2021-04-22, 09:15
Medlem
Tudeluuu på er

Nu är det så att jag har nåtts av ett rykte att en kriminalvårdare är häktad misstänkt för pedofili..
Han skall ha anställning på en av de största fängelserna. Bosatt ev i Örebro län.

Någon som vet nåt?
Citera
2021-04-22, 10:47
Medlem
Pedofili är inget brott. Förövrigt är din trådstart riktigt jävla undermålig.
Citera
2021-04-22, 20:58
Medlem
Ok, undermålig... sorry då.

Nej pedofili är inte ett brott men att agera utifrån den psykiska störningen är det. Och är man häktad har man gjort något som iaf jag inte är ok.
Men när man jobbar som kriminalvårdare själv och får höra att en KOLLEGA sitter häktad så undrar man ju...

Hur hade det kunnat bli ett bättre inlägg?
Konstruktivt kritik skulle vara bättre. Eller frågor på vad du vill veta.
Eller så kan man bara strunta i att svara.
Citera
2021-04-22, 21:47
Medlem
Jo, asså katten, jag har fått på svinpälsen för mina usla trådstarter, så tydligen skall det vara så här:

Info om vad det gäller, helst med en länk till - eller citat från - någon tidning eller sida.

Typ "Plit knullar underårig guldhamster anhållen i sin frånvaro - Örebro" (Länk till artikel i Nerikes Allehanda)

Sedan skall du ange vad du vill diskutera, typ "Skall man alltid linda sin guldhamster med vulktejp innan man knullar den?" eller "Är det rimligt att folk som knullar hamstrar jobbar som plitar?"

I bästa fall slipper du pisk från andra medlemmar och varningar och avstängningar från moderatorer som äger en guldhamster.
Senast redigerad av kakelgalten 2021-04-22 kl. 21:48. Anledning: stavfel - rödvinsdyslexi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in