Citat:
Ursprungligen postat av
givemeyourmoney
Det står även, they were two times more likely than men to watch “gangbang,” “DP” and, in contrast, “romantic.”
Som du ser i undersökning i tråden är analsex överskattat som porrfenomen, och det är säkert lika många kvinnor som män som gillar det och knappast nått som män som grupp tvingar kvinnor till.
Precis, för att männen antagligen hellre kollar på andra typer av klipp där det är mer fokus på andra saker än att ha med många män.
Nej, jag tror inte alls att det är lika många kvinnor som män som gillar regelbundet analsex och jag är övertygad om att det är många fler kvinnor som växer upp just nu som känner sig tvungna att ha analsex fast de inte vill bara för att det har blivit så normaliserat och "alla" gör det.
Jag känner personligen tjejer som ställt upp bara för att pojkvännen velat det.
Om det finns så sjuka saker som att kvinnor år 2021 ska behöva täcka hela kroppen och håret för männens lustars skull så är det knappast otänkbart att männen även tvingar kvinnorna till sex på ett sätt som passar dem själva bra - om inte annat så för att bevara oskulden eller slippa graviditet, plus att det är ett trängre utrymme vilket är bra för män som tappat i känsel genom omskärelse eller som helt enkelt har en liten penis - eller vill dominera kvinnan genom att göra henne illa.