2021-04-17, 19:31
Medlem
Tja undrar om det är lungt och blanda 3-cmc med mdma kristaller. Kört 3-cmc under dagen och undrar om det är lungt gå över till mdma direkt efter ? Tacksam för svar 🙏🏻
Citera
2021-04-17, 19:45
Medlem
Har du ingen kunskap om vad du stoppar i dig . Så ska du nog inte knarka..
Citera
2021-04-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaeva
Har du ingen kunskap om vad du stoppar i dig . Så ska du nog inte knarka..

Kul svar.....
Citera
2021-04-17, 23:41
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Kul svar.....
Likväl ett bra råd. Gör inget dumt nu.
Citera
2021-05-02, 18:11
Medlem
Vet inte mycket men vet att man inte ska leka med mdma och RC.

Säkert så är det neurotoxiskt som fan vilket betyder att du dödar dina receptorer i skallen som egentligen finns för att reglera ditt mående. Du får hjärnskador och depression. Kanske massa ticks oxå.
Citera
2021-05-02, 18:22
Medlem
Samowiedzas avatar
Vet att jag svarar sent, men ifall någon annan läser tråden; Nej, inte lugnt.
Du riskerar serotonergt syndrom och om inte annat spär du på ATn duktigt med MDMA.

Dessutom lär MDMAn inte få särskilt mycket effekt om du har bränt av serotoninreceptorer hela dagen med CMC.

Det är inte lugnt att dra 3-cmc hela dagen heller såklart, oavsett vad återdoseringsbegäret säger dig.

Lyssna på evaeva eller ta konsekvenserna.

https://www.doktorn.com/sjukdomar/serotonergt-syndrom-serotoninsyndrom/
Citera
2021-05-02, 22:59
Medlem
borde inte va nån skillnad än att blanda tjack o md vilket inte e så hälsosamt men ändå vanlig. vill också tillägga att 4mmc (pappan till 3cmc om man säger så) visar sig enligt studier att det är ”hälsosamt” och inte bränner receptorer om man tar det med jämna mellanrum, i studien visade det ingen skillnad på hjärnan medans kokain tjack md visade skillnad på hjärnan!
Citera
2021-05-05, 11:17
Medlem
Alltså denna drog.....
Hade bara testat kokain innan och min kompis var torsk på 3cmc. Så en kväll fick han för sig att ja skulle testa också. Kände hur ögat lossnade typ och gav ifrån sig en tår (skön känsla på ngt sett) dom som vet dom vet... absolut första gången slog det så kraftigt så jag inte kunde se knappt för ögonen vobblade alldeles för mycket.. sen när det lugna sig lite så kände jag mig väll mest bara skön och pratglad.. hjärnan var väll inte van med andra ord.. men hur som helst så började man ta det här varje helg i många månader. I början när du går på det här så känns allt så jävla underbart och roligt/skönt. Du är lycklig och euforisk. Och du klarade dig länge på ett gram. Tills du börjar ta det i veckorna/på jobbet. Började gå över styr efter ca 4-5 månaders användning. Varje helg. Du blir efterbliven, tappar tal exempelvis om du pratar i grupp och alla lyssnar på dig så får du totalt blackout och glömt bort vad du skulle säga (pinsamt) ja lovar.. Du blir personlighetsförändrad med tiden, irriterad. Jag har bara snortat/bombat denna dock i 2 års tid så näsan är helt ihjäl. Vilket också folk kommer undra varför du alltid är snorig/använder nässpray. Du lovar dig själv när påsen är slut att nu är de fan i mig bra. Men så går det 2-5 dagar och din hjärna börjar stabiliseras och du börjar känna dig normal igen och taggad på livet. Och dum som man är vill man ha den igen för nu tänker du inte så som du gjorde dagen efter racet. Mitt första uppehåll va på 4 månader sen hände de något i livet som fick mig att gå på skiten igen. Sen efter de har de blivit Max uppehåll på 3v under en 2 års period. Alltså du kanske va ifrån det en helg men känner det starka suget efter den då dagen efter en måndag. Sen går de 3 dagar så är du på igen. Ibland 2 dagar i rad. Ibland 3. Kåt som ett cp blev iallafall jag på denna och äre verkligen värt att sitta o runka till morgonen med 15 ploga porrsidor och så kan du få för dig att skriva konstiga saker. Helt sjukt va man skäms dagen efter. Har kört mycket 3mmc och den är myyycket snällare mot näsan och har ett mer välbefinnade i sig. Mer mdma hållet. (Det du förmodligen blir kåt av också)
Är du en ”beroendehjärna” så råder ja starkt att inte ens pröva. Hur mycket de än lockar. Drogen har förstört mig och satt sina spår. Lite skakig, och inte så värst bra att prata inför folk. Det kommer till en gräns när du är för fast i den så blir du inte värst social längre. Du håller dig undan. Ja minns inte heller sist ja fick ett mysigt ögonvåbbel och stark lycka (euforisk) i kroppen. Kanske om ja skulle va ifrån det 2-3 veckor och bomba 500mg och sen 150-200mg linor i varje borre.. har nästan kastat bort min flickvän på den och även om du går ut med att du har tagit drogen för ett ”rop på hjälp” att sluta så tar det sina månader tills du känner att ”nu äre okej bara en gång” sen sitter du där igen.

Alla är vi olika hur vi funkar och hur vi reagerar på drogen. Men den är allt ifrån ”nyttig”
Folk som krissat länge slutar med hjärnblödning eller OD genom iv. Har en kompis som dog av det iv 2014, 22-23 år gammal.
Ändå sitter du o snortar skiten. Ja fann den 2019 och nu har det gått 2 år och jag har ännu inte lyckats sluta.
RiP
Citera
2021-05-08, 10:17
Bannlyst
Nej, blanda aldrig serotonergt med serotonergt.
Citera
2026-06-12, 15:02
Medlem
Bumpar och lånar lite här.

Borde la vara ganska lugnt om man gör det en gång? Hjärnan är duktig på att återhämta sig så tänker att 1 gång är ingen gång.

Samt tycker jag 3-cmc är mer dopaminergisk, mer som tjack än något som mdma/meph, jag får inte i närheten av det måendet iallafall. Tjack och md har man ju mixat friskt..

Tar gärna nån second opinion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in