2021-04-20, 19:21
Medlem
Ja, kollar man på Nya ämnen numera så står det att antal visningar alltid är under 20 st, medan antal svar kan vara typ 15. Ett exempel är en tråd som skapades angående Postnords paketsboxar i dag, som det står har 17 visningar, 16 svar och 70 läsare. Den ekvationen går såklart inte ihop, utan det borde snarare vara typ 500+ visningar. Likadant på alla andra trådar. Är det en bugg eller vad är det frågan om? Kommer detta fixas inom kort månntro?
Citera
2021-04-20, 19:40
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Ja, kollar man på Nya ämnen numera så står det att antal visningar alltid är under 20 st, medan antal svar kan vara typ 15. Ett exempel är en tråd som skapades angående Postnords paketsboxar i dag, som det står har 17 visningar, 16 svar och 70 läsare. Den ekvationen går såklart inte ihop, utan det borde snarare vara typ 500+ visningar. Likadant på alla andra trådar. Är det en bugg eller vad är det frågan om? Kommer detta fixas inom kort månntro?

Jag har också sett liknande. Antagligen var det någon halvkunnig som uppdaterade flashback för några månader sen.
Citera
2021-04-20, 21:19
Medlem
GeleZachas avatar
Så har det varit för mig i över ett år haha
Citera
2021-04-21, 00:21
Medlem
Jag har samma började för en vecka sen ungefär. Hoppades få svar här men tyvärr.
Citera
2021-04-23, 17:43
Medlem
De flesta trådar på aktuella ämnen har tvåsiffriga visningstal. Visningarna verkar till del korrelera med antalet svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in