Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2008-03-14, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haschbladet
Ta gobbe eller GBL istället, frisläpper tillväxthormoner... många som tog det för en kort och djup powernap i lätt överdos på eftermiddagarna i några timmar. Men effekten visade sig inte vidare märkbar.... men om man är en sån som ska prova allt och är en supplementbög som nått en 150kg platå och ser ut som Hong Man Choi men vill vidare i sin träning är det kanske att tänka på.

GHB är åtminstone klockren sömnmedicin i doser på 3-3,5g, eller drygt 2ml GBL...ajabaja att blanda med andra sömnmediciner i de doserna bara...
Nej gillar inte gobbe, men ingen annan som vet om det sabbar sin styrketräning om man ibland mot SÖMNEN tar nån benso eller lergigan?kan man kan bygga muskler endå?
Citera
2008-03-14, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashback
Nej gillar inte gobbe, men ingen annan som vet om det sabbar sin styrketräning om man ibland mot SÖMNEN tar nån benso eller lergigan?kan man kan bygga muskler endå?

Jag äter benso och tränar. Det går bra. Man måste ställa sig frågan: Vad är bäst? I mitt fall är det som så, att jag tar benso och kan slappna av och äta. Tar jag inte benso kan jag inte äta alls. Vad är sämst för träningen? Svaret är: Att inte ta benso. I mitt fall alltså.

Benso är musklavslappnande, men det innebär ju inte att man inte skulle kunna arbeta med musklerna och spänna dem. Vänta till "toppen" av medicinens effekt har gått bort och gå och träna bara.
Citera
2008-03-14, 17:27
Bannlyst
Föresten! Är Sobril muskelavslappnande?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem