Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Svårt att få nya vänner som uppskattar en för den man är och vad man gör. Till exempel om jag drar ett skämt kanske nya vänner tycker såhär: Oj ska du verkligen skämta om dig själv det är ju synd om dig då? Eller nåt sånt att det inte är bra. Det är bara mina gamla vänner som uppskattar mig när jag är oseriöst och skämtar och det är inte några många. Kanske man måste bara ha tur och träffa rätt personer?
Känner så igen mig i det alltså. Jag har ju lite olika vänner som jag fått genom åren från lite olika tider, vissa är barndomsvänner andra gamla skolkamrater och sen "nyare" som man träffar genom åren helt enkelt.
Och jag är aldrig samma inför alla mina vänner för vissa röker jag på med tar lite droger någon gång när vi hänger, andra är totalt emot droger blir förbannade enbart jag nämner röka på eller liknande. Samma där med humorn vissa kompis kretsar kan jag vara väldigt grov i käften med och göra mig till för och andra så måste jag nästan tänka på vad jag säger eller gör för det är inte samma jargong med dom.