2021-04-16, 12:33
Medlem
Muslimer är livrädda för grisar så jag tänkte vi i denna tråd kunde dela med oss av tips på hur man använder detta till sin fördel för att hålla muslimerna borta.

Vilka tips har ni?

Ett förslag jag sett är att spika upp ett grishuvud på sin dörr.

Själv har jag testat smörja in lite baconfett i ansiktet när jag ska ut och röra mig i mångkulturella Sverige.

En tanke jag har är om man kunde skaffa en tamgris och gå runt med i koppel i Rinkeby eller Rosengård. Det hade fått fart på muslimerna.
Citera
2021-04-16, 12:35
Medlem
voidguests avatar
Handlar väl inte om rädsla utan att man av olika skäl, religiösa och kulturellt sett grisar som smutsiga. Dels för att de gräver i jord, är smutsiga samt att köttet blev dåligt snabbt av olika anledningar i klimatet de befann sig i.
Citera
2021-04-16, 12:35
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Achel
Muslimer är livrädda för grisar så jag tänkte vi i denna tråd kunde dela med oss av tips på hur man använder detta till sin fördel för att hålla muslimerna borta.

Vilka tips har ni?

Själv har jag testat smörja in lite baconfett i ansiktet när jag ska ut och röra mig i mångkulturella Sverige.

En tanke jag har är om man kunde skaffa en tamgris och gå runt med i koppel i Rinkeby eller Rosengård. Det hade fått fart på muslimerna.

En fråga:
Varför ska du ens röra dig i dessa områden? Håll dig undan ifrån slummen. Så slipper du se packet
Citera
2021-04-16, 12:49
Medlem
Bacterials avatar
Citat:

Vilka tips har ni?
.
"Rädslan " kommer av att (vild)grisar kan ha trikiner.
Trikiner är små rundmaskar som kan infektera människa och flera andra däggdjur. Smitta överförs av larver som ligger inkapslade i värddjurets muskler.

Så helt galet är inte denna rädsla. Vi testar numera alla skjutna vildsvin och våra grisbesättningar innan vi äter dem i Sverige. Det kunde man inte göra när Koranen skrevs. Så det är ett av de vettigare påbuden i religioner-om man ser i backspegeln. Utan tvekan.
Citera
2021-04-16, 12:53
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Om man inte väljer att bli en del av deras kretsar så brukar muslimer hålla sig borta, vare sig man beväpnar sig med bacon eller ej..
Citera
2021-04-16, 13:00
Medlem
Citat:

Vilka tips har ni?

Enbart dumt finns väldigt trevliga muslimer. Skulle jag spika upp ett grishuvud på min muslimska granntjej som jag kramar och pussar?
Felet är att vi tagit in på tok för många muslimer som vi inte vet något om.
I synnerhet män.
Citera
Zilvios avatar

Moderatormeddelande

Postat av Zilvio 2021-04-16, 15:36
Medlem
Mycket OT raderat.
Topic för fråden är hur man med grisar/griskött kan "hålla muslimerna borta".
Håll er till ämnet för att undvika tråkigheter.
/MOD
2021-04-16, 15:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Om man vill åka fast för miljöbrott/framkallande av fara för annan gällande felaktig hantering av slaktavfall, så är det en bra väg att gå.

Citat:

Låter utmärkt om man vill ha ett finnigt monsteransikte.

Citat:

Det funkar.
Citera
2021-04-16, 16:58
Medlem
gulsvartlejons avatar
Skaffa en hund, typ en schäfer. Muslimer är livrädda för hundar.
Citera
2021-04-16, 17:06
Medlem
sommarlovs avatar
Muslimer får inte äta fläsk, med flit.
Notera det kursiva.

Det enda andra är att de inte kan anlägga moskeer där grisar besudlat jorden.

Utgå från detta.
Citera
2021-04-16, 19:08
Medlem
imsmurts avatar
Muslimernas barn borde tvingas till att äta fläsk i skolan.
Så blir vi kvitt med packet.
Citera
2021-04-16, 20:04
Medlem
Om man har en restaurang och inte vill ha muslimska gäster, så kan man ju ha en skylt:

Här serverar vi svenskt griskött. Vi har många fläskrätter.

Det har de faktiskt i Tyskland; inte för att avskräcka muslimer (tror jag) men för att tyskarna gillar tydligen griskött. det såg jag när jag var på en studieresa där för en 20 år sedan.
Fast tanken slår mig, att de ville kanske slippa turkiska gästarbetare.?

Det omvända: Vi har halalkött, eller vi har kycklingkebab blir ju tvärtom ett Välkommen, muslimer!

Att hänga ett grishuvud över SIN dörr är bara dumt.
Men ett vildsvinshuvud som jakttrofé? Kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in