Citat:
Ursprungligen postat av
MaloneXD
När har jag framstått mig tro att jag är speciell och på vilket sätt? Det enda som gör mig frustrerad är att jag knappt kan leva ett vanligt liv längre endast p.g.a. mitt utseende. Och nej jag överdriver inte.
Har heller aldrig skrivit vilken typ av rasism som är riktad mot mig så jag vet inte vem du citerar när du skriver "arga blickar".
Sådana som du är ett gott exempel till varför jag har börjat hata detta land. Om kriminaliteten i Sverige kommer fortsätta, kommer jag med all sannolikhet att flytta. Det är liksom den enda lösningen. Då hoppas jag verkligen att jag gör dig en stor tjänst då Sverige uppenbarligen bara är behov av blåögda blondiner. En mindre "neger jävel"

Men sluta tyck synd om dig själv, det är patetiskt. Låter ju uppenbart som att du lever med mindervärdeskomplex med dina rotlösa gener bland alla miljoner hemska blonda och blåögda svenskar du verkar se varje dag, om de bara kunde försvinna!
Flytta till USA då om det är så fantastiskt, dom har ju självklart inga problem med rasism (Hint: det är mer eller mindre det enda dom pratar om), där har dom för övrigt redan börjat komma fram till att alla germanska och anglosaxiska vita måste bort om det ska bli harmoni i samhället, det stadiet har vi inte nått ännu i Sverige.
Nej du är ingen "negerjävel", vad jag försökte säga är att du mer eller mindre är en i mängden idag. Ingen bryr sig om du inte har pursvenskt utseende, ditt utseende är det normala idag. >Finns många som är trötta på invandringen av diverse skäl, du uppgav ju själv i din trådstart att du är less på den.