• 1
  • 2
2021-04-30, 10:36
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanskeannorlunda
Nu har jag skrollat många sidor och sett alla tänkbara "turnons"
Men vad jag faktiskt inte kan hitta är hur pass vanligt/ovanligt det är med äldre män (60+) som vill ha unga killar.
Är det så ovanligt eller är det väldigt tabubelagt?
Mvh väldigt nyfiken.

Det e blandat. Har en vän som var väldigt på äldre män när han var yngre (då var "äldre" mer 40+ hållet än 60+) och det var tydligen ett jävla jobb att få ihop nåt. Dom flesta äldre män blev mest smickrade men tyckte att det inte var helt kosher att knulla en 20-åring eller så tände han mest på karlar som inte gillade sånt (finns ju precis som med heteron en hel del människor som tänker med kuken eller som tänder på unga)

Nu e jag 40+ och bög och skulle (om jag vore singel) verkligen inte villa ligga med en 20-åring (tänder inte på folk som är ovana i sängen och söt eller ej det känns som en inte allt för kul kväll) och tanken på att vara ihop med en känns helt vansinnigt.
Antar att heterosnubbar och kvinnor också har samma tankegångar

Men unga har ju utseendet för sig, lätt att se söt och snygg ut utan rynkor och gudarna ska veta att det är enklare att träna till sig en bra kropp som 20-åring än som 40-åring.
(oh och inget shameande mot män och kvinnor hetero som homo mm som raggar på 20-åringar så tillvida dom inte beter sig om as självklart)
Citera
2021-05-23, 21:46
Medlem
Djangos avatar
Alla har preferenser och olika smaker. Vet att äldre homo och bi inte har svårigheter att få en yngre man. Det är svårare att få en äldre man som yngre skulle jag vilja säga.

Jag är själv bi och har alltid tänt på äldre män (50-99), jag föredrar äldre män för jag tänder på den manligheten helt enkelt.

Det finns helt enkelt ett överskott av unga bi och homo mellan 16-30, en massa bi killar med familj mellan 30-50, sen en massa män över 50 som är bi/homo som inte vill lämna det trygga familjelivet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in