Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Vänsterextremisterna och Demokraterna på Fake news CNN påstods nyligen att en ”recession” var nödvändig och bra för att ställa om till den nya gröna agendan…
Vilka jävla idioter. Propaganda rakt igenom.
Ni får låta bli och källa CNN så ofta, så kanske någon hade trott på er.
Men vi vet att idag är det endast ljugmedia som FOX och värre som duger för er, och saklighet och oberoende nyheter är det värsta ni vet av.
Och klimatet gör sig mer och m er påmint och detta med de högsta växthusgaserna på miljoner år, och då växte det träd på antarktiskt.
Och i framtiden komemr de prata om er vetenskapsförnekare och hur intellektuellt försvagade ni var.
Och du skriver också ett fel, du skulle ha skrivit, "vi vill inte CNN petar hål på vår propaganda.", för forskningen berättar i en konsensus av ~95% att det är människogjort, och Exxonmobile har redan gjort en studie om vad som sker om man fortsätter förbränna fossilabränslen, och denna studie har man sedan länge börjat uppfylla.
Och du tror du kan förneka bort detta utan se korkad ut, lycka till!