021-04-23, 12:33
Medlem
llanzs avatar
Har själv SEB fick lönen idag midnatt
2021-04-23, 13:42
Medlem
Diablo1118s avatar
Svag trådstart med otydlig fråga. Verkar var mer än fråga eller spekulationer kring om det ligger en liga bakom och då handlar det inte om privatekonomi utan om brott..
Tror dessutom att problemet nu är löst men om TS fortfarande vill diskutera behövs tydligare vad som är frågeställningen som har med privatekonomi att göra...

Denna låser jag.../Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in