• 3
  • 4
2021-04-24, 18:15
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Det har du säkerligen helt rätt i, dvs att Vasa och Haga är piss.
Men som sagt, jag känner folk som bor i Södra Guldheden i detta nu, och har bott där ganska länge, de ser dagligen hur det ser ut, inget filter.

Då tror jag dem ser saker som andra inte ser. Jag kan erkänna att jag sällan är bland höghusen du skriver om, men jag borde ändå se Guldheden höll på att förfalla till förmån för missfärgade i tex mataffärerna. Det finns nästan inga pigmentberikade i någon form av butik jag frekvent besöker i Guldheden. Det finns heller inte massa turkbutiker, fågelfrön eller moskéer. Det är inte Högsbo vi pratar om. Går man runt kvarteren på en vanligt dag, eller helg - spelar ingen roll så är risken ytter liten att du ser någon missfärgad. Det händer lixom inte. Guldheden är supersvenskt och nästan helt utan klotter och skadegörelse.
Citera
2021-04-24, 18:20
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Då tror jag dem ser saker som andra inte ser. Jag kan erkänna att jag sällan är bland höghusen du skriver om, men jag borde ändå se Guldheden höll på att förfalla till förmån för missfärgade i tex mataffärerna. Det finns nästan inga pigmentberikade i någon form av butik jag frekvent besöker i Guldheden. Det finns heller inte massa turkbutiker, fågelfrön eller moskéer. Det är inte Högsbo vi pratar om. Går man runt kvarteren på en vanligt dag, eller helg - spelar ingen roll så är risken ytter liten att du ser någon missfärgad. Det händer lixom inte. Guldheden är supersvenskt och nästan helt utan klotter och skadegörelse.
Haha du måste verkligen skämta, det finns gott om invandrare i Guldheden.
Och mer ska det bli, heja allmännyttan!
Ghettofieringen har bara börjat, det blir en riktig fest!
Citera
2021-04-24, 18:33
Medlem
Förstår inte detta med att ni landat på invandrare. Det är ju helt klart järnrörsrelaterat vilket innebär SD.
Citera
2021-04-24, 18:50
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound1
Förstår inte detta med att ni landat på invandrare. Det är ju helt klart järnrörsrelaterat vilket innebär SD.

Stämmer, men vissa vill ju få det till att Guldheden vore någon fristad för missfärgade här i tråden när Guldheden de facto är den absolut mest svensk homogena bostadsområdet än något annat område i centrala Göteborg. Det är ett under att polisen ens hittade till Guldheden så sällan dem behöver åka dit.
Citera
2021-04-28, 10:42
Medlem
Polis gjorde tydligen en husrannsakan/razzia med flera polisbussar, på Dr sydovs gata. Gatan ligger i närheten till brottsplatsen. Det skedde kl 02-03 natten efter mordförsöket. Det var oklart ifall det var pga. mordförsöket, men morgonen efter publicerades denna info https://www.gp.se/nyheter/sverige/ma...org-1.45261745
Citera
2021-07-31, 20:22
Medlem
Två missbrukare blev misshandlade pga en konflikt med langare.

8 års fängelse för mordförsök. 6 månader respektive 3 år för grov misshandel. Alla utvisas.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jo...for-mordforsok
Citera
2021-07-31, 21:12
Medlem
webslaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinpetrol
Alla utvisas.

...i tio år, sedan välkomna tillbaka att fortsätta med mord och knarklangning.
Citera
2021-08-01, 10:59
Medlem
Dom? Namn?
Citera
2021-08-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound1

Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Stämmer, men vissa vill ju få det till att Guldheden vore någon fristad för missfärgade här i tråden när Guldheden de facto är den absolut mest svensk homogena bostadsområdet än något annat område i centrala Göteborg. Det är ett under att polisen ens hittade till Guldheden så sällan dem behöver åka dit.
Att ni aldrig lär er. Oavsett vilket våldsbrott, oavsett var i Sverige idag så är det 90-100% sannolikhet för att det är babbar/negrer inblandade, så även i detta fall
Citat:
Samtliga dömda utvisas ur Sverige och förbjuds komma tillbaka på tio år.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jo...for-mordforsok
Citera
2021-08-09, 16:24
Medlem
Någon som sitter på namn eller FUP/DOM?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto